Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-10-2019 14:05:00 |
Składania : | 28-10-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
1) dostawę oprogramowania Dialog do odczytu - 20liczników ZMD/ZMG/ZMQ zgodnego z systemem operacyjnym Windows Server 2016 Essential Rok 64 Bit z następującymi modułami:
a) Moduł podstawowy dla wersji jednostanowiskowej systemu,
b) Podstawowy moduł raportów – umożliwiający wykonywanie raportów według zdefiniowanych szablonów,
c) Moduł raportów Excel – umożliwiający generowanie dowolnych raportów w formacie Excel,
2) dostawę oprogramowania Microsoft Office Home & Business 2019 PL Box Win/Mac32/64 bit,
3) instalację oprogramowania Dialog,
4) instalację oprogramowania Microsoft Office Home & Business 2019 PL Box Win/Mac32/64 bit,
5) parametryzację podliczników ZMD 410CT44.0009 S4 B40 3 szt. taryfa B23Energa Operator S.A,
6) parametryzację modułów komunikacyjnych:
a) Moxa Nport 5630-8 ,
b) moduł CU-B4++ komunikacja z głównym licznikiem Energa Operator S.A ZMD 410CT44.0009 S2 z zainstalowanym modułem CU-P32 ,
7) uruchomienie komunikacji zdalnej,
8) uruchomienie i konfiguracja oprogramowana Dialog,
9) szkolenie pracowników Zamawiającego na obiekcie Dialog.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 7 dni roboczych od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty, które należy uwzględnić w ofercie: koszt dostawy, instalacji oprogramowania w jednostce organizacyjnej Zamawiającego, tj. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów w Bierkowie k/Słupska; Bierkowo 120, oraz szkolenie po stronie Wykonawcy;
- w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej, Zamawiający nie dokona jego odbioru;
- Wykonawca gwarantuje, że towar jest fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad;
- Wykonawca gwarantuje, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonana przedmiotu zamówienia oraz że wykona go zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa oraz należytą starannością wymaganą przy realizacji tego typu zamówienia;
- Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Wykonawcom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą,zostanie podpisana umowa o treści zgodnej ze wzorem umowy załączonym do niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 722 322 334 ,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-10-30 09:26 | Joanna Omucińska |
Dzień
dobry. Zamawiający - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku informuje, że unieważnia postępowanie na dostawę oprogramowania DIALOG do zdalnego odczytu 20 liczników. |
Komunikaty