ࡱ> WFbjbjff4iihu ;;;;;OOO8\ORo(r,,QQQQQQQ$ThWz9QM;DrrDD9Q;;RDj;;QDQcGAObMN:PR0R?NW<WTAOAO&W;gODDDDDDD9Q9QDDDRDDDDWDDDDDDDDD c :ZaBcznik nr 4a do SWZ  dotyczy Pakietu 2 Umowa dzier|awy (projekt) zawarta w Krakowie w dniu & & & & & .. pomidzy: Wojewdzkim Specjalistycznym Szpitalem Dziecicym im. Zw. Ludwika w Krakowie, 31-503 Krakw, ul. Strzelecka 2, zarejestrowanym w Sdzie Rejonowym dla Krakowa-Zrdmie[cia w Krakowie, XI WydziaB Gospodarczy KRS, Rejestru StowarzyszeD, Innych Organizacji SpoBecznych i Zawodowych, Fundacji i Publicznych ZakBadw Opieki Zdrowotnej, wpisanym do KRS pod nr 0000009118, NIP 675-11-99-459, REGON: 000298583 zwanym w dalszej cz[ci umowy  Dzier|awc reprezentowanym przez: Dyrektora  lek. med. StanisBawa Stpniewskiego a & & & & & & & .. zwanym w dalszej cz[ci umowy  Wydzier|awiajcym reprezentowanym przez: & . w rezultacie dokonania przez Zamawiajcego wyboru Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 132 ustawy z dnia 11 wrze[nia 2019 r. Prawo zamwieD publicznych - nr postpowania DZP.271.2.2024 w zakresie Pakietu nr & & & & .. zostaBa zawarta umowa o nastpujcej tre[ci: 1 Przedmiotem dzier|awy jest sprzt laboratoryjny o numerze zgodnym zprotokoBem przekazania. 2 1.Wydzier|awiajcy o[wiadcza, |e jest wBa[cicielem przedmiotu dzier|awy izobowizuje si odda Dzier|awcy do u|ytkowania sprzt laboratoryjny, o ktrym mowa w 1, za zapBat czynszu dzier|awy. 2.Wydzier|awiajcy zobowizuje si do zainstalowania i uruchomienia przedmiotu dzier|awy w uzgodnionym miejscu i terminie, a tak|e do przeszkolenia personelu Zamawiajcego w zakresie obsBugi przedmiotu dzier|awy w miejscu wskazanym przez Dzier|awc . 3. Zamawiajcy wymaga, aby przy pierwszej dostawie towaru wybrany wykonawca dostarczyB Zamawiajcemu: deklaracje zgodno[ci, potwierdzajce oznakowanie sprztu laboratoryjnego, bdcego przedmiotem dzier|awy znakiem zgodno[ci CE oraz paszporty techniczne sprztu laboratoryjnego (dotyczy pakietu nr 2) 3 Wydzier|awiajcy o[wiadcza, |e przedmiot dzier|awy, o ktrym mowa w 1 jest sprawny oraz posiada gwarancj na caBy okres dzier|awy. 4 Umowa zostaje zawarta na czas okre[lony do dnia & & & ... do dnia & & & & & & & & 5 Dzier|awca zobowizuje si u|ywa przedmiot dzier|awy zgodnie z jego przeznaczeniem iwymogami prawidBowej eksploatacji. Dzier|awca nie mo|e udostpnia przedmiotu dzier|awy do bezpBatnego u|ywania osobom trzecim ani go poddzier|awi. Dzier|awca traci prawo do gwarancji w przypadku: - u|ytkowania sprztu laboratoryjnego niezgodnie z postanowieniami instrukcji obsBugi, - u|ywania odczynnikw innych ni| zalecane przez producenta sprztu. 6 Wydzier|awiajcy zobowizuje si [wiadczy w zakresie wynagrodzenia wskazanego w 7 usBugi serwisowe (wszczeglno[ci: naprawy, przegldy techniczne, konserwacj) przez caBy czas trwania dzier|awy. W przypadku wystpienia w okresie dzier|awy wad lub usterek w przedmiocie dzier|awy, Dzier|awca zawiadamia niezwBocznie Wydzier|awiajcego opowstaBych wadach lub usterkach, a Wydzier|awiajcy zobowizuje si do ich bezwzgldnego usunicia w terminie 2 dni roboczych od dnia zgBoszenia usterki (w tym rwnie| kosztu wymiany danej cz[ci). Czas reakcji Wydzier|awiajcego na zgBoszenie awarii wynosi maksymalnie 24 godzin roboczych od momentu zgBoszenia. W przypadku braku mo|liwo[ci usunicia wady lub usterki w terminie, o ktrym mowa w ust. 2 Wydzier|awiajcy zobowizany jest do zapewnienia w terminie 2 dni Zamawiajcemu sprztu zastpczego o parametrach nie gorszych ni| wskazanych w SIWZ. Wydzier|awiajcy zobowizuje si do wykonania corocznego przegldu dzier|awionego sprztu, potwierdzonego Certyfikatem bezpieczeDstwa i wpisem w paszport techniczny. 7 Strony ustalaj miesiczn wysoko[ czynszu dzier|awy w wysoko[ci & & & & & .. zB brutto (sBownie zBotych: & & & & & & ) . Strony ustalaj, |e ustalona w ust. 1 kwota pBatna bdzie przelewem na konto Wydzier|awiajcego w terminie do 30 dni od otrzymania faktury wystawionej przez Wydzier|awiajcego. Wykonawca mo|e przekaza Zamawiajcemu faktur w formacie  PDF drog elektroniczn na adres e-mail:  HYPERLINK "mailto:info@dzieciecyszptal.pl" info@dzieciecyszptal.pl W przypadku nie wywizania si Wydzier|awiajcego z obowizku, o ktrym mowa w 6 Dzier|awca jest uprawniony do obni|enia czynszu proporcjonalnie do czasu, w ktrym nie mgB korzysta ze sprztu. 