-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1009938
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość miesięcznego czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych na których zlokalizowany jest stadion im. Kazimierza Górskiego
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Olenderek
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zarządzania Nieruchomościami Gminy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-31 14:49:00
-
Składania2024-11-12 08:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł pn.:„Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość miesięcznego czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych na których zlokalizowany jest stadion im. Kazimierza Górskiego”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy.
Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość miesięcznego czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych, oznaczonych jako działki gruntu:
- nr 235/1 o pow. 0,0867 ha, objętej KW PL1P/00087065/1, stanowiącej własność Skarbu Państwa w, użytkowaniu wieczystym Gminy - Miasto Płock;
- nr 235/2 o pow. 0,0528 ha, objętej KW PL1P/00087065/1, stanowiącej własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy - Miasto Płock,
- nr 235/4 o pow. 8,1974 ha, objętej KW PL1P/00079472/8, stanowiącej własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy - Miasto Płock,
- nr 235/5 o pow. 1,5754 ha, objętej KW PL1P/00079472/8, stanowiącej własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy - Miasto Płock,
położonych w Płocku przy ul. Łukasiewicza 34 (obręb 4), na których zlokalizowany jest obiekt Stadion im. Kazimierza Górskiego wraz ze wszystkimi budynkami, budowlami, urządzeniami, środkami trwałymi i innymi przynależnymi częściami zlokalizowanymi na tych nieruchomościach.
II. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV.
IX. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
X. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania
się z Wykonawcami są: Sylwia Olenderek, tel. 24 367-15-02
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość miesięcznego czynszu dzierżawnego nieruchomości gruntowych na których zlokalizowany jest stadion im. Kazimierza Górskiego.
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?