IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być
dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności, z wyjątkiem okoliczności wskazanych w Umowie jako
niewymagających zachowania tej formy.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w przypadkach określonych w art.
144 ust. 1 pkt 2 - 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz dokona w Umowie
następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być
Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w
ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do
wprowadzenia zmian;
b) zlecenia wykonania robót zamiennych lub zaniechanych lub dodatkowych;
c) zmiany zakresu świadczenia umowy w związku z epidemią/pandemią,
klęską żywiołową, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty,
niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy
Wykonawcy i jego podwykonawców,
d) zmiany Umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6;
2) terminów wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) zmiany Umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6;
b) zlecenia wykonania robót zamiennych lub zaniechanych lub dodatkowych;
c) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji,
przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń
radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich
przez Wykonawcę;
d) epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,
trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby
inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
e) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych
uniemożliwiających prowadzenie robót - z zastrzeżenie postanowień § 3
ust. 3 i 4 Umowy,
f) wystąpienia konieczności wykonania zamiennej dokumentacji
projektowej, konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień
prawnych lub technicznych, wstrzymania budowy przez właściwy organ z
przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę (np. odkryciu niewybuchu lub
uzupełnieniu badań archeologicznych), wystąpienia przedłużenia się
okresu osiągania parametrów technologicznych nie zawinionego przez
Wykonawcę, wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych
okoliczności niezależnych od Wykonawcy Inicjatorem zmiany może być
zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie
pisemnej w ciągu 5 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu
wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
g) w przypadku opóźnień wynikających z decyzji administracyjnych, innych
aktów władczych i orzeczeń organów administracji publicznej, organów
państwowych i innych instytucji - terminy wykonania robót przedłużone
zostaną o czas trwania opóźnień,
h) w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, tj. opóźnienia, utrudnienia lub
przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu – o okres
wynikający z przerw lub opóźnienia,
o ile okoliczności wskazane w lit. a – h, mają wpływ na termin
realizacji przedmiotu zamówienia, co zostanie przez Wykonawcę
uzasadnione i udokumentowane.
Przedłużenie terminu wykonania Umowy dopuszczalne jest tylko wraz z
przedłużeniem okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
lub wniesieniem nowego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na
przedłużony termin wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiającego
za należycie wykonane, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez
zmniejszenia jego wysokości.
3) treści § 7 ust. 2 dotyczących wpisania lub zmiany podwykonawstwa w
przypadku gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany
podwykonawców w zakresie zgodnym ze SIWZ, Umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-31, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: