Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2019 10:36:00 |
Składania : | 30-09-2019 13:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2019 13:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i nie zostanie zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie ceny?
Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze zapytanie w zakresie szacowania ceny może skutkować:
W przypadku pytań:
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-09-30 07:31 | Marzena Paszulewicz |
Szanowni
Państwo,
przekazujemy
odpowiedzi
w
związku
ze
zgłaszanymi
wnioskami
dotyczącymi
przedmiotowego
szacowania:
1. Jaka jest szacunkowa ilość dokumentacji do porządkowania? Odp. szacunkowa ilość dokumentacji do porządkowania wynosi ok. 5 m3. 2. W jakiej lokalizacji i w jakich godzinach ma być realizowana usługa? Odp. w siedzibie Zamawiającego, Wrocław, ul. Ziębicka 34-48, poniedziałek - piątek w godzinach pracy Pogotowia, tj. 7:25 - 15:00 lub w uzgodnionych z Zamawiającym dniach i godzinach; Proszę wskazać w ofercie propozycje Wykonawcy. 3. Czy Zamawiający udostępni Wykonawcy sprzęt komputerowy i drukarki? Odp. Tak, udostępni jeden komputer + drukarka. 4. Czy Wykonawca posiada Instrukcję Kancelaryjną oraz JRWA? Odp.: Zamawiający posiada Instrukcję kancelaryjną. Zamawiający nie posiada Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 5. Ile godzin (średnio) przewiduje się na porządkowanie dokumentacji? Odp: Wykonawca w ofercie wskaże niezbędną ilość godzin do wykonania usługi. 6. Po czyjej stronie jest zapewnienie materiałów (kartony, teczki, itp.) do dalszego przechowywania dokumentów? Odp.: Zamawiający we własnym zakresie zapewni materiały do przechowywania dokumentów; 7. W jakim terminie ma zostać zrealizowana usługa ? Odp. Zamawiający oczekuje wskazania możliwego do zrealizowania usługi terminu przez profesjonalnego Wykonawcę. |
Komunikaty