ࡱ> y{x~bjbjb3b34YgYg]' IIIII]]]]l]&MMMMM(((|%~%~%~%~%~%~%$q('+%I(((((%IIMM;&(:IMIM|%(|%V#@T$M{Jb<$ h%Q&0&H$ +Z+T$+IT$(((((((%%DZ(((&((((+((((((((( c :Standardy Zimowego Utrzymania Drg Powiatowych na terenie Powiatu WBoszczowskiego Zimowe utrzymanie drg (ZUD) s to prace prowadzone w ramach bie|cego utrzymania drg, majce na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakBceD ruchu drogowego, wywoBanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak [lisko[ zimowa oraz opady [niegu. Prowadzenie akcji zimowego utrzymania drg na terenie powiatu wBoszczowskiego w sezonie zimowym 2021/2022 planowane jest na drogach i ulicach o Bcznej dBugo[ci 334 km. Oglnie w zimowym utrzymaniu drg obowizuj 4 standardy. Poszczeglnym standardom przypisane s minimalne poziomy utrzymania powierzchni jezdni oraz dopuszczalne odstpstwa od standardu w warunkach wystpowania opadw [niegu lub [lisko[ci zimowej, jak rwnie| dopuszczalny maksymalny czas wystpowania tych odstpstw. Zasady od[nie|ania i usuwania goBoledzi na drogach reguluje zaBcznik nr 1 do Zarzdzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994r. Na drogach powiatowych Powiatu WBoszczowskiego drogi utrzymywane bd w III, IV , V i VI standardzie: Zimowym utrzymaniem drg powiatowych na terenie Powiatu WBoszczowskiego objto ogBem 334 km drg, zczego 326 km to drogi zamiejskie a8 km to ulice na terenie miasta WBoszczowa, wtym: w standardzie: III 8 km /ulice( drogi)miejskie/ IV - VI - 326 km /drogi zamiejskie/ Opis standarduDopuszczalne odstpstwa od stanu nawierzchni opisanego standardem z okre[leniem czasu, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny by usunite (zlikwidowane)STANDARD Po ustaniu opadw [nieguOd wydania przez osob peBnic dy|ur w ZDP WBoszczowa polecenia wyjazdu (po stwierdzeniu wystpienia zjawiska atmosferycznego ) IIIJezdnia od[nie|ona, [lisko[ zimowa zlikwidowana na caBej szeroko[ci jezdni.- luzny grubo[ci do 2cm - do 8 godz. - bBoto po[niegowe - do 8 godz. - zaje|d|ony- wystpuje ( cienka warstwa nie utrudniajca ruchu) - goBoledz - 8 godz. - szron - 8 godz. - szadz - 8 godz. - [lisko[ po[niegowa - 8 godz. - lodowica - 8 godz.IVJezdnia za[nie|ona. Prowadzi si interwencyjne od[nie|anie w zale|no[ci od potrzeb. Jezdnia posypana po od[nie|aniu w miejscach: -skrzy|owaniach z drogami, - skrzy|owaniach z kolej, - odcinkach o pochyleniu > 4%, przystankach autobusowych, - innych miejscach ustalonych przez Zarzdc drogi - luzny - wystpuje do 8 godz. - zaje|d|ony - wystpuje - nabj [nie|ny - wystpuje - zaspy , jezyki [niegowe lokalnie- wystpuj do 8 godz. Dopuszcza si przerwy w komunikacji do 8 godz- Wszystkie rodzaje [lisko[ci po od[nie|aniu.VJezdnia od[nie|ona w miejscach zasp, od[nie|ony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek Jezdnia posypywana na odcinkach decydujcych o mo|liwo[ci ruchu. [nieg luzny - wystpuje do 16 godz. - zaje|d|ony - wystpuje - nabj [nie|ny - wystpuje - zaspy - wystpuj Dopuszcza si przerwy w komunikacji do 16 godz. W miejscach wyznaczonych - wszystkie rodzaje [lisko[ci po od[nie|aniu VI Jezdnia za[nie|ona. Prowadzi si interwencyjne od[nie|anie w zale|no[ci od potrzeb. Jezdnie posypane po od[nie|aniu w miejscach wyznaczonych przez Zarzdc Drogi  - [nieg luzny - wystpuje do 24 godz. - zaje|d|ony - wystpuje - nabj [nie|ny - wystpuje - zaspy - wystpuj Dopuszcza si przerwy w komunikacji do 24 godz.. W miejscach wyznaczonych - wszystkie rodzaje [lisko[ci po od[nie|aniu Po wydaniu przez Zamawiajcego polecenia o natychmiastowym podjciu dziaBaD maksymalny czas reakcji Wykonawcy wynosi 2 godziny (do obliczenia czasu reakcji bierze si godzin z dziennika poleceD - pracy sprztu). Je|eli Wykonawca nie podejmie dziaBaD w kre[lonym czasie Zamawiajcy mo|e zleci wykonanie zastpcze na koszt Wykonawcy oraz obci|y Wykonawc karami zgodnie z Umow.. Przez podjcie dziaBania rozumie si dotarcie na wskazany odcinek lub drog powiatow (przy poleceniu wykonywania dziaBaD na kilku odcinkach lub caBym zadaniu) i wykonanie poleceD dy|urnego ZDP przy zapewnieniu cigBo[ci wykonywania dziaBania. Wykonawca ma obowizek podejmowa dziaBania pojazdami sprawnymi technicznie, wyposa|onymi oraz zaBadowanymi materiaBami zgodnymi z opisanymi w SWZ oraz Specyfikacji technicznej w ilo[ci pozwalajcej na wykonanie poleconego dziaBania bez konieczno[ci ich uzupeBniania w trakcie trwania prac. -1- Od[nie|anie Standard III Drogi od[nie|anebd systemem patrolowo -interwencyjnym na caBej szeroko[ci jezdni. Dopuszcza si wystpowanie po ustaniu opadw: [niegu luznego  8 godz. bBoto po[niegowe -8 godz., mo|e wystpowa zaje|d|ony [nieg (cienka warstwa) nie utrudniajca ruchu dla samochodwosobowych. Standard IV Od[nie|ane bd systemem interwencyjnym na caBej szeroko[ci jezdni. Jezdnia posypana na : - skrzy|owaniach z drogami, - skrzy|owaniach z kolej, - odcinkach o pochyleniu > 4%, - przystankach autobusowych, - innych miejscach ustalonych przez ZDP. Dopuszcza si wystpowanie po ustaniu opadw: [niegu luznego 8godz.,zaspy do \^ X Z f h p r | ~ ( T V ^ ` t 񿱱h CJOJQJ^JaJhX"CJOJQJ^JaJ hX"h?CJOJQJ^JaJh_nCJOJQJ^JaJh?CJOJQJ^JaJh 5OJQJ^Jh?h>i5OJQJ^JhDfy5OJQJ^Jh?h,5OJQJ^J,^ lnNVt $$Ifa$gdDfy $IfgdjOU$-DIfM gdjOUgdjOUgd=gdI?