ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
RZP.271.14.2018.AD
Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Odnowa dróg publicznych wraz z elementami odnowienia w Dzielnicy Próchnik – ulica Dworkowa w Elblągu”
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: odnowa dróg publicznych wraz z elementami odnowienia w Dzielnicy Próchnik – ulica Dworkowa w Elblągu.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Pozyskanie aktualnej mapy z uzbrojeniem terenu tj. podkładu geodezyjnego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) Weryfikacja i uszczegółowienie pozyskanej mapy poprzez przeprowadzenie pomiarów wysokościowych i domiarów w zakresie niezbędnym do prawidłowego opisu przedmiotu i zakresu robót,
3) Opracowanie i sporządzenie następujących elementów dokumentacji projektowej:
1. Projektu budowlanego/wykonawczego na podstawie aktualnej i zweryfikowanej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu. Zakres dokumentacji musi obejmować co najmniej: przebudowę nawierzchni jezdni, przebudowę zjazdów, budowę chodnika oraz poprawę w zakresie powierzchniowego odwodnienia korpusu drogi.
2. Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
3. Przedmiaru robót w układzie specyfikacyjnym z podziałem na poszczególne elementy (jedno wspólne opracowanie) oraz wykonaniem na jego podstawie wzoru kosztorysu ofertowego wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów elementów robót,
4. Kosztorysu inwestorskiego w układzie specyfikacyjnym z podziałem na poszczególne elementy wraz ze zbiorczym zestawieniem odpowiadającym pozycjom przedmiarowym.
4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót dla zakresu objętego dokumentacją projektową.
5) Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane.
6) Uczestniczenie w postępowaniu przetargowym na roboty realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, której opracowanie stanowi przedmiot zamówienia, w szczególności poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące przedmiotowej dokumentacji projektowej w terminie określonym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości wykonanej dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia na okres 48 m-cy. Termin rozpoczęcia okresu gwarancyjnego liczy się od daty protokolarnego odbioru przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych przez właściwy organ.
Szczegółowy zakres usługi ujęty jest we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
rozpoczęcie wykonywania usług – od daty udzielenia zamówienia
zakończenie wykonywania usług – 1. Uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu i jej weryfikacja zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 1) wzoru umowy do dnia 30.04.2018 r.
2. Opracowanie Projektu budowlanego/wykonawczego, SST, Przedmiaru, Kosztorysu Ofertowego i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2) wzoru umowy wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających ich realizację na podstawie tego Projektu – do dnia 31.10.2018 r.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt 4) wzoru umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu umowy.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług opracowania dokumentacji projektowej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważnej upoważniającej do projektowania robót drogowych, mającym co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.
V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca musi podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia, stawkę i kwotę VAT oraz podać cenę bez VAT wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.:
a) pozyskania aktualnej mapy sytuacyjno wysokościowej z uzbrojeniem terenu oraz jej weryfikacja zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 1) wzoru umowy.
Cenę bez VAT ww. zakresu nie może stanowić wartości większej niż 15% ceny bez Vat za wykonania całego przedmiotu zamówienia.
b) opracowania Projektu budowlanego/wykonawczego, SST, Przedmiaru robót, Kosztorysu Ofertowego i Kosztorysu Inwestorskiego zgodnie z § 1 ust. 3 pkt 2) wzoru umowy.
2. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty realizacji przedmiotu umowy określonego w z § 1 ust. 3 wzoru Umowy, w tym między innymi: zatrudnienia personelu niezbędnego do realizacji umowy, zorganizowania i wyposażenia biura, koszty bieżące działania oraz koszty jednorazowe, w tym ubezpieczenie skutków działalności Wykonawcy, a także koszty pełnienia nadzoru autorskiego oraz zobowiązań wynikających z obowiązków Wykonawcy wskazanych w § 5.
3. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:
XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt : cena (brutto) badanej oferty
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 12 marca 2018 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełnioną WYCENĘ, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1,
b) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu),
d) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4.
VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Agnieszka Dudzik – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239 31 74, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – WYCENA
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – wzór Umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB
Komunikaty