8 Po zakoDczeniu umowy, Dzier|awca zobowizuje si zwrci sprzt Wydzier|awiajcemu wstanie nie gorszym ponad normalne zu|ycie. Przekazanie sprztu Dzier|awcy oraz jego zwrot Wydzier|awiajcemu po rozwizaniu niniejszej umowy nastpi na podstawie protokoBu zdawczo  odbiorczego. Dzier|awca ponosi odpowiedzialno[ za uszkodzenie, utrat i wszelkie zmniejszenie warto[ci sprztu, nie wynikajce z normalnej eksploatacji. 9 Zamawiajcy przewiduje mo|liwo[ dokonywania zmian postanowieD zawartej - w wyniku niniejszego zmwienia - umowy w stosunku do tre[ci oferty, na podstawie ktrej dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczcych: zmian regulacji prawnych obowizujcych w dniu podpisania Umowy (zmian stawki podatku VAT). W takim przypadku Wykonawca ma obowizek w terminie 30 dni od zmiany wysoko[ci stawki podatku od towarw i usBug zBo|y do Zamawiajcego pisemny wniosek, w ktrym musi wykaza rzeczywisty wpByw zmiany stawki podatku na zwikszenie kosztw realizacji Umowy, przedstawiajc w tym szczegBowe wyliczenia i zale|no[ci midzy zmian stawki podatku od towarw i usBug, a wzrostem kosztw realizacji Umowy. Zamawiajcy w terminie 10 dni od dnia zBo|enia wniosku ocenia, czy Wykonawca wykazaB rzeczywisty wpByw zmian na wzrost kosztw realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentw i obliczeD, o ile ocena zBo|onych dokumentw bdzie pozwalaBa na przyjcie, i| zmiana stawki podatku VAT realnie zwikszyBa koszty Wykonawcy, Strony przystpuj do negocjacji w zakresie zwikszenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto nale|ne Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wej[cia w |ycie przepisw zmieniajcych wysoko[ podatku od towarw i usBug (VAT) majcych zastosowanie w czasie realizacji Umowy. Wwczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za cz[ usBug wykonywan po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom, natomiast warto[ wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. zmiany wysoko[ci minimalnego wynagrodzenia za prac albo wysoko[ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisw ustawy z dnia 10 pazdziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prac pod warunkiem, |e zmiana ta skutkowa bdzie zwikszeniem kosztw po stronie Wykonawcy zwizanych z realizacj Umowy z uwagi na zwikszenie wynagrodzeD pracownikw, ktrzy otrzymuj wynagrodzenie w wysoko[ci minimalnego wynagrodzenia za prac lub jego odpowiedni cz[ (w przypadku pracownikw zatrudnionych w wymiarze ni|szym ni| peBen etat), bezpo[rednio biorcych udziaB w realizacji Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowizek w terminie 30 dni od zmiany wysoko[ci minimalnego wynagrodzenia zBo|y do Zamawiajcego pisemny wniosek, w ktrym musi wykaza rzeczywisty wpByw zmiany minimalnego wynagrodzenia na zwikszenie kosztw realizacji Umowy, przedstawiajc w tym szczegBowe wyliczenia i zale|no[ci midzy zmian wysoko[ci minimalnego wynagrodzenia, a wzrostem kosztw realizacji Umowy. Zamawiajcy w terminie 10 dni od dnia zBo|enia wniosku ocenia, czy Wykonawca wykazaB rzeczywisty wpByw zmiany na wzrost kosztw realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentw i obliczeD, o ile Wykonawca wyka|e rzeczywisty wpByw zmiany na wzrost kosztw realizacji Umowy, Strony przystpuj do negocjacji w zakresie zwikszenia wynagrodzenia umownego brutto. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spoBecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko[ci stawki skBadki na ubezpieczenia spoBeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawc rzeczywistego wpBywu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spoBecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko[ci stawki skBadki na ubezpieczenia spoBeczne lub zdrowotne na zwikszenie kosztw zwizanych z realizacj przedmiotu Umowy; W takim przypadku Wykonawca ma obowizek w terminie 30 dni od zmian zBo|y do Zamawiajcego pisemny wniosek, w ktrym musi wykaza rzeczywisty wpByw zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spoBecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko[ci stawki skBadki na ubezpieczenia spoBeczne lub zdrowotne na zwikszenie kosztw realizacji Umowy, przedstawiajc w tym szczegBowe wyliczenia i zale|no[ci midzy zmian zasad przyznawania, a wzrostem kosztw realizacji Umowy. Zamawiajcy w terminie 10 dni od dnia zBo|enia wniosku ocenia, czy Wykonawca wykazaB rzeczywisty wpByw zmian