Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-08-2019 14:15:00 |
Składania : | 09-08-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 09-08-2019 14:30:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nowa Słupia, ul. Rynek 15,
26-006 Nowa Słupia,
tel. (41) 31 78 700, fax (41) 31 77 221 NIP 657-24-64-005, REGON 291010406
Działając w trybieart. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) zapraszam do złożenia ofert na:
2.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: „Budowa małejinfrastruktury sportowo-rekreacyjnej ocharakterze wielopokoleniowym OSA 2019 w miejscowościach Jeziorko oraz Rudki Os. Górne (2018-2019)”
Przedmiotem zamówienia jestwykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, polegających na: „Budowie małejinfrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowymOSA 2019 w miejscowościach Jeziorko w wariancie podstawowym oraz Rudki Os. Górne w wariancie rozszerzonym.” Zakreszadania obejmuje zakup, transport i montaż następujących elementów:
1)„Budowamałej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA2019 w miejscowościach Jeziorko” wariant podstawowy- inwestycjawspółfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramachProgramu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo – Rekreacyjnej o Charakterze Wielopokoleniowym – OtwarteStrefy Aktywności (OSA) Edycja 2019.
Oznaczeniewg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45111000-0 Robotybudowlane - roboty ziemne; 45233340-4 Roboty budowlane -roboty ziemne i fundamenty pod urządzenia;37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu; 36535200-2 Wyposażenie placu zabaw; 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowaniaterenów zielonych;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Budowa małejinfrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019 wmiejscowości Jeziorko-wariant podstawowy”
1. Strefa relaksu:1).Stojak rowerowy,2).Kosz na śmieci,3).Ławka parkowa (szt.4),4).THJ-B21 – stolik do gry w chińczyka,5).Stół do tenisa z tworzywa sztucznego SMC,6).THJ-B21 – stolik do szachów,7).nasadzenia 3 krzewy berberysu,2) Strefa siłowni plenerowej:8).THJ-B15 – stójka na głowie,9).THJ-B24 – przywodziciel-odwodziciel,10).THJ-D26/B + THJ-D18/B trenażer bicepsa+ małe koła na słupie,11).THJ-B30 – wyciąg dolny triceps,12).THJ-B04 – orbitrek,13).THJ-B08 – wioślarz,14).THJ-B01 + THJ-B02 – wyciskanie siedząc + wyciąggórny,15).Zestaw rowerów tandem (dorosły + dziecko).
2)„Budowa małejinfrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019 wmiejscowości Rudki Oś. Górne” –wariant rozszerzony, inwestycjawspółfinansowana jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramachProgramu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo – Rekreacyjnej o CharakterzeWielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) Edycja 2019.
Oznaczeniewg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45111000-0 Robotybudowlane - roboty ziemne; 45233340-4 Roboty budowlane -roboty ziemne i fundamenty pod urządzenia;37410000-5Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu; 36535200-2Wyposażenie placu zabaw; 45112710-5 Robotyw zakresie kształtowania terenów zielonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Budowa małejinfrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019 wmiejscowości Rudki os. Górne – wariant rozszerzony”1.Strefa relaksu:1)Stojak rowerowy,2)THJ-B21 – stolik do gry w szachy i chińczyka,3) THJ-R03 Tandem,4) FEK-C01 piechur malutek,5) FEK-C02-koła tai chi,6) FEK-C03-rower,7) FEK-C04-surfer,8) Stół do tenisa stołowego;9) Ławki parkowe (4szt),10) Kosz na śmieci,11) Linarium i piramida T101,12) Ogrodzenie placu zabaw,13) Nasadzenia 3 berberysy,14) Tablica informacyjna 2.Strefa siłowni plenerowej:15) THJ-D07 przywodzicielnóg siedzący+słup,16) THJ-D26-trenażer bicepsa+słup,17) THJ-B01+THJ-B02wyciskanie siedząc+wyciąg górny,18) THJ-B08 wioślarz,19) THJ-B04 orbitrek,20) THJ-B10+THJ-B11+THJ-B16twister+piechur+wahadło,21) THJ-B30 wyciąg dolnywolnostojąca,22) THJ-B29 prasa ręcznadolna wolnostojąca,23) THJ-B25 stepperpodwójny,24) THJ-B18 jeździec,25) THJ-D10/B ławka+prostownik pleców na słupie,26) THJ-D14/Bdrabinka+podciąg nóg na słupie,
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do zapytaniaofertowego:
1)Dokumentacja projektowa;
2)Przedmiar robót, który obejmuje wszystkie pracezwiązane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakterinformacyjny.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie praceniezbędne do realizacji zamówienia, przewidzianych w dokumentacji projektowej ininiejszym dokumencie.
2.2. Podane wopisach technicznych ewentualne nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.)mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cechzastosowanych materiałów i urządzeń. Zamawiającydopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. Urządzenia imateriały równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne, cowskazane w dokumentacji konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość iparametry nie mogą być gorsze od określonych w opisach.
