-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1001104
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-40-2024 Wymiana zużytego zasilacza awaryjnego w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Jana Pankiewicza 4 w Warszawie.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-18 13:34:00
-
Składania2024-10-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-25 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej
poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do
niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień
publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wymiana zużytego zasilacza
awaryjnego w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul.
Jana Pankiewicza 4 w Warszawie.
Zakres zamówienia precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia
(OPZ).
Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia
Umowy (PPU).
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
Oferent może zwrócić się do zamawiającego
z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin
na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje
wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła
zapytania.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Załączniki:
załącznik nr 1 - Projektowane
Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 2 - Zasady postępowania
w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 3 - Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ).
Informacji na temat postępowania można
uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-70-24 Dariusz
Florek - sprawy
dotyczące przedmiotu zamówienia,
2) 22 553-78-65
Piotr
Kosicki - sprawy
proceduralne,
3) 22 553-78-66
Magdalena Jańczuk
- sprawy proceduralne.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02
02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-29
10:29:17
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N179/2024 z dn. 29.10.2024 Załączniki |
2024-10-21
13:47:33
|
Piotr Kosicki |
Pytanie
do
postępowania
z
dn.
21.10.2024
r.: Czy Zamawiający dopuszcza UPS z modułem bateryjnym, który zawiera 20 sztuk baterii 12 V 7,5Ah ? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza montaż 20 akumulatorów 7,5 Ah pod warunkiem, że całość, tj. zasilacz i moduł awaryjny nie będą miały więcej niż wysokość 6U w szafie RACK 600x800. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?