w zakresie podlegania lub zmian wysoko[ci skBadek na wzrost kosztw realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentw i obliczeD, o ile Wykonawca wyka|e rzeczywisty wpByw zmiany na wzrost kosztw realizacji Umowy, Strony przystpuj do negocjacji w zakresie zwikszenia wynagrodzenia umownego brutto. zmiany zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych, o ktrych mowa w ustawie z dnia 4 pazdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaBowych, z zastrze|eniem, |e dotyczy to wyBcznie zamiany zasad wprowadzonych na szczeblu ustawowym. Niniejsza przesBanka nie bdzie miaBa zastosowania do zmiany zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych poczynionych na szczeblu pracodawca-pracownik. W takim przypadku Wykonawca ma obowizek w terminie 30 dni od zmiany zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych, o ktrych mowa w ustawie z dnia 4 pazdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaBowych zBo|y do Zamawiajcego pisemny wniosek, w ktrym musi wykaza rzeczywisty wpByw zmiany zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych na zwikszenie kosztw realizacji Umowy, przedstawiajc w tym szczegBowe wyliczenia i zale|no[ci midzy zmian gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych, o ktrych mowa w ustawie z dnia 4 pazdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaBowych, a wzrostem kosztw realizacji Umowy. Zamawiajcy w terminie 10 dni od dnia zBo|enia wniosku ocenia, czy Wykonawca wykazaB rzeczywisty wpByw zmian na wzrost kosztw realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentw i obliczeD, o ile ocena zBo|onych dokumentw bdzie pozwalaBa na przyjcie, i| zmiana zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych, o ktrych mowa w ustawie z dnia 4 pazdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaBowych realnie zwikszyBa koszty Wykonawcy, Strony przystpuj do negocjacji w zakresie zwikszenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wej[cia w |ycie zmiany przepisw w zakresie zasad gromadzenia i wysoko[ci wpBat do pracowniczych planw kapitaBowych, o ktrych mowa w ustawie z dnia 4 pazdziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapitaBowych majcych zastosowanie w czasie realizacji Umowy. Wwczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za cz[ usBug wykonywan po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom, natomiast warto[ wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 2. Strony przewiduj mo|liwo[ dokonania zmiany umowy poprzez waloryzacj wynagrodzenia o wskaznik cen towarw i usBug konsumpcyjnych (kwartaB do poprzedniego kwartaBu) ogBaszany w komunikacie Prezesa GBwnego Urzdu Statystycznego (dalej jako  wskaznik waloryzacji ), przy Bcznym speBnieniu nastpujcych postanowieD: 1) strona Umowy mo|e wystpi z pierwszym wnioskiem o waloryzacj po upBywie 6 miesicy od podpisania Umowy je|eli wskaznik waloryzacji okre[lony wy|ej zmieni si o co najmniej 10% w stosunku do kwartaBu poprzedzajcego zBo|enie wniosku o waloryzacj; 2) w przypadku wzrostu lub obni|enia wskaznika waloryzacji, waloryzacja bdzie polegaBa odpowiednio na wzro[cie lub obni|eniu wynagrodzenia za dostawy realizowane po dniu zBo|enia wniosku o warto[ procentow wskaznika waloryzacji, przy czym strona Umowy mo|e wystpi z wnioskiem o ka|d kolejn waloryzacj nie wcze[niej ni| po upBywie 6 miesicy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzro[cie lub obni|eniu wskaznika waloryzacji o co najmniej 5.%, obliczonego na podstawie [redniej wskaznikw waloryzacji za 2 ostatnie kwartaBy poprzedzajce zBo|enie wniosku o waloryzacj, przy czym waloryzacja nie dotyczy usBug zrealizowanych przed dat zBo|enia wniosku przez ktrkolwiek ze stron Umowy, 3) wskaznik waloryzacji nie dotyczy usBugzrealizowanych przed dat zBo|enia wniosku o zmian wysoko[ci wynagrodzenia przez ktrkolwiek ze Stron umowy, 4) maksymalna warto[ wzrostu wynagrodzenia brutto, jak dopuszcza Zamawiajcy w efekcie zastosowania niniejszych postanowieD, nie przekroczy 7% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy. 3. Niezale|nie od przypadkw wynikajcych z przepisw prawa, Zamawiajcy dopuszcza mo|liwo[ zmiany Umowy w stosunku do tre[ci oferty, na podstawie, ktrej dokonano wyboru Wykonawcy w nastpujcych przypadkach: zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikajcej