Usługi - 523129-2019

05/11/2019    S213    Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Płock: Usługi psiarni

2019/S 213-523129

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Płock
Adres pocztowy: Stary Rynek 1
Miejscowość: Płock
Kod NUTS: PL923
Kod pocztowy: 09-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Joanna Michniewicz
E-mail: przetargi@plock.eu
Tel.: +48 243671616
Faks: +48 243671615

Adresy internetowe:

Główny adres: www.plock.eu

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.plock.eu
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zapewnienie całodobowej opieki bezdomnym zwierzętom gminy Płock w schronisku oraz doprowadzenie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Płock, za wyjątkiem hodowlanych zwierząt gospodarskich

Numer referencyjny: WZP.271.1.103.2019.JM
II.1.2)Główny kod CPV
98380000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem niniejszej umowy jest całodobowe zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z gminy Płock w schronisku oraz doprowadzenie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Płock, za wyjątkiem hodowlanych zwierząt gospodarskich (maksymalnie 200 miejsc dla bezdomnych psów i 30 miejsc dla bezdomnych kotów).

Przejęcie opieki nad zwierzętami gminy Płock, zgodnie z ustaleniami z podmiotem dotychczasowo wykonującym na rzecz miasta umowę nr 28/WKŚ-I-ZŚ/Z/2880/2018 r. z dnia 18.12.2018 r.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
85200000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem niniejszej umowy jest całodobowe zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom gminy Płock w schronisku oraz doprowadzenie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Płock, za wyjątkiem hodowlanych zwierząt gospodarskich (maksymalnie 200 miejsc dla bezdomnych psów i 30 miejsc dla bezdomnych kotów) oraz przejęcie opieki nad zwierzętami gminy Płock, zgodnie z ustaleniami z podmiotem dotychczasowo wykonującym na rzecz miasta umowę nr 28/WKŚ-I-ZŚ/Z/2880/2018 r. z dnia 18.12.2018 r. polegającą na: „Zapewnieniu opieki bezdomnym zwierzętom pochodzącym z terenu miasta Płocka w schronisku oraz odprowadzaniu bezdomnych zwierząt z terenu miasta Płocka”.

1. Zamawiający, wyklucza z postępowania Wykonawcę, jeżeli zachodzą w stosunku do niego podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, i 4.

2. Do oferty należy załączyć również:

1) dowód wniesienia wadium – jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniężna;

2) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów;

3) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;

4) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 2.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Wskaźnik adopcji psów / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających za powtórzeniu czynności zapewnienie całodobowej opieki bezdomnym zwierzętom gminy Płock w schronisku oraz doprowadzenie do schroniska bezdomnych zwierząt w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:

a) aktualne i wymagane prawem zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r., poz. 2010);

b) decyzję powiatowego lekarza weterynarii nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, nadany w trybie ustawy z dnia 11.3.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2018, poz. 1967).

Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1) aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie prowadzenia schroniska dla bezdomnych zwierząt, ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r., poz. 2010);

2) decyzję powiatowego lekarza weterynarii nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, nadany w trybie ustawy z dnia 11.3.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2018, poz. 1967).

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

3.1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:

1 zamówienie polegające na prowadzeniu przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy schroniska przystosowanego dla co najmniej 150 bezdomnych zwierząt (psów i kotów).

W zakresie usług nadal wykonywanych Wykonawca musi wykazać, iż na dzień składania ofert wykonał zakres wskazany ww. warunkach.

3.2) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, tj.

a) 2 osoby z wykształceniem wyższym weterynaryjnym posiadające co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku weterynarz.

3.3) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:

a) środkiem transportu dopuszczonym do transportu zwierząt;

b) specjalistycznym sprzętem do wyłapywania zwierząt tj.:

— rękawicami ochronnymi,

— siatką do wyłapywania zwierząt,

— chwytakiem automatycznym na psy,

— pętlą do łapania i prowadzenia psów,

— klatką do transportu psów i kotów.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/12/2019
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 06/12/2019
Czas lokalny: 13:00
Miejsce:

Siedziba Zamawiającego, pokój 127 B

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia – załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”.

Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w tym zakresie ograniczył się do wypełnienia jedynie sekcji alfa części IV JEDZ.

6. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

4) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6:

1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;

2) ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7, ppkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 8 stosuje się.

10. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 PLN.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl/kio

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/10/2019