-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 194612
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TORBY LDPE KASOWE KOSZULKI - INTERMARCHE / miesięcznie około: 400-600 tys. szt. toreb /WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na jeden magazyn.
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobolewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-02-01 15:29:12
-
Składania2019-02-05 14:00:00
-
Otwarcie ofert2019-02-01 15:05:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Temat zapytania: TORBY LDPE KASOWE KOSZULKI - DLA INTERMARCHE
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na jeden magazyn.
Nakład miesięczny około: 400 000 - 600 000szt. toreb
01.02.2019
Kupiec:Łukasz Sobolewski
I. Wstęp
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii,Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
4. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu toreb kasowych typ koszulka dla sieci sklepów Intermarche.
OPIS / Specyfikacja:
1) TORBA KASOWA - Torba koszulka z LOGO INTERMARCHE (logo z przetarciem) – wraz z kodem kreskowym (dostarczony w projekcie) i QR CODE (dostarczone w projekcie), grubość 55 my, biała zabarwiona folia wysokociśnieniowa (LDPE) z uchwytem typu KOSZULKA, druk: 2-stronny, 2-kolorowy taki sam po obydwu stronach. Torba w 3 różnych rodzajach grafik.
Wymóg atestu : przeznaczone do kontaktu z żywnością.
Format: 30 (szerokość) x 55-56 (wysokość) + 14(zakładka boczna) cm, pakowane po 500szt. w kartonie. W każdy kartonie znajdują się torby tylko z jeden rodzajem nadruku.
Przykładowe pakowanie na 1 palecie: mix kartonów z różnymi grafikami na każdej warstwie, tj. obligatoryjnie w każdej warstwie muszą wystąpić 3 rodzaje nadruków.
Koszty klisz, matryc i przygotowania po stronie Dostawcy.
Nakład miesięczny około: 400 000 - 600 000szt. razem wszystkich toreb (3 różne nadruki).
Dostawy na paletach Euro jednorazowo od 10 - 33 palet na wywołanie w terminie realizacji 5-7 dni roboczych.
Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).
Dostawa pierwszej partii do 22 02 2019r. (33 palet nie mniej niż 1000 kartonów po 500szt. toreb), potem dostawy do 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro,
Opis na produkcie: nazwa produktu, kod ITEM8 (kod nadany w zamówieniu dla produktu przez zamawiającego), kod EAN oraz cechy, pakowanie itp.
Miejsce dostawy magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim.
Płatnik: SCA PR Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny do 31 12 2019
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności – nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 05.02.2019 do godz. 14.00
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 08.02.2019r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 28 02 2019r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz KOSZULKI IM"
2) Załączam podglądowe grafiki toreb:
Optymista koszulka IM - 1,
Optymista koszulka IM - 2,
Optymista koszulka IM - 3.
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?