-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 280797
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Montaż 23 sztuk drewnianych budek lęgowych, z użyciem podnośnika koszowego, dla ptaków na elewacji w budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 64a.
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Góralski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-11-28 09:39:00
-
Składania2019-11-29 08:25:48
-
Otwarcie ofert2019-12-05 12:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Sadu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na montaż 23 sztuk drewnianych budek lęgowych dla ptaków na elewacji w budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 64a.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest montaż 23 sztuk drewnianych budek lęgowych dla ptaków na elewacji budynku Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 64a.
Lokalizacja montażu budek wskazana jest na załączonych zdjęciach.
Montaż będzie wymagał pracy z podnośnika koszowego (wysokość budynku: 22,5m i 5 kondygnacji).
Każda z budek mocowana jest na dwie kotwy o długości min. 250mm (warstwa termoizolacji).
Prace montażowe ze względów logistycznych muszą zostać w dniu wolnym od pracy (sobota lub niedziela).
Przewidywany przez Zleceniodawcę czas na wykonanie usługi to 10 rg.
W tym celu ustalenia kosztów usługi wykonawca może
dokonać wizji lokalnej terminy na obiekcie
z Panem Robertem Góralskim – Kierownikiem Oddziału
Gospodarczego tel. 52 325 31 85.
Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie materiałami, kosztami wynajęcia podnośnika itp.
Warunki płatności: 30 dni od otrzymania faktury.
Termin realizacji do 22 grudnia 2019r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 22 grudnia 2019r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 52 32-53-185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-11-29
08:25:48
|
Robert Góralski | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zmiana treści |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?