2.3.Montaż urządzeńwinien być zgodny z instrukcją montażu urządzeń opracowaną przezproducenta. Wszystkie urządzenia należyzamontować w fundamencie betonowym. Urządzenia należy mocować w fundamentach zapomocą kotew stalowych. Fundamenty należy wykonać w postaci stóp betonowych owymiarach odpowiadających wymaganiom konkretnego urządzenia, z betonu C16/20(B20)
2.4.Zainstalowaneurządzenia:- gwarancja: Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium ocenyofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 36 miesięcy, zaśmaksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołuodbioru końcowego.- powinnybyć wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów;- powinnybyć rozmieszczone w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzyurządzeniami, podanymi przez producenta urządzeń oraz zgodnie z załączonymprojektem;- wszystkieurządzenia przeznaczone do zamontowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atestyi certyfikaty zgodności z normą PN - EN 16630:2015-06. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć certyfikaty lubdeklaracje zgodności stwierdzające, że zamontowane urządzenia spełniająwymagane normy.
2.5. Załączonadokumentacja projektowa określaorientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawcapowinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączonadokumentacja projektowa ma ułatwić Wykonawcy skalkulowanie ceny i nie stanowipodstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cenanie podlega zmianie podczas jej realizacji. Niedoszacowanie, pominięcie orazbrak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do zmianywynagrodzenia ryczałtowego.
2.6. Zamawiającypotwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie bezusterkowego protokołuodbioru przedmiotu zamówienia.
4.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:DO DNIA 30.09.2019 r.5.PRZY WYBORZE OFERTY ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ 5.KIEROWAŁKRYTERIUM / KRYTERIAMI:
5.1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującychkryteriów:Cena– 90%,Maksymalną ilość punktów za „cenę” otrzyma Wykonawcaproponujący najniższą cenę brutto zamówienia.
Punkty będą liczone wg wzoru:
Cn- najniższa zaoferowana cena,
Co- cena rozpatrywanej oferty,
C-ilość punktów którą otrzyma badana oferta.
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 10 %„okres udzielonej gwarancji i rękojmi”
Punkty będą liczone wg następujących zasad::Za udzielenie gwarancji i rękojmi na okres 42miesięcy - 5 pkt.Za udzielenie gwarancji i rękojmi na okres powyżej 48 miesięcy - 10 pkt.Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa.5.2. Oferta, która przedstawia najwyższą sumę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.5.3.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt. 4. dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1. Kompetencjelub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
6.2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
6.3. Zdolność techniczna i zawodowa.Wykonawca musi wykazać, ze w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub placu zabaw lub budowie Otwartych Stref Aktywności o wartości minimum 50 000,00 zł (w jednym zamówieniu) – wzór stanowi załącznik nr 3do zapytania.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, iż roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne dokumenty.
6.4.Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy oferty i załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie w/w warunków – wzór stanowi załącznik nr 2do zapytania.Wzór umowy stanowi załącznik Nr 5 do niniejszego zapytania. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest tożsame z akceptacją warunków umowy.
7.Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości całkowitej podanej w ofercie.
7.1.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z form wymienionych w art. 148 ust. 1 Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148ust. 2 ustawy Pzp. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ostrowiec Św. Oddział Nowa Słupia Nr rachunku 35 8507 0004 2007 7006 0381 0025. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
7.2.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego, zawierającego wszystkie roboty wymienione w zapytaniu ofertowym oraz dokumentacji projektowej, wycenione indywidualnie przez oferenta. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla wszystkich pozycji. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
7.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS (https://platformazakupowa.pl/nowaslupia) w terminie do dnia 09.08.2019 r., do godz. 14.00. Otwarcie ofert nastąpi o godz.14.30.
8.2.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez rozpatrzenia.
8.3.Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Gminy Nowa Słupia.
8.4.Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami jest: Anna Wiecha; tel.(41)3178-775 lub (41)3177-138.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10.Kwestionariusz oferty wraz z podpisaną klauzulą informacyjną przesyłany drogą e-mail - po podpisaniu powinien być zeskanowany i dopiero w takiej formie przesłany.
Załączniki:1. Formularz ofertowy – załącznik Nr 1;
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu– załącznik Nr 2a;
3. Wykaz wykonanych robót – załącznik Nr 3;
4. Dokumentacja projektowa – załącznik Nr 4;
5. Wzór umowy – załącznik Nr 5;
6.Klauzula informacyjna do przetwarzania danych osobowych –załącznik nr 6.
2019-08-13 13:48 | Anna Wiecha | Treść zawiadomienia o unieważnieniu postępowania na zadanie "Budowa małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2019 w miejscowościach Jeziorko w wariancie podstawowym oraz Rudki Os.Górne w wariancie rozszerzonym". |
Komunikaty