$a$gdjOU$a$gdX"$a$gd?$a$gd? : < @ L N P ǹsdsUC#hjOUhuW5CJOJQJ^JaJhjOU5CJOJQJ^JaJhX"5CJOJQJ^JaJ#hX"hH5CJOJQJ^JaJ#h=hH5CJOJQJ^JaJ hX"hHCJOJQJ^JaJ hX"huWCJOJQJ^JaJhX"CJOJQJ^JaJ hX"h?CJOJQJ^JaJ&h=h=5CJOJQJ\^JaJ&h=h?5CJOJQJ\^JaJ.BFHPjln DJ~ޮxxggggggWhjOU0JCJOJQJ^JaJ hjOUh,CJOJQJ^JaJ#h?hG5CJOJQJ^JaJ#h?h>i5CJOJQJ^JaJ#h?h,5CJOJQJ^JaJ#hjOUh,5CJOJQJ^JaJhjOU5CJOJQJ^JaJh55CJOJQJ^JaJ#hjOUhuW5CJOJQJ^JaJh=5CJOJQJ^JaJ!TZ\d LNTVt̺ۘxiZVD#hjOUhjOU5CJOJQJ^JaJhjOUhjOU5CJOJQJ^JaJhC5CJOJQJ^JaJh55CJOJQJ^JaJ hjOUh,CJOJQJ^JaJ$hjOUh,0JCJOJQJ^JaJhV+5CJOJQJ^JaJ#hjOUh5CJOJQJ^JaJh=5CJOJQJ^JaJ#hjOUh,5CJOJQJ^JaJ#hjOUhjOU5CJOJQJ^JaJt@bhj~"\ñ٢٢ٓziV$h%h5@CJOJQJ^JaJ hjOUh5CJOJQJ^JaJhjOUCJaJ hjOUhjOUCJOJQJ^JaJh 5CJOJQJ^JaJhx5CJOJQJ^JaJ#hhjOU5CJOJQJ^JaJ#hh5CJOJQJ^JaJhjOU#hjOUhjOU5CJOJQJ^JaJ'hjOUhjOU5@CJOJQJ^JaJuaXXXL $$Ifa$gd  $IfgdjOU$qq$If]q^qa$gdkd$$If(4F &``  &    4 (a(pyt"FVLCC:: $Ifgd5 $IfgdjOU dsgdjOUkd$$If(4\ i& u K  (&4 (a(f4p(ytM\8FP^b .046`8:<rdϺ h%h]CJOJQJ^JaJ h%hjOUCJOJQJ^JaJ hjOUhjOUCJOJQJ^JaJ(hjOUhjOUCJOJQJ^JaJmH sH h5h CJOJQJ^JaJh]UCJOJQJ^JaJ h%h5CJOJQJ^JaJ0F^.0PkdO$$If(\ i& u K  (&4 (a(p(yt% $Ifgd506`r0^ $Ifgd] $IfgdjOUd0@t^`d((b $ пппЮЪппЄЪ h%hCJOJQJ^JaJ(hjOUhjOUCJOJQJ^JaJmH sH hjOU h%h4CJOJQJ^JaJ h%hb3pCJOJQJ^JaJ h%hjOUCJOJQJ^JaJ h%h]CJOJQJ^JaJh2?CJOJQJ^JaJ-^`d((bYPPPPGGG $Ifgdb3p $IfgdjOUkdA$$If(\ i& u K  (&4 (a(p(yt%b$ >kdA$$If(\ i& u K  (&4 (a(p(yt% $Ifgd $IfgdjOU $Ifgdb3p 8!!!!!!!""$"X"""" ###"#V#######$*$$$$$$:%<%b%%%%%%%&,&&&&ڸɸڰxhR0CJOJQJ^JaJhUCJOJQJ^JaJh CJOJQJ^JaJh8ZCJOJQJ^JaJh[aCJaJ h%h?nCJOJQJ^JaJ h%hb3pCJOJQJ^JaJ h%h[aCJOJQJ^JaJ(h[ah[aCJOJQJ^JaJmH sH / 8!!!$"X"""""#V## $Ifgd[a ##b%**+"+\-YQQIIDDgdM$a$gdm,z$a$gdMkdG$$If(\ i& u K  (&4 (a(p(yt%&&''',(4(:(((())))))*****+"+0+D+++,,<,޴}o^^^^^Ph&CJOJQJ^JaJ h<h,CJOJQJ^JaJhUCJOJQJ^JaJ#h<h,5CJOJQJ^JaJ&h<h,5>*CJOJQJ^JaJ hk/hk/CJOJQJ^JaJh[aCJOJQJ^JaJh8ZCJOJQJ^JaJhxCJOJQJ^JaJ hMh[aCJOJQJ^JaJ hMh8ZCJOJQJ^JaJ<,P,^,,,,,,&-\-t-----.(.*.,.`..../V/\/^/`/b///0XXzXXX^Y`YY.ZNZhZtZZ[8[F[ᳳᇇh&CJOJQJ^JaJUh]CJOJQJ^JaJhxCJOJQJ^JaJh;CJOJQJ^JaJ#h<h,5CJOJQJ^JaJhfCJOJQJ^JaJ h<h,CJOJQJ^JaJh:CJOJQJ^JaJ/\-t-(.`.../b/XXF[H[`[\\]8]``0`DbFb\b8d:dRdeef$a$gdm,zgdM8godz., mog wystpowa jzyki [nie|ne oraz zaje|d|ony [nieg,przerwy wkomunikacji do 8godz. Standard V Od[nie|ane bd systemem interwencyjnym wmiejscach zasp  od[nie|ony co najmniej jeden pas ruchu zwykonaniem mijanek. Dopuszcza si wystpowanie po ustaniu opadw: [niegu luznego 16 godz,zaspy do 16 godz.,mog wystpowa jzyki [nie|ne, nabj [nie|ny oraz zaje|d|ony [nieg,przerwy wkomunikacji do 16godz. Standard