ze zmian w obowizujcych przepisach prawa majcych wpByw na realizacj przedmiotu Umowy. w przypadku okoliczno[ci zwizanych z COVID-19, pod warunkiem wykazania przez Wykonawc zaistnienia tych okoliczno[ci oraz ich wpBywu na realizacj umowy. zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w sytuacji wystpienia siBy wy|szej uniemo|liwiajcej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. (.02BNTVXZz~yeeN:&:&h=FOJPJQJ^JmHnHsHtH&hNOJPJQJ^JmHnHsHtH,hX>OhrOJPJQJ^JmHnHsHtH&hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,hh5OJPJQJ\^JmHnHsHtH2hRfHhRfH5OJPJQJ\^JmHnHsHtH&hRfHOJPJQJ^JmHnHsHtH,hU(hrOJPJQJ^JmHnHsHtH&hX>OOJPJQJ^JmHnHsHtHVXZ $G$a$gdr $T^Ta$gdr$a$gdr$T^T`a$gdrgdr $$*$a$gdr$a$gdr$ &1$7$8$]^`a$gdr$a$gdr  & ,  , P h N t ,BķՎՎՎwwwwwc&hvOJPJQJ^JmHnHsHtH,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH/h hr5OJPJQJ^JmHnHsHtH hu hrPJmHnHsHtHhdhrnHsHtH!hdhr6\]nHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH&h3kOJPJQJ^JmHnHsHtH"BP.t.:<HP2\ĭhSSSSSSSSSS(h9h9OJQJ^JmHnHsHtH,h9h9OJPJQJ^JmHnHsHtH,h9hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH&hvOJPJQJ^JmHnHsHtH&hOJPJQJ^JmHnHsHtH&hhOJPJQJ^JmHnHsHtH <2:<> gdr*$gdr $*$a$gdr$ & F *$a$gd9 $ *$a$gd9gdr$a$gdr$a$gdr  "gdr $ t"'a$gdX>O\^(8:<>F8~,dzq&hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,hI~hI~OJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH&hHOJPJQJ^JmHnHsHtH(h9h9OJQJ^JmHnHsHtH"hhOJQJ^JmHnHsHtH"h7OJQJ^JmHnHsHtH&>F8~,N " $$$$ h*$^ha$gd9$ & F *$7$8$a$gd9$ 7*$^`a$gdr$ 75$8^8`a$gdr$ & F 7T*$7$8$^`a$gdr $*$a$gdr(N  H """"""$ $ $$$$$$$$$$$&&&&&$'&'η})jh9h#OJQJU^JmHsH h9h#OJQJ^JmHsH&hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH5h,u:h,u:B*OJPJQJ^JmHnHphsHtH,hdmh9OJPJQJ^JmHnHsHtH1$$$'<)>)F)F*v+,,,0.8`CMV_$ & F1$7$8$]a$gdX>O$a$gdX>O$ & F hV*$7$8$^`Va$gdr$a$gdr *$gdr$ & F hh*$7$8$^ha$gdr $*$a$gdr&'~'''''(6(((((<)>)F)F******v+,r,,,,,---....0.//000011122223ڬ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h9h#OJPJQJ^JmHnHsHtH-h9h#0JB*OJQJ^JmHphsH)jh9h#OJQJU^JmHsH h9h#OJQJ^JmHsH133444555666677788888999::::;;;<<<<==>>>>???@@@@AABB`CCCCDDDDEEFFGGGHHHHIIJJJJKKKLLLLMMMNNNNOOO,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH\O PPPQQRRRRSSSTTTTUUUVVVVWWWXXXXYYZZZ[[[\\\\\]]]^^^^T_V_\___```aaabbbbcc)hIhwzB*OJQJ^JmHphsH)hs{hwzB*CJ^JaJmHphsH&hX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtHCccddddeeffbffvgxgggghhhhiijjkkkllllnlplvllmmnnnnOhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH,hs{hX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH,hs{hwzOJPJQJ^JmHnHsHtH(hIhwzOJQJ^JmHnHsHtH)hIhs{B*OJQJ^JmHphsH)hIhwzB*OJQJ^JmHphsH0V_plnO $h^ha$gdX>O$ & F 1$7$8$^`a$gdX>O $1$7$8$a$gdwz$a$gdwzp pptpq^v^^^^Ԙؘ֘ޘ^rtv|~F^^^XZ`bdx|ммХмz&hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hdOJPJQJ^JmHnHsHtH,h ha4OJPJQJ^JmHnHsHtH&hdmOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtHU,hX>OhX>OOJPJQJ^JmHnHsHtH/Na potrzeby niniejszego warunku pojcie siBy wy|szej rozumie nale|y, jako zdarzenie zewntrzne wobec Bczcej strony wizi prawnej: o charakterze niezale|nym od stron, ktrego strony nie mogBy przewidzie przed zawarciem umowy, ktrego nie mo|na unikn ani ktremu strony nie mogBy zapobiec przy zachowaniu nale|ytej staranno[ci, oglnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunkw zobowizaniowych (np. powodzie, huragany, itp.), ktrego nie mo|na przypisa drugiej Stronie. Strona dotknita dziaBaniem siBy wy|szej jest zobowizana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w cigu 3 dni, pod rygorem braku mo|liwo[ci powoBywania si na klauzul siBy wy|szej. Opznienia musz by udokumentowane stosownymi protokoBami podpisanymi przez Wykonawc i Zamawiajcego oraz zaakceptowane przez Zamawiajcego. W przypadku wystpienia opznieD z powodu siBy wy|szej Strony ustal nowe terminy, z tym, |e maksymalny okres przesunicia terminu zakoDczenia realizacji przedmiotu umowy rwny bdzie okresowi przerwy lub przestoju. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj formy pisemnego aneksu pod rygorem niewa|no[ci. 10 Strony przewiduj mo|liwo[ zmiany umowy w zakresie jej przedmiotu w przypadku awarii sprztu konieczno[ci zastpienia go innym sprztem laboratoryjnym o parametrach nie gorszych ni| sprzt awaryjny. 