- Strona główna
- Postępowanie ID 1021485
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ODI.272.18.2024 Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią - systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego
Wystawiający
-
UżytkownikKrystian Siemieniako
-
Organizacja
-
OddziałDział Informatyczny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 10:40:00
-
Składania2024-11-28 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-28 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Postępowanie: Wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią - systemów alarmowych i monitoringu wizyjnego.
1. Zamawiający informuje, że wszystkie informacje zawarte w dokumentacji projektowej niniejszego postępowania mają charakter poufny.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania wykonania co najmniej dwóch zleceń przedmiotowo tożsamych z niniejszym zamówieniem.
3. Termin realizacji zamówienia - 20 grudnia 2024 r.
4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy.
5. Płatność – faktura, przelew 14 dni.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym w dokumentacji projektowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
7. Wykonawca gwarantuje, że zaproponowany sprzęt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Kryterium oceny - najniższa cena.
9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz alternatywnych.
10. Zamawiający może odstąpić od wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 523866642
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?