VI Od[nie|ane bd systemem interwencyjnym wzale|no[ci od potrzeb. Dopuszcza si wystpowanie po ustaniu opadw: [niegu luznego ,zaje|d|onego, naboju [nie|nego. Zaspy mog wystpowa do 24godz. Zwalczanie [lisko[cizimowej Standard III Jezdnia posypana wmiejscach ustalonych przez Zarzd Drg, wszczeglno[ci na skrzy|owaniach zdrogami ikolej, odcinkach opochyleniu powy|ej 4%, przystankach autobusowych, przej[ciach dla pieszych. Dopuszcza si wystpowanie [lisko[ci, po stwierdzeniu wystpowania zjawisk, wmiejscach wyznaczonych: goBoledz, szron, szadz, lodowica do 8godz., po[niegowa 8godz. Standard IV Jezdnia posypywana na odcinkach decydujcych omo|liwo[ci ruchu wyznaczonych przez Zarzd Drg. Dopuszcza si wystpowanie [lisko[ci, wmiejscach wyznaczonych od stwierdzenia wystpowania zjawisk: goBoledz do 8godzin, lodowica do 8godzin, po[niegowa do 10godzin. Standard V Jezdnia posypywana na odcinkach decydujcych omo|liwo[ci ruchu wyznaczonych przez Zarzd Drg. Dopuszcza si wystpowanie [lisko[ci, wmiejscach wyznaczonych od stwierdzenia wystpowania zjawisk: goBoledz do 8godzin, po[niegowacigle. Standard VI Dopuszcza si wystpowanie wszystkich rodzajw [lisko[ci. Jezdnia posypywana po od[nie|eniu na odcinkach decydujcych omo|liwo[ci ruchu wyznaczonych przezZarzd Drg. 1.Za odcinki decydujce omo|liwo[ciach ruchu uznajesi: - skrzy|owania zdrogami, - skrzy|owania zkolej, - okolice przystankwautobusowych, - niebezpieczne Bukipoziome, - odcinki opochyleniu >4% - przej[cia dla pieszych - okolice szkB, przedszkoli 2. Podstawowe zaBo|enia CaBo[ prac zwizanych z organizacj zimowego utrzymania drg opiera si na opracowywanych w ka|dym roku zaBo|eniach do zimowego utrzymania drg. W szczeglno[ci przyjto: standardy zimowego utrzymania drg , wykazy drg i ulic, objte tymi standardami, wykaz sprztu technicznego, ktry zostanie u|yty do zimowego utrzymania oraz materiaBw do zwalczania [lisko[ci zimowej. GBwnym czynnikiem, ktry ma wpByw na kwalifikacj drg administrowanych przez Zarzd Drg Powiatowych jest [redni dobowy ruch pojazdw, znaczenie gospodarcze tych drg oraz konieczno[ racjonalnego gospodarowania posiadanymi zasobami finansowymi. Z tego wzgldu wszystkie drogi pozamiejskie s zakwalifikowane do IV i V i VI kategorii od[nie|ania 3.Poszczeglne standardy zimowego utrzymania drg r|ni si takimi elementami jak: - zakresem wykonywanych prac przy od[nie|aniu i usuwaniu [lisko[ci, - czasem dochodzenia do zaBo|onych standardw tj. czasu, w ktrym powinny zosta zakoDczone prace w zakresie od[nie|ania i posypywania drg po ustaniu opadw [niegu oraz po