Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSUiZP 252/JK/25/2019 kompleksowa dostawa - obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji - gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E

Jacek Kruk
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich Oddział: Dział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2019 08:23:00
Składania : 14-01-2020 08:26:00
Otwarcia : 14-01-2020 10:45:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. Informacje o składaniu podpisu elektronicznego znajdują się tutaj: bit.ly/podpis_elektroniczny


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal_nr_6_jk_25__2019.docx docx 49.66 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_7_jk_25__2019.docx docx 28.57 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
ogłoszenie DSUiZP 25 Gaz po publikacji 06_12_2019.pdf pdf 138.18 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
ogłoszenie DSUiZP 25 Gaz przed publikacją 03_12_2019.pdf pdf 131.66 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_1_jk_25__2019.docx docx 22.98 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_2_jk_25__2019.docx docx 34.79 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_3_jk_25__2019.docx docx 20.95 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_4_jk_25__2019.docx docx 28.86 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
zal_nr_5_jk_25_ 2019.zip zip 90.84 2019-12-09 08:24:09 Postępowanie
siwz_gaz_25_2019 -sig.pdf pdf 569.91 2019-12-09 08:51:22 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 25_2019 JK.docx docx 32.72 2020-01-07 09:39:30 Publiczna wiadomość
informacja z sesji otwarcia ofert__jk_25_2019.doc doc 38.5 2020-01-14 11:16:39 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wyborze__jk_ Gaz25_2019.doc doc 45 2020-01-28 12:58:39 Publiczna wiadomość
zawiadomienie_o_wyborze__jk_25 Gaz2019.doc doc 42.5 2020-01-28 13:27:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-28 13:27 Jacek Kruk Nr sprawy: DSUiZP 252/JK/25/2019 Końskie 2020-01-28
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Numer ogłoszenia: 2018/S 188-424428
Ogłoszenie o zamówieniu; data publikacji: 29.09.2018
i na stronie internetowej http://zoz-konskie.bip.org.pl
oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ulica Gimnazjalna 41 B, 26-200 Końskie informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówień najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
e-mail: przetargiod@pgnig.pl
Uzasadnienie wyboru: Oferty najkorzystniejsze wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty otrzymały najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Pkt.
cena
Cena brutto zł
1. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
e-mail: przetargiod@pgnig.pl 100,00 1 377 457,98
postępowaniu nie został wykluczony wykonawca. 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona oferta.
4. Działając na podstawie art. 93 ust.1 punkt 1 prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że nie unieważniono postępowania.
5. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g..
Pismo zostaje w dniu dzisiejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/ i tablicy ogłoszeń
Sporządził: Jacek Kruk
Końskie. 2020-01-28
Dyrektor
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich



dr n.med. Wojciech Przybylski

zawiadomienie_o_wybo [...].doc

2020-01-28 12:58 Jacek Kruk Nr sprawy: DSUiZP 252/JK/31/2018 Końskie 2018-11-22
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Numer ogłoszenia: 2018/S 188-424428
Ogłoszenie o zamówieniu; data publikacji: 29.09.2018
i na stronie internetowej http://zoz-konskie.bip.org.pl
oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ulica Gimnazjalna 41 B, 26-200 Końskie informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówień najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
e-mail: przetargiod@pgnig.pl
Uzasadnienie wyboru: Oferty najkorzystniejsze wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferty otrzymały najwyższą liczbę punktów zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Pkt.
cena
Cena brutto zł
1. Fortum Marketing i Sales polska S.A.
ul. Heweliusza 9 80-890 Gdańsk
e-mail dg@fortum.com 98,17 1 957 400,82
3. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
e-mail: przetargiod@pgnig.pl 100,00 1 921 867,23
postępowaniu nie został wykluczony wykonawca. 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona oferta.
4. Działając na podstawie art. 93 ust.1 punkt 1 prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że nie unieważniono postępowania.
5. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
Termin wniesienia odwołania: 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 15 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g..
Pismo zostaje w dniu dzisiejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/ i tablicy ogłoszeń
Sporządził: Jacek Kruk
Końskie. 2018-11-22
Dyrektor
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich



dr n.med. Wojciech Przybylski

zawiadomienie_o_wybo [...].doc

2020-01-14 11:16 Jacek Kruk Numer sprawy DSUiZP 252/JK/25/2019 Końskie, 2020-01-14 Załącznik nr do protokołu

Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2019/S 236-578114; data publikacji: 06/12/2019 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E”.

