Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2019 11:16:00 |
Składania : | 15-11-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2019 11:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu EPEC Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na zakup 2 sztuk niszczarek do niszczenia dokumentów
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 21 dni od złożenia zamówienia
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 556113217.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-15 11:15 | Ewa Chorążewicz | informujemy, iż w dniu 15.11.2019r zostało zakończone postępowanie ID 274173 - zakup 2 sztuk niszczarek . Ofertę najkorzystniejszą złożyła Firma ITECOM SP. Z O.O. 2400,00 zł |
Komunikaty