wystpieniu zjawiska. ZaBo|one standardy obowizuj przy [rednich warunkach pogodowych. W przypadku wystpienia skrajnie niekorzystnych warunkw tzn. wystpowania intensywnych cigBych opadw [niegu, silnych wiatrw powodujcych zawieje i zamiecie [nie|ne  wszystkie dostpne [rodki sprztowe przeznaczone do zapewnienia przejezdno[ci koncentruj swoje prace na drogach o najwikszym nat|eniu ruchu. 4. Podsumowanie  praktyka prowadzenia akcji zimowego utrzymania drg. Przy opracowywaniu najlepszych zasad prowadzenia akcji zimowego utrzymania drg nale|y wzi pod uwag ; - przyjte standardy zimowego utrzymania drg, - posiadany bud|et, - wielko[ zatrudnienia i posiadane kwalifikacje pracownikw, - konieczno[ wykonywania w tym samym czasie innych prac zwizanych z bie|cym utrzymaniem drg, 5. Uwagi koDcowe 1) Zarzd Drg Powiatowych poprzez swoje dziaBania w sposb maksymalny zBagodzi na drogach powiatowych niekorzystne dla u|ytkownikw tych drg skutki zimy, a u|ytkownicy dostosuj prdko[ pojazdw do panujcych na drogach zimowych warunkw jazdy. 2) Ze wzgldu na zmienne warunki atmosferyczne, w czasie korzystania z drg powiatowych w okresie zimowym niezbdne jest dostosowania prdko[ci do panujcych warunkw. 3) Niewskazane jest wyprzedzanie na drodze pracujcego sprztu od[nie|ajcego i usuwajcego [lisko[. 4) Niedopuszczalne jest omijanie samochodw, ktre zatrzymaBy si na drodze w oczekiwaniu na zakoDczenie od[nie|ania bdz zwalczania [lisko[ci. Wszelkie dziaBania zwizane z zimowym utrzymaniem drg powiatowych na terenie Powiatu WBoszczowskiegow sezonie zimowym 2021/2022 koordynuje i nadzoruje Zarzd Drg Powiatowych we WBoszczowie poprzez swoich dy|urnych. OpracowaB: ZatwierdziB: F[H[V[\[`[[\\\\]8]X]\]]^^_____````0`aaaDbFb\bcc8d:dRdeeeeeͿͮ͌͌͌~h;CJOJQJ^JaJh=CJOJQJ^JaJ&h<h,5>*CJOJQJ^JaJ hx5>*CJOJQJ^JaJh&CJOJQJ^JaJ h<h,CJOJQJ^JaJ#h<h,5CJOJQJ^JaJhx5CJOJQJ^JaJ*eeeefJfLfNf|f~fffffggggg:g5CJOJQJ^JaJ#h<hm,z5CJOJQJ^JaJfNfffgm@mBmHmJmLmNmPmRmTmmmm n(n*nпР}}}$h<h[a0JCJOJQJ^JaJhRm>0JCJOJQJ^JaJ h<h|MCJOJQJ^JaJh, CJOJQJ^JaJ h<hcCJOJQJ^JaJhcCJOJQJ^JaJ h<hm,zCJOJQJ^JaJ h<h[aCJOJQJ^JaJ**n.nnnno p.p8p:pqqqr.r2s4s6s8sTsst.tuv.vZv\v^vvvvv޳ބrdSS hPMhPMCJOJQJ^JaJhPMCJOJQJ^JaJ#hPMhPM5CJOJQJ^JaJh<CJOJQJ^JaJ#h<h[a5CJOJQJ^JaJhRm>5CJOJQJ^JaJhc5CJOJQJ^JaJhk/CJOJQJ^JaJhcCJOJQJ^JaJ h<h[aCJOJQJ^JaJ h<hMCJOJQJ^JaJ vvwx.xrxvxyyyyz.zzz{{{{|.|b|||||||}}}} }6}`}j}l}n}p}}~IJ}ygg#hh5CJOJQJ^JaJh?q&h<h[a5CJOJQJ\^JaJ#h<h`.5CJOJQJ^JaJhc5CJOJQJ^JaJ#h<h[a5CJOJQJ^JaJhPM5CJOJQJ^JaJhPMCJOJQJ^JaJ hPMhPMCJOJQJ^JaJhcCJOJQJ^JaJ(yz{{{l}n}p}~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~gd[a$a$gd<gdPM~,~.