-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1008787
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.85.2024.EG Świadczenie usługi weterynaryjnej
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 13:19:00
-
Składania2024-11-08 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.85.2024.EG
Świadczenie usługi weterynaryjnej
I.
ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II.
Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi weterynaryjnej na terenie Miasta Elbląga polegającej na:
a) zapewnieniu całodobowej gotowości do
podjęcia działań,
b) stawieniu się w miejscu interwencji na
wezwanie dyżurnego Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,
c) w razie konieczności użyciu broni „Palmera”
(broń znajduje się w MCZK),
d) zabezpieczeniu środka usypiającego przez
Wykonawcę,
e) wybudzeniu zwierzęcia ze stanu uśpienia,
jeżeli zajdzie taka potrzeba,
f) stwierdzeniu stanu fizycznego zwierzęcia po
wybudzeniu się, jeśli zajdzie taka potrzeba,
g) późniejszym rozliczeniu świadczonej usługi
weterynaryjnej na podstawie rachunku/ faktury.
2. Usługa, o której mowa w pkt 1., dotyczy
wyłącznie zdarzeń i zwierząt przebywających na terenie Miasta Elbląg.
3. Usługa świadczona będzie przez Wykonawcę w
oparciu o każdorazowe zlecenie telefoniczne przez Zamawiającego.
4. Ilość interwencji,
które wpłynęły do Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Elblągu:
a) w 2023 r. - 151 interwencji,
b) w 2024 r. - 133
interwencje (stan na dzień 30.09.2024 r.).
Ilości interwencji w kolejnych latach mogą znacznie się różnić, podane
ilości mogą być pomocne do skalkulowania przez Wykonawcę ceny oferty.
5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się
następujące terminy wykonania zamówienia:
Data rozpoczęcia – 1 stycznia 2025 r.
Data zakończenia – 31 grudnia 2026 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe jako weterynarz, posiadającą aktualne zezwolenie do stosowania środków farmakologicznych oraz uprawnienia do obsługi broni pneumatycznej Palmera.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy
spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
- Należy podać cenę bez VAT
(netto) zryczałtowanej stawki miesięcznej uwzględniającej całodobową
dyspozycyjność przez cały czas trwania umowy bez ograniczeń ilości
wyjazdów, świadczenie usługi weterynaryjnej, dojazd do miejsca zdarzenia w
granicach administracyjnych miasta Elbląga oraz zapewnienie we własnym
zakresie środka farmakologicznego, którego rodzaj i ilość zostanie użyta
przez Wykonawcę do realizacji zadania.
- Cena stanowi iloczyn 24 miesięcy oraz zryczałtowanej stawki
miesięcznej.
- Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia.
- Cena nie podlega waloryzacji.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 8 listopada 2024 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ
OFERTY,
b) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki
realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają
zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁACZNIK NR 3 – WYKAZ
OSÓB.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?