11 Niniejsza umowa ulega rozwizaniu z dniem rozwizania umowy na dostaw odczynnikw z dnia & & & & & .. Wydzier|awiajcemu przysBuguje prawo rozwizania umowy za 1-miesicznym okresem wypowiedzenia, je|eli Dzier|awca u|ywa przedmiotu dzier|awy niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy. W razie wystpienia istotnej zmiany okoliczno[ci powodujcej, |e wykonanie umowy nie le|y interesie publicznym, czego nie mo|na byBo przewidzie w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo|e zagrozi istotnemu interesowi bezpieczeDstwa paDstwa lub bezpieczeDstwu publicznemu, Dzier|awca mo|e odstpi od umowy w terminie 30 dni od powzicia wiadomo[ci opowy|szych okoliczno[ciach. W takim wypadku Wydzier|awiajcy mo|e |da jedynie wynagrodzenia nale|nego mu z tytuBu wykonania cz[ci umowy. Odstpienie od umowy powinno nastpi w formie pisemnej pod rygorem niewa|no[ci. 12 Dzier|awca, , jako administrator danych osobowych kategorii osb wymienionych w ust. 3 (nazywany dalej rwnie|:  Administratorem Danych ), powierza Wydzier|awiajcemu przetwarzanie danych osobowych wynikajcych z przedmiotu umowy, jedynie w celu i zakresie niezbdnym do wBa[ciwego wykonania umowy. Celem powierzenia przetwarzania danych jest realizacja przedmiotowej umowy. Zakres powierzonych czynno[ci przetwarzania obejmuje dane osobowe nale|ce do nastpujcych kategorii: Pracownicy Administratora, Pacjenci- osoby zwracajce si o udzielenie [wiadczeD zdrowotnych lub korzystajce z [wiadczeD zdrowotnych udzielanych przez Administratora Danych, Personel medyczny Administratora Danych, personel medyczny zewntrzny, Kontrahenci (odbiorcy i dostawcy) Administratora Danych Powierzone do przetwarzania dane osobowe obejmuj dane zawarte w dokumentacji kadrowej, dokumentacji medycznej udzielonych, udzielanych i planowanych [wiadczeD opieki zdrowotnej, dokumentacji ksigowej zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy i nale| do nastpujcych kategorii danych: a. dane osobowe zwykBe pracownikw: - imi (imiona) inazwisko, imiona rodzicw, dat urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wyksztaBcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz inne dane osobowe, zgodnie z Art. 221 Kodeksu Pracy. b. dane osobowe pacjentw: - dane zwykBe: oznaczenie pacjenta pozwalajce na ustalenie jego to|samo[ci: nazwisko, imi (imiona), data urodzenia, oznaczenie pBci, adres miejsca zamieszkania, numer PESEL, je|eli zostaB nadany, w przypadku noworodka  numer PESEL matki, a w przypadku osb, ktre nie maj nadanego numeru PESEL  rodzaj i numer dokumentu potwierdzajcego to|samo[, w przypadku gdy pacjentem jest osoba maBoletnia, caBkowicie ubezwBasnowolniona lub niezdolna do [wiadomego wyra|enia zgody - nazwisko i imi (imiona) przedstawiciela ustawowego oraz adres jego miejsca zamieszkania oraz inne dane osobowe, zgodnie z art. 25 ust 1 UPP, - szczeglne kategorie danych: dane dotyczce zdrowia, tj. opis stanu zdrowia pacjenta lub udzielonych mu [wiadczeD zdrowotnych, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 3 UPP oraz 10 ust. 1 pkt 5 Rozporzdzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajw, zakresu i wzorw dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, c. dane osobowe zwykBe personelu medycznego: - oznaczenie osoby udzielajcej [wiadczeD zdrowotnych oraz osoby kierujcej na badania diagnostyczne, konsultacje lub leczenie, nazwisko i imi, tytuB zawodowy, uzyskane specjalizacje, numer prawa wykonywania zawodu oraz inne dane osobowe, zgodnie z 10 ust. 1 pkt 3 Rozporzdzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajw, zakresu i wzorw dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania, - oznaczenie podmiotu udzielajcego [wiadczeD zdrowotnych ( w przypadku zewntrznej praktyki zawodowej) : nazwa podmiotu, kod resortowy, adres miejsca udzielania [wiadczeD zdrowotnych, d. dane osobowe zwykBe kontrahentw: - imi i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, NIP, REGON, seria i nr dowodu osobistego, dane kontaktowe, numer konta bankowego. Charakter przetwarzania danych dotyczy przetwarzania danych osobowych w formie papierowej, przy wykorzystaniu systemw informatycznych. Wydzier|awiajcy zobowizuje si wspBpracowa z Dzier|awca w zakresie udzielania odpowiedzi na |dania osoby, ktrej dane dotycz, opisane w rozdziale III Rozporzdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osb fizycznych w zwizku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepBywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (oglne rozporzdzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1 ze zm.)  dalej RODO (w szczeglno[ci informowanie i przejrzysta komunikacja, dostp do danych, obowizek informacyjny, prawo dostpu, prawo do sprostowania danych, usunicia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo sprzeciwu, zautomatyzowane podejmowanie decyzji). Wydzier|awiajcy zobowizuje si do pomocy Dzier|awcy w wywizaniu si z obowizkw okre[lonych w art. 32-36 RODO (w szczeglno[ci dla bezpieczeDstwa przetwarzania, zgBaszania naruszenia ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu, zawiadamiania osoby, ktrej dane dotycz, o naruszeniu ochrony danych osobowych, przeprowadzania oceny skutkw dla ochrony danych osobowych, konsultacji z organem nadzorczym). Wydzier|awiajcy zobowizuje si do udostpnienia Dzier|awcy wszelkich informacji niezbdnych do wykazania speBnienia obowizkw spoczywajcych na Udzielajcym zamwienia oraz umo|liwi Dzier|awcy lub audytorowi upowa|nionemu przez Dzier|awc przeprowadzanie audytw, w tym inspekcji, wspBpracujc przy dziaBaniach sprawdzajcych i naprawczych. Wydzier|awiajcy zobowizuje si przed przystpieniem do przetwarzania danych powierzonych przez Udzielajcego zamwienia speBni wymagania okre[lone w przepisach art. 39a Ustawy o ochronie danych osobowych. Wydzier|awiajcy zobowizuje si po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych do zgBoszenia tego Dzier|awcy bez zbdnej zwBoki, nie pzniej ni| w terminie 12 godzin od dnia wykrycia naruszenia. Informacja przekazana Dzier|awcy powinna zawiera co najmniej: a. opis charakteru naruszenia oraz - o ile to mo|liwe - wskazanie kategorii i przybli|onej liczby osb, ktrych dane zostaBy naruszone i ilo[ci/rodzaju danych, ktrych naruszenie dotyczy b. opis mo|liwych konsekwencji naruszenia, c. opis zastosowanych lub proponowanych do zastosowania przez Wydzier|awiajcego [rodkw w celu zaradzenia naruszeniu, w tym minimalizacji jego negatywnych skutkw. Wydzier|awiajcy w ramach realizacji Umowy nie przekazuje wykonania wszystkich lub choby cz[ci czynno[ci Umowy innemu podmiotowi przetwarzajcemu bez uprzedniej pisemnej zgody Dzier|awcy. Wydzier|awiajcy wyra|a zgod na powierzenie przez Dzier|awc przetwarzania danych osobowych, przetwarzanych w systemach informatycznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy, podmiotom wyspecjalizowanym w zapewnianiu obsBugi technicznej systemw teleinformatycznych w celu zapewnienia eksploatacji tych systemw. Wydzier|awiajcy gwarantuje, |e ka|da osoba realizujca Umow zobowizana jest do bezterminowego zapewnienia poufno[ci danych osobowych przetwarzanych w zwizku z wykonywaniem Umowy, a w szczeglno[ci do tego, |e nie bdzie przekazywa, ujawnia i udostpnia tych danych osobom nieuprawnionym. Jednocze[nie ka|da osoba realizujca Umow zobowizana jest do zachowania w tajemnicy sposobw zabezpieczenia danych osobowych Wydzier|awiajcy deklaruje stosowanie [rodkw technicznych i organizacyjnych okre[lonych w art. 32 RODO, jako adekwatnych do zidentyfikowanego ryzyka naruszenia praw lub wolno[ci powierzonych danych osobowych a w szczeglno[ci: a. szyfrowanie danych osobowych; b. zdolno[ do cigBego zapewnienia poufno[ci, integralno[ci, dostpno[ci i odporno[ci systemw i usBug przetwarzania; c. zdolno[ do szybkiego przywrcenia dostpno[ci danych osobowych i dostpu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego; d. testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczno[ci [rodkw technicznych i organizacyjnych majcych zapewni bezpieczeDstwo przetwarzania Wydzier|awiajcy zobowizuje si stosowa ochron powierzonych danych przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem (zniszczeniem, utraceniem, zmodyfikowaniem, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostpem do danych osobowych przesyBanych, przechowywanych lub w inny sposb przetwarzanych) oraz przypadkow utrat, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomoc odpowiednich [rodkw technicznych lub organizacyjnych ( integralno[ i poufno[ ). 13 W sprawach nieuregulowanych niniejsz umow maj zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy z dnia 11 wrze[nia 2019 r. Prawo zamwieD publicznych oraz Kodeksu Cywilnego. 14 Ewentualne spory wynikBe w trakcie realizacji umowy bd zaBatwiane polubownie, a w przypadku braku porozumienia rozstrzygajcym spr jest Sd wBa[ciwy dla siedziby Dzier|awcy. 15 Umow sporzdzono w dwch jednobrzmicych egzemplarzach po jednym dla ka|dej ze stron. WYDZIER{AWIAJCY DZIER{AWCA INFORMACJA DLA KONTRAHENTA Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporzdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osb fizycznych w zwizku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepBywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (oglne rozporzdzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (zwanego dalej  RODO ) informujemy, |e: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewdzki Specjalistyczny Szpital Dziecicy im. [w. Ludwika w Krakowie, ul. Strzelecka 2, 31-503 Krakw. 2) Inspektorem Ochrony Danych jest Anna Baliga  Nowak, kontakt:  HYPERLINK "mailto:anna.baliga@mcrd.pl" \n _topanna.baliga@mcrd.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bd w celu: " realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO " zwizanym z prowadzeniem ksig rachunkowych i dokumentacji podatkowej w celu wypeBnienia obowizku prawnego w my[l art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 wrze[nia 1994 r. o rachunkowo[ci; " ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeD - na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych w my[l art. 6 ust. 1 lit. f) RODO . 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bd: " Podmioty uczestniczce w realizacji umowy " Pracownicy i wspBpracownicy Szpitala posiadajcy upowa|nienie do przetwarzania danych osobowych Kontrahentw w zwizku z wykonywaniem obowizkw sBu|bowych; " Dostawcy usBug technicznych i organizacyjnych dla Szpitala (m.in. dostawcy i podmioty wyspecjalizowane w obsBudze technicznej systemw teleinformatycznych); " Podmioty uprawnione na podstawie przepisw prawa. 5) Pani/Pana dane osobowe nie s przekazywane do paDstw trzecich. 6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bd nie dBu|ej ni| jest to konieczne, tj. przez okres wymagany przez odpowiednie przepisy prawa w zakresie przechowywania dokumentacji ksigowej i podatkowej lub przez okres przedawnienia roszczeD okre[lony w przepisach prawa. 7) Posiada Pani/Pan prawo do |dania od administratora dostpu do tre[ci swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupeBnienia i ograniczenia przetwarzania. 8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, i| przetwarzanie danych osobowych dotyczcych Pani/Pana narusza przepisy oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak|e niezbdne w celu zwizanym z zawarciem i realizacj umowy. 10) Dane osobowe nie stanowi podstawy do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania. Obowizek informacyjny. Wersja z dnia. 04.04.2022 r.     Wojewdzki Specjalistyczny Szpital Dziecicy im. [w. Ludwika w Krakowie, znak sprawy: DZP.271.2.2024 XZdX&\ĩ īҰvг $h^ha$gda4$ & F1$7$8$a$gda4$ & F hh1$7$8$^ha$gda4$ & F hh1$7$8$^ha$gdr$a$gdr$a$gdd|^zX^&\^^ĩ ^ī^^^Ұ^vг^^^ԸԹ^^^x^^^^B^Nһ&ha4OJPJQJ^JmHnHsHtH,h ha4OJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h-hrOJPJQJ^JmHnHsHtHBԸԹBT nttv~gdr$a$gdr $\^\a$gda4$ & F hh1$7$8$^ha$gda4 $h^ha$gda4NT^ ^n^^t^^^^^^tvz|~$^:<@BD^վ,hX>OhOJPJQJ^JmHnHsHtH&hdmOJPJQJ^JmHnHsHtH,h hrOJPJQJ^JmHnHsHtH,h ha4OJPJQJ^JmHnHsHtH&ha4OJPJQJ^JmHnHsHtH7:<D$a$gd?g$a$gd?g$ &1$7$8$]^`a$gdr $  "a$gdr$a$gdrgdrļwU97hh?g5CJKHPJ^J_H9aJmHnH9sHtH9Chh?g56>*CJKHPJ\]^J_H9aJmHnH9sHtH9 hh?gPJmHnHsHtHhp OJPJQJ^JmHsHh?gOJPJQJ^JmHsHhrOJPJQJ^JmHsHhrhrCJaJhdhr5\ hdhr/h hr5OJPJQJ^JmHnHsHtH#h hr5PJmHnHsHtHbbb468b FHJNƧd@ddGjhh?gCJKHOJPJQJU_H9aJmHnH9sHtH9Ajhh?gCJKHOJPJQJU_H9aJmHnH9sHtH9Bhh?g56CJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH98hh?gCJKHOJPJQJ_H9aJmHnH9sHtH97hh?g5CJKHPJ^J_H9aJmHnH9sHtH968JN2p8<TVhjL dd*$9Dgd?g$dd*$9Da$gd?g$ddf*$9Da$gd?g02bbnpb b8:<pbTV\bbhܽܠܠܠܠܽܽܽAhh?gB*CJKHOJPJQJ_H9aJmHnH9ph33sHtH98hh?gCJKHOJPJQJ_H9aJmHnH9sHtH9<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9Ehh?gB*CJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9phsHtH92hjLNbPRTVXZ\^`bdfhjlnpr£wd`XTTXTTXTTXTThJ*jhJ*Uh $hh?gOJPJQJ^JmHsHhh?g^JmHsH<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9<hh?gCJKHOJPJQJ^J_H9aJmHnH9sHtH9LNRTVXZ^`dfjlpr<>$a$gd gdy$ &1$7$8$]^`a$gdrgd?g$ddd*$9Da$gd?g$dd*$9Da$gd?gr,:<>@BDFƲvrirerhJ*hh[h CJ h hK h OJQJ^Jhh6OJQJ^JmHsHh 6OJQJ^JmHsH h(Kph OJQJ^JmHsH&h(Kph 6OJQJ]^JmHsH&hK h 6OJQJ]^JmHsH#hK h 6OJQJ^JmHsH&hK h 6OJQJ\^JmHsH >@BDF v#A^Agd 21+:pJ*. A!"