Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie Studium Wykonalności dla zadania pn. "Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy"

Hanna Skalska
Urząd Miejski w Szubinie Oddział: Referat Pozyskiwania Funduszy
Termin:
Zamieszczenia : 13-08-2018 15:21:57
Składania : 22-08-2018 15:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAMAWIAJĄCY
GMINA SZUBIN, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin
Tel. 52/ 391-07-00 Fax. 52/ 384-80-71
Strona WWW www.bip.szubin.pl
e-mail um@szubin.pl
Godziny urzędowania:
Poniedziałek: 7.30 – 15.30
Wtorek: 7.30 – 17.30
Środa: 7.30 – 15.30
Czwartek: 7.30 – 15.30
Piątek: 7.30 – 15.30

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Podstawa prawna udzielenia zamówienia:
Procedura prowadzona jest w trybie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progu ustalonego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017, poz. 1579 ze zm.) zgodnie z Zarządzeniem nr 0050.1.7.2017 Burmistrza Szubina z dnia 27 stycznia 2017 r. w sprawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Urzędzie Miejskim w Szubinie”.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności dla zadania:
„Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałania 6.4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT, Schemat: Inwestycje z zakresu rewitalizacji obszarów miejskich w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT),
(konkurs Nr RPKP.06.04.01-IZ.00-04-221/18).

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Studium Wykonalności dla zadania pn. „Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy” wykonane zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z regulaminem oraz kryterium wyboru projektu ogłoszonym do konkursu.
2. Przedkładanie Zamawiającemu poszczególnych części opracowania w celu zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, wniosków oraz naniesienia przez Wykonawcę niezbędnych korekt w terminach zapewniających należyte i terminowe wykonanie umowy.
3. Zebranie niezbędnych danych statystycznych do sporządzenia Studium Wykonalności.
4. Odniesienie do wybranych kryteriów wyboru projektu m.in. do:
a) Zgodności projektu z celem działania/poddziałania RPO WK-P na lata 2014-2020,
b) Zgodności z prawem pomocy publicznej/pomocy de minimis,
c) Zgodności z zasadą deinstytucjonalizacji,
d) Wpływu projektu na obszar zdegradowany,
e) Wpływu projektu na likwidację lub niwelację problemów społecznych,
f) Zgodności ze Strategią Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego,
g) Wpływu projektu na politykę zrównoważonego rozwoju (w tym ochrony środowiska),
h) Wpływu projektu na politykę równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,
i) Wpływu projektu na politykę równouprawnienia płci,
5. Powiązanie projektu ze Strategiami, programami, planami wieloletnimi i innymi dokumentami planistycznymi.
6. Zobowiązanie Wykonawcy do wprowadzenia zmian w przygotowywanym dokumencie, jeśli w trakcie jego opracowywania zostaną wydane nowe lub zmienione wytyczne dotyczące przygotowania ww. projektów.
7. Wprowadzenie zmian w Studium Wykonalności w przypadku wniesienia uwag przez Instytucję Zarządzającą i Instytucję Pośredniczącą oceniającą studium wykonalności.
8. Przeniesienie na Zamawiającego całości majątkowych praw autorskich do opracowania z możliwością dokonywania zmian i modyfikacji dokumentu.
9. Przekazanie Zamawiającemu gotowego dokumentu Studium Wykonalności wraz z arkuszem analizy finansowej w formacie XLS lub równoważnym zawierającym jawne (nie ukryte) i działające formuły przedstawiające przeprowadzone analizy i ich wyniki w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu.

Usługa winna być wykonana zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z regulaminem oraz kryterium wyboru projektu ogłoszonym do konkursu.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia musi być ostatecznie zrealizowany do dnia 21 września 2018 roku.

Gmina Szubin na realizację przedmiotowej inwestycji planuje pozyskać dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Działania 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje w infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT, Poddziałania 6.4.1 Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT

Wnioski o dofinansowanie projektu można składać od 31.08.2018 r. do 31.03.2020 r.

SPOSÓB OBLICZENIA CENY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny. Cena brutto (łączna wartość zamówienia) - waga 80% oraz posiadanie wiedzy i doświadczenia – waga 20%.
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem składania terminu ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej tzry zamówienia obejmujące opracowanie Studium Wykonalności dla zadań inwestycyjnych w zakresie rewitalizacji, na które beneficjent otrzymał dofinansowanie ze środków funduszy europejskich.

Przekazanie przedmiotu zamówienia:
Studium Wykonalności wraz z arkuszem analizy finansowej w formacie XLS lub równoważnym zawierającym jawne (nie ukryte) i działające formuły przedstawiające przeprowadzone analizy i ich wyniki należy sporządzić w wersji papierowej i w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym, na nośniku elektronicznym w 1 egzemplarzu.

WYMAGANE DOKUMENTY
Wykonawca, przystępując w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:.

1. Wykaz opracowanych studiów wykonalności- załącznik nr 2
2. Formularz ofertowy wykonawcy- załącznik nr 3 (Ofertę zawierającą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi oświadczeniami)

Ofertę należy złożyć do dnia 22.08.2018 r. do godz. 15:30 również w formie papierowej do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin w Biurze Obsługi Klienta – pokój nr 12, w formie elektronicznej na adres e-mail: um@szubin.pl, lub fax: 52 384 80 71.

Ofertę należy oznakować następująco Referat Pozyskiwania Funduszy. Oferta na opracowanie Studium Wykonalności dla zadania: „Przebudowa budynku przy ul. Winnicy 15 w Szubinie na cele świetlicy”.

Oferta złożona przez oferenta, po upływie wymaganego terminu (liczy się data i godzina złożenia oferty lub wpływu wiadomości w formie elektronicznej) oraz tylko w wersji elektronicznej nie będzie brana pod uwagę w trakcie oceny i porównania ofert zgodnie z kryteriami wyboru oferty, określonymi w niniejszym zaproszeniu.

ZAŁĄCZNIKI:
1. Wzór umowy
2. Wykaz opracowanych studiów wykonalności
3. Formularz ofertowy wykonawcy
4. Zaproszenie

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał_2_wykaz oprac. studiów wykon.termomod.ZS.doc doc 42.5 2018-08-13 15:21:57 Postępowanie
zał.3 formularz ofertowy studium termomodernizacja.docx docx 19.92 2018-08-13 15:21:57 Postępowanie
Wzór umowy SW Winnica.pdf pdf 159.82 2018-08-13 15:21:57 Postępowanie
ZAPROSZENIE - SW Winnica.pdf pdf 309.47 2018-08-13 15:21:57 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Studium Wykonalności - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 21.09.2018 r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 doświadczenie wykonawcy - proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 231