Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.58.2019 1.Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle. 2.Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki..

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 06-11-2019 11:38:00
Składania : 15-11-2019 10:00:00
Otwarcia : 15-11-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.

2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.

o  wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)


I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.

2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie :

1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.

2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.

Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawcą bądź niepodpisania umowy z Wykonawcą, w przypadku nie zrealizowania przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Krakowie ul. Gazowa 16, przebudowy sieci i przyłączy gazowych,  na terenie planowanej inwestycji w terminie do dnia 10.12.2019 r.


termin wykonania zamówienia:  24.12.2019 r.

okres gwarancji: minimum  36 miesięcy.

warunki  płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe.

b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Warunki: 

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

- Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,

- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,

- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym  co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


4.  Istotne postanowienia umowne:

4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.


Załączniki do zapytania :

-  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-  Druk oferty - Załącznik nr 2,

-  Przedmiar i kosztorys nakładczy – załącznik nr 3.


III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 15.11.2019r. do godziny 10:00 w formie:

- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub: 

- platformę zakupową.


Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz  pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.

2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.

Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 15.11.2019 r. 


Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.


IV. Do oferty należy załączyć:

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

- Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

 - Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1).


W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3 - Przedmiar.doc doc 67.5 2019-11-06 11:38:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.doc doc 40 2019-11-06 11:38:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 38 2019-11-06 11:38:00 Przedmiot zamówienia
Załacznik nr 3 - Przedmiar.doc doc 67.5 2019-11-06 11:38:00 Kryterium

Komunikaty

2019-11-15 10:44 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.58.2019

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:
1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle.
2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.

Do dnia 15.11.2019 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto

1 Usługi Drogowo - Transportowe Stanisław Koryczan, Witeradów 166, 32-300 Olkusz 103 462,22 zł
2 BOLTECH Sp. z o.o. 32-332 Bukowno, ul. Kolejowa 37 62 677,57 zł
3 Zakład Projektowania i Wykonawstwa Robót Drogowych mgr inż. Władysław Janik
32-300 Olkusz ul. Legionów Polskich 36/82 57 549,79 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle. 2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki. 1. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle. 2. Modernizacja odnogi ul. Ogrodzienieckiej w Chechle – Fundusz Sołecki.

Załacznik nr 3 - Prz [...].doc

Załącznik nr 1 - Kla [...].doc

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 7 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji zamówienia - 24.12.2019 r., proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 36. Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Przedmiar/kosztorys - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 3 - Prz [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 905