-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1000529
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa uszycia i dostarczenia do Sądu Okręgowego w Bydgoszczy 100 sztuk tóg sędziowskich
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Kowalewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 12:51:00
-
Składania2024-10-28 12:01:00
-
Otwarcie ofert2024-10-28 12:06:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W imieniu Sądu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na:
Usługa uszycia i dostarczenia do Sądu Okręgowego w Bydgoszczy 100 sztuk tóg sędziowskich
Specyfikacja togi sędziowskiej zgodna z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2011r. w sprawie stroju urzędowego sędziów. (Dz.U.2011.225.1354)
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że sądy nie ponoszą żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do dnia 25 października 1 sztukę togi wzorcowej celem dokonania oceny jakościowej. Po rozstrzygnięciu i wyborze wykonawcy toga zostanie zwrócona oferentowi.
adres wysyłki: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-131 Bydgoszcz
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (52) 325-31-85
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?