~n~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ȷ hk/hk/CJOJQJ^JaJhk/#hhk/5CJOJQJ^JaJh5CJOJQJ^JaJ#hh5CJOJQJ^JaJ~~~~gdc21h:puW. A!"n#S$S% $$If(!vh#v#v #v:V (4 &++55 5/ / / / / 44 (a(pyt:$$If(!vh#v#v #vu #vK :V (4 (&)v,55 5u 5K / / / / / 44 (a(f4p(ytM$$If(!vh#v#v #vu #vK :V ( (&55 5u 5K / 44 (a(p(yt%$$If(!vh#v#v #vu #vK :V ( (&55 5u 5K /  / 44 (a(p(yt%$$If(!vh#v#v #vu #vK :V ( (&,55 5u 5K / / 44 (a(p(yt%$$If(!vh#v#v #vu #vK :V ( (&,55 5u 5K / / 44 (a(p(yt%x2&6FVfv2(&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv&6FVfv8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@66666_HmHnHsHtHD`D ,NormalnyCJ_HaJmHsHtHTT , NagBwek 1dd@&[$\$5CJ0KH$\aJ0P"P , NagBwek 2dd@&[$\$5CJ$\aJ$P2P , NagBwek 3dd@&[$\$5CJ\aJJA J Domy[lna czcionka akapituPi@P  Standardowy4 l4a ,k , Bez listy XCX ,Tekst podstawowy wcitydd[$\$4W`4 , Pogrubienie5\JBJ ,Tekst podstawowydd[$\$V/"V uWDefault 7$8$H$!B*CJ_HaJmHphsHtHF^@2F ?Normalny (Web)dd[$\$PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V @l8b묮7J3J:t7͍7o,q)נTi n7^R|y _o֛~ J%|,U-RЅre1m1oKLylȒLXr:b 8Hؓr(s KP, W02= $-O 8IdZ}r鋷/~?}ů3Z%7~ۏ^}^ ÎsW}7gϯw8EA痓腈;q P -Qձ'* xord|"C0hq*[{8pc(& T\REXXz76رX~gxuD.鑾M. .SAΨkM|l#@A{h"QRC5d"ٝk 0e^kppدPfaid#$c=Ęlq#DQvIb )C&]u q@p?Y4p~5x ֔D2XvY%vgv'{St{;Yb<' ]ٹc,g:G]|:Ӆ3Eq*u-hu+`l L/Na$J!|r+~wZ}7;nV䤳.7pSM!&ćrźinf?Ӭo&U$Äq3WgɇkԁGzޣOFҮR'ǚa>ٙ`W 82gK"n8$*JI f%Lّ^vVx::l}3m|PJJ5?k>}P!aIl8HTI wv-,6,n+P-jYTۃ_.C4`^gW9GzSq]=4.in6 =g٩V/B㲱CjS rcqXbmY)hFRf?c%;B=z!k ʒp!HuIAD$%QW@c]C4:O&O2@a7VKipůVlO'+WʁC"B1Иfe|7s(]G4 Ѭ^jOWn?фawBС@3IV6PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!@theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] ]') t\d &<,F[eg*nv~~ #&)*@ACDEGF0^b #\-fy~~!"$%'(+BFH8@0(  B S  ?" ( | #'_'==\'_'lloo#$o~*.22==''Ic&&&&&&\'\'_'lloo#$o~*.22==''Ic&&&&&&\'\'_']_0rwPD, c<_nw-X" t%V+`.k/R05:;Rm>I?PM|MjOU]UuWYX8Z>ip*m?nb3p?q~sDfym,zbM2?&4G[aH%xUf,J=@M?WC  q]]'_'@ ]' $*,.XUnknownG.[x Times New Roman5Symbol3. .[x ArialC.,.{$ Calibri Light7..{$ Calibri?= .Cx Courier New;WingdingsA$BCambria Math"1'Gt3G3!G!G!S0I'I'3q@P ?,2!xxjK .Standardy Zimowego Utrzymania Drg PowiatowychRobertZDP WBoszczowa   Oh+'0  4@ ` l x 0Standardy Zimowego Utrzymania Drg PowiatowychRobertNormalZDP Woszczowa6Microsoft Office Word@@_כ@@0nJ! ՜.+,0 hp|  .GI' /Standardy Zimowego Utrzymania Drg Powiatowych Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIKLMNOPQSTUVWXYZ[\]^_`abcdefgijklmnoqrstuvwzRoot Entry F {J|Data J1TableR+WordDocument4SummaryInformation(hDocumentSummaryInformation8pCompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q