Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | - |
Składania : | 08-04-2019 13:48:53 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Skoki zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę fabrycznie nowej .................................................................................... Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Gminy Skoki lub jednostek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Gminę Skoki. Zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie, akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa o współpracy.
Zamawiający wymaga:
- doświadczenie w branży min 3 lata, poświadczone odpowiednim kodem PKD,
- termin dostawy: do 4 dni roboczych od zamówienia, niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia skutkować będzie karą 200zł za każdy dzień opóźnienia lub odstąpieniem od zamówienia,
- dostawa na koszt sprzedającego do siedziby zamawiającego,
- gwarancja: pisemna gwarancja producenta na dostarczony sprzęt – opieczętowana z datą dostawy,
- wersja w języku polskim z polskiego kanału dystrybucji,
- kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego / służbowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą,
- akceptujemy oferty złożone tylko za pomocą platformy zakupowej openNexus z lub bez podpisu elektronicznego,
- oferty należy składać tylko w PLN,
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i zrealizowaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 618925825- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-04-08 13:48 | Witold Bzdęga | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd systemu |
Komunikaty