Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2018 14:20:41 |
Składania : | 22-06-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty cenowej na przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, programowania oraz diagnostyki sterowników SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500 w środowisku TIA.
Minimalne wymagania:
-zastosowanie modułów analogowych do pomiaru prądu, napięcia, temperatury oraz sterowania elementami wykonawczymi,
-wprowadzenie do języka SCL w STEP7 TIA: zakres zastosowań, zasady tworzenia programu,podstawowe operacje,
-tworzenie i wykorzystanie bibliotek globalnych,
-bloki funkcyjne (FB): tworzenie i ich wykorzystanie w programie sterowania,-przegląd norm związanych z bezpieczeństwem funkcjonalnym,
-kryteria analizy i oceny ryzyka, wyznaczanie wymaganego poziomu zapewnienia bezpieczeństwa - PL, poziomu nienaruszalności bezpieczeństwa – SIL,
-sterowniki SIEMENS SIMATIC S7-1200F/1500F orazS7-300F (zasada działania, budowa systemu, peryferia),
-tworzenie programu użytkownika dla CPU S7 realizującego funkcje bezpieczeństwa z w środowisku TIA Portal,
-komunikacja Failsafe z PROFIsafe(CPU-CPU,CPU-peryferia),
-przykłady programowania (STOP awaryjne, osłona bezpieczeństwa, wyłączanie zorientowane na bezpieczeństwo, pasywacja),
-konfiguracja i wykorzystanie funkcji bezpieczeństwa w systemach napędowych zgodnych z wymaganiami PROFIsafe forPROFIdrive,
- indywidualne stanowiska pracy,
- materiały szkoleniowe,
- certyfikat/zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
- termin szkolenia w dniach 10-14.09.2018,
- liczba kursantów: 10,
- miejsce szkolenia: UDT Oddział Poznań, Dział Badań Laboratoryjnych, ul. Małeckiego 29, 60-706 Poznań.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
1. zlecenie realizowane będzie w formie pisemnej zlecenia,
2. termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalnorachunkowym faktury.
Termin nadsyłania ofert upływa 22.06.2018r.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 502 813 070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2018-06-19 08:20 | Hanna Paluszkiewicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: |
Komunikaty