-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1007316
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wystawiający
-
UżytkownikAlicja Rymarowicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-29 10:01:00
-
Składania2024-11-08 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-08 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia ofert na dostawę paczek świątecznych poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zapytanie dotyczy 61 sztuk paczek świątecznych wraz z dostawą, w skład których musi wchodzić asortyment wymieniony w wykazie produktów, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający oczekuje produktów wymienionych w załączniku – propozycje ewentualnych zamienników za zgodą Zamawiającego.
2. Zamówienie obejmuje dostawę paczek świątecznych z podziałem na 3 zestawy (dokonywanym przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy), tj.:
- Zestaw I – w ilości 13 szt.,
- Zestaw II – w ilości 22 szt.,
- Zestaw III – w ilości 26 szt.
Po wyborze Wykonawcy, Zamawiający samodzielnie dokona podziału asortymentu na ww. zestawy. Po dokonaniu podziału Zamawiający określi w zamówieniu skład zestawu I, II i III.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części pozycji zawartych w propozycji asortymentowej.
4. Wykonawca zapewnia trzy różne rodzaje wytrzymałych opakowań z motywem bożonarodzeniowym/mikołajkowym, celem zróżnicowania kolorystycznego każdego z zestawów - opakowanie powinno być charakterystyczne dla danego zestawu (np. I zestaw – wstążka, II zestaw – kokarda, III zestaw - aplikacja świąteczna).
5. Dostawa oraz rozładunek paczek zostaną dokonane przez Wykonawcę na koszt własny, do siedziby Zamawiającego, tj.:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Kancelaria
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra.
6. Termin
przydatności do spożycia wszystkich wyrobów musi wynosić co najmniej 6 miesięcy
od dnia dostarczenia produktów do siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w
Zielonej Górze.
7. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
NIP 973-100-74-58
Odbiorca:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra.
Faktura będzie płatna w terminie 14 dni od daty złożenia jej w Zakładzie
Gospodarki Mieszkaniowej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Elektronicznego Fakturowania (nr PEPPOL 9291925640), przelewem
wyłącznie na rachunek bankowy zgłoszony i ujawniony w wykazie podatników zwanym
„Białą listą podatników Vat” prowadzoną przez Szefa Krajowej Administracji
Skarbowej.
Rachunek bankowy wykazany na „Białej liście podatników Vat”
wykonawca zobowiązany jest wskazać na fakturze za wykonane zamówienie.
8. Termin realizacji zamówienia: do dnia 29 listopada 2024 r., do godz. 14:00.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 601-053-865;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?