#$% DyK yK 6mailto:anna.baliga@mcrd.plx666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@66666 OJPJQJ_HmHnHsHtH^`^ rNormalny 1$7$8$(CJOJPJQJ^J_HaJmH sH tH JA J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy P@P r0NagBwek  p#CJ^JaJmHsHtHV/V r0 NagBwek Znak$CJOJPJQJ^JaJmHsHtH4 4 y0Stopka  p#R/!R y0 Stopka Znak$CJOJPJQJ^JaJmH sH tH N' 1N 10OdwoBanie do komentarzaCJaJDBD 10Tekst komentarzaCJaJ^/Q^ 10Tekst komentarza ZnakOJPJQJ^JmH sH tH BjABB 10Temat komentarza5\d/qd 10Temat komentarza Znak"5OJPJQJ\^JmH sH tH :: 10 Tekst dymkaCJaJ\/\ 10Tekst dymka Znak$CJOJPJQJ^JaJmH sH tH  40Tekst przypisu dolnego$dh7$8$9DH$a$$CJOJPJQJ^JaJmHsHtHb/b 40Tekst przypisu dolnego ZnakOJPJQJmHsHP& P 40OdwoBanie przypisu dolnegoH*8U`8 #0 HiperBcze >*B*phT T0Poprawka(CJOJPJQJ^J_HaJmH sH tH PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V @l8b묮7J3J:t7͍7o,q)נTi n7^R|y _o֛~ J%|,U-RЅre1m1oKLylȒLXr:b 8Hؓr(s KP, W02= $-O 8IdZ}r鋷/~?}ů3Z%7~ۏ^}^ ÎsW}7gϯw8EA痓腈;q P -Qձ'* xord|"C0hq*[{8pc(& T\REXXz76رX~gxuD.鑾M. .SAΨkM|l#@A{h"QRC5d"ٝk 0e^kppدPfaid#$c=Ęlq#DQvIb )C&]u q@p?Y4p~5x ֔D2XvY%vgv'{St{;Yb<' ]ٹc,g:G]|:Ӆ3Eq*u-hu+`l L/Na$J!|r+~wZ}7;nV䤳.7pSM!&ćrźinf?Ӭo&U$Äq3WgɇkԁGzޣOFҮR'ǚa>ٙ`W 82gK"n8$*JI f%Lّ^vVx::l}3m|PJJ5?k>}P!aIl8HTI wv-,6,n+P-jYTۃ_.C4`^gW9GzSq]=4.in6 =g٩V/B㲱CjS rcqXbmY)hFRf?c%;B=z!k ʒp!HuIAD$%QW@c]C4:O&O2@a7VKipůVlO'+WʁC"B1Иfe|7s(]G4 Ѭ^jOWn?фawBС@3IV6PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!@theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] hD rrtttwB\&'3Ocp|NhrF9;<>@BCDEG~ >$V_XL>F:=?AF}4`e`y`hXX8@0(  B S  ? _Hlt15471470 _Hlt15471471 _Hlk140139303 _Hlk516224055 _Hlk516224384333M^Mh@@<<FDMiMh>G#KLhhhhhhhhhhh?Fhh*?FHHF NN++--P/Q///1182;2E9F9:::===?[[[@\A\\\]]]]hhhhh*?FHH.E NNE9F9::==[[@\A\\\]]hhhhhMFoU+ ĿIY!'t(n>*2(9x6+(F\@SAA40DrWRuN_N[dڍg xdTrZ|GZ.X}^`.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`.hh^h`.^`.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`. hh^h`o(hH. ^`o(hH. 88^8`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. pp^p`o(hH.   ^ `o(hH. @ @ ^@ `o(hH.   ^ `o(hH. h^h`hH) ^`hH) 8^8`hH) ^`hH() ^`hH() p^p`hH()  ^ `hH. @ ^@ `hH.  ^ `hH.^`.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `.^`.h ^`hH.h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.O^`567:>*@B*CJEHOJPJQJRHd\]^JaJo(phhH) ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hHh e^e`hH)h 5 ^5 `hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h uL^u`LhH.h E^E`hH.h ^`hH.h L^`LhH. hh^h`o(hH) ^`o(hH. 88^8`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. pp^p`o(hH.   ^ `o(hH. @ @ ^@ `o(hH.   ^ `o(hH.h ^`hH)h  ^ `hH.h  L^ `LhH.h m^m`hH.h =^=`hH.h  L^ `LhH.h ^`hH.h ^`hH.h }L^}`LhH.h 8^8`hH.h ^`hH.h  L^ `LhH.h  ^ `hH.h x^x`hH.h HL^H`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h L^`LhH.h 8^8`hH.h ^`hH.h  L^ `LhH.h  ^ `hH.h x^x`hH.h HL^H`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h L^`LhH. hh^h`o(hH. ^`o(hH. 88^8`o(hH. ^`o(hH. ^`o(hH. pp^p`o(hH.   ^ `o(hH. @ @ ^@ `o(hH.   ^ `o(hH.^`OJPJQJ^J.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.O^`567:>*@B*CJEHOJPJQJRHd\]^JaJo(phhH. ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hH ^`o(hHh ^`hH)h ^`hH.h pL^p`LhH.h @ ^@ `hH.h ^`hH.h L^`LhH.h ^`hH.h ^`hH.h PL^P`LhH.hh^h`.^`.88^8`.^`.^`.pp^p`.  ^ `.@ @ ^@ `.  ^ `..X}Y!MFoUdTr>*g9x6+AA[dWuN_F\@'t(Z|+ I I I P.t )/t!)@9t")3t#()P3t$()t%()4t&()3t'()0:t(()@4t .>t!..,t"...0t#.... 6t$ ..... ;t% ......05t& .......+t' ........0t( .........WW8Num20+}]V`\p a4Gqv~? # 74R95'C04U9,u:}=/C>CoEHRfHJAK&MX>OWKPn]PMTXZ2ad}f3ksiws{|U&II~ y v7){Lk"dmJ*Ie$9h1]7rO&oEr=Fs%*.ji%q@@Y,c9?g I#Ehb jS| NG}wzhh@FFFH  "&'(*+-.0244h@@ @ @@@@ @.@2@6@8@:@<@D@H@L@T@V@X@\@^@b@d@h@l@p@UnknownG.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7..{$ Calibri;(SimSun[SO5. .[`)TahomaC.,.{$ Calibri LightA$BCambria Math"1eGhG>zY5Y50NhNh Kq@P  $Pr2!xxa Katarzyna SzczurekKatarzyna Aneta MazgajT             Oh+'0t  0 < HT\dlKatarzyna Szczurek Normal.dotmKatarzyna Aneta Mazgaj62Microsoft Office Word@\ @@XGMY ՜.+,D՜.+,, hp|  5Nh  Tytu, 8@ _PID_HLINKSA wmailto:anna.baliga@mcrd.pl+mailto:info@dzieciecyszptal.pl  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry F@bMData 1Table6XWordDocument4SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q