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje,
co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto – 2 091 000,00 zł.
Na poszczególne zdania zgodnie z załączonym załącznikiem
W terminie do dnia 2020-01-14 do godz. 10;45 złożono następujące oferty:


Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Cena netto zł Cena brutto zł
3. PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 3 01-248 Warszawa
e-mail: przetargiod@pgnig.pl 1 119 884,53 1 377 457,98








Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej". Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Końskie 2020-01-14
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich


mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
Jacek Kruk



informacja z sesji o [...].doc

2020-01-07 09:39 Jacek Kruk numer sprawy: DSUiZP 252/JK/25/2019 Końskie 2020-01-07
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2019/S 236-578114; data publikacji: 06/12/2019 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń
dot.:. Kompleksowa dostawa – obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji
– gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E.

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie 1
Czy możliwe jest zawarcie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź 1
TAK
Pytanie 2
Dotyczy rozdziału IV SIWZ.
Wykonawca prosi o wskazanie konkretnego terminu rozpoczęcia dostawy paliwa gazowego. Informujemy, że dostawa paliwa gazowego nie może rozpocząć się od daty zawarcia umowy, zgodnie z Instrukcją Ruchu i
Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej PSG Sp. z o. o. (nazywaną dalej IRiESD) w przypadku zawarcia umowy sprzedaży lub umowy kompleksowej należy ją zgłosić do realizacji właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (nazywany dalej OSD). Koniecznym do rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego jest złożenie tzw. Pojedynczego Zlecenia Dystrybucji. Zgodnie z pkt. 15.1 oraz 15.7 IRiESD wspomniane powyżej zgłoszenie powinno zostać złożone przez Wykonawcę najpóźniej na 14 dni przed dniem rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego. Rozpoczęcie dostaw będzie możliwe dopiero po podjęciu następujących czynności: 1) Wybór oferty w postępowaniu - zależy przede wszystkim od działań Zamawiającego jak również od postanowień przepisów Prawa Zamówień Publicznych. 2) Przygotowanie i uzgodnienie treści umowy kompleksowej dostawy paliwa gazowego etap zależny od Zamawiającego i Wykonawcy oraz współpracy między nimi. 3) Procedura zmiany sprzedawcy - etap zależny od OSD. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o modyfikację terminu rozpoczęcia dostawy tak aby był możliwy do zrealizowania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i dla bezpieczeństwa przyjąć termin rozpoczęcia dostaw z dniem 01.03.2020 r. dla wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem przetargowym.
Odpowiedź 2
TAK
Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację terminu rozpoczęcia dostawy tak aby był możliwy do zrealizowania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i dla bezpieczeństwa przyjąć termin rozpoczęcia dostaw z dniem 01.03.2020 r. dla wszystkich punktów poboru objętych postępowaniem przetargowym.
Pytanie 3
Dotyczy § 4 pkt. 4 IPU – załącznik nr. 6 Wykonawca prosi o modyfikację zapisu, wyjaśniamy, że obowiązek informowania o awariach , planowanych wstrzymaniach dostawy paliwa gazowego, o przywróceniu dostawy paliwa należy do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Proponujemy zapis „Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego o wystąpieniu sytuacji awaryjnej, która może mieć wpływ na pracę urządzeń, instalacji Zamawiającego, a w szczególności o przewidywanym czasie trwania i zakresie ograniczeń w dostawie/dystrybucji paliwa gazowego, pod warunkiem otrzymania informacji o powyższym zdarzeniu od Operatora Systemu Dystrybucyjnego „Wykonawca prosi o wprowadzenie zmodyfikowanego zapisu we wszystkich punktach gdzie Zamawiający odnosi się do tego zapisu w umowie.
Odpowiedź 3
TAK
Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację powyższego zapisu
Pytanie 4
Czy Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-6 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego oraz fakturę rozliczeniową za pobrane paliwo gazowe wystawioną na koniec okresu rozliczeniowego, której kwota zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą w faktur wstępnych?
Odpowiedź 4
NIE
Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-6 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego.
Pytanie 5
Dotyczy § 16 IPU – załącznik nr. 6 Wykonawca prosi o usunięcie zapisów odnoszących się do kar umownych.
Odpowiedź 5
NIE
Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisów dotyczących kar umownych z §16 załącznika nr 6
Pytanie 6
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie zapisów dotyczących kar umownych z §16 ust. 1,2,3 Załącznika nr 6 Istotne postanowienia warunków umowy
Odpowiedź 6
NIE
Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisów dotyczących kar umownych z §16 załącznika nr 6
Pytanie 7
Dotyczy § 13 ust. 2 Załącznika nr 6 Istotne postanowienia warunków umowy. Wykonawca prosi o wskazanie terminu rozpoczęcia dostawy paliwa gazowego. Wykonawca wyjaśnia, że w przypadku zawarcia umowy kompleksowej należy ją zgłosić do realizacji właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego. Koniecznym do rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego jest złożenie tzw. Pojedynczego Zlecenia Dystrybucji zgodnie z terminami wynikającymi z Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej, powyższe zgłoszenie powinno zostać złożone przez Wykonawcę najpóźniej na 14 dni przed dniem rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o wskazanie terminu rozpoczęcia dostawy tak aby był możliwy do zrealizowania zgodnie z PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa KRS 0000488778, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS NIP 5272706082, REGON 147003421, kapitał zakładowy 625 307 815 zł pgnig.pl powszechnie obowiązującymi przepisami Prawa Zamówień Publicznych oraz z terminami wynikającymi z IRiESD i dla bezpieczeństwa przyjąć termin rozpoczęcia dostaw z dniem 01.03.2020 r. na 12 miesięcy z zastrzeżeniem zapisów z § 13 ust. 2, iż „że warunkiem rozpoczęcia dostaw jest rozwiązanie dotychczasowych umów na kompleksową dostawę gazu ziemnego oraz skuteczne przeprowadzenia procedury zmiany Sprzedawcy. Szczegółowe dane dotyczące rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktu odbioru Zamawiającego.”
Odpowiedź 7
TAK
Termin rozpoczęcia dostawy zostanie ustalony zgodnie z powyższą sugestią na 01.03.2020
Pytanie 8
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź 8
TAK
Pytanie 9
Czy Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-6.1 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego oraz fakturę rozliczeniową za pobrane paliwo gazowe wystawioną na koniec okresu rozliczeniowego, której kwota zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą w faktur wstępnych?
Odpowiedź 9
NIE
Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-6.1 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego
Pytanie 10
Wykonawca prosi o informację, czy obecna umowa wymaga wypowiedzenia? Jeśli tak, to jaki jest okres wypowiedzenia i kto będzie odpowiedzialny za jej wypowiedzenie?
Odpowiedź 10
NIE
Obecna umowa nie wymaga wypowiedzenia
Pytanie 11
Dotyczy § 4 ust. 4 Załącznika nr 6 Istotne postanowienia warunków umowy: Zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Gosp0odarki z dnia 2 lipca 2010 r. „w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego” Przedsiębiorstwo energetyczne, świadcząc usługę przesyłania lub dystrybucji: 1) instaluje na własny koszt układ pomiarowy w miejscu określonym w umowie o przyłączenie do sieci, w przypadku odbiorców zaliczanych do grupy przyłączeniowej B; 2) przez całą dobę przyjmuje od odbiorców zgłoszenia dotyczące awarii lub zakłóceń w dostarczaniu paliw gazowych; 3) niezwłocznie przystępuje do likwidacji występujących w sieci gazowej awarii i usuwania zakłóceń w dostarczaniu paliw gazowych; 4) powiadamia użytkowników systemu gazowego o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania paliw gazowych, przerwanego z powodu awarii sieci gazowej; 5) powiadamia użytkowników systemu gazowego o terminach i czasie trwania planowanych przerw w dostarczaniu paliw gazowych w formie ogłoszeń prasowych, internetowych, komunikatów radiowych lub telewizyjnych, w inny sposób zwyczajowo PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa KRS 0000488778, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS NIP 5272706082, REGON 147003421, kapitał zakładowy 625 307 815 zł pgnig.pl przyjęty na danym terenie lub w drodze indywidualnych zawiadomień, przekazanych na piśmie, telefonicznie bądź za pomocą innego środka telekomunikacji co najmniej na: a) 7 dni przed dniem planowanej przerwy w dostarczaniu paliw gazowych dla odbiorców zaliczanych do grupy przyłączeniowej B podgrupy I, b) 14 dni przed dniem planowanej przerwy w dostarczaniu paliw gazowych dla pozostałych odbiorców; 6) odpłatnie podejmuje stosowne czynności w sieci gazowej w celu umożliwienia bezpiecznego wykonania przez użytkownika systemu gazowego lub inny podmiot prac w obszarze oddziaływania tej sieci. Zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązek informowania odbiorców o przewidywanym terminie wznowienia oraz o terminach i czasie trwania planowanych przerw dostarczania paliwa gazowego w ramach umowy kompleksowej spoczywa wyłącznie na OSD jako właścicielu sieci dystrybucyjnej, który nie ma obowiązku informowania Sprzedawcy o zaistnieniu takich okoliczności. Wykonawca ma możliwość poinformowania Odbiorcy jedynie w przypadku uzyskania takiej informacji od OSD, wobec powyższego wnosimy o usunięcie lub modyfikację zapisu na: „4. W sytuacji, gdy niezwłoczne wstrzymanie lub ograniczenie dostarczania Paliwa Gazowego mogłoby powodować zagrożenie bezpieczeństwa życia, zdrowia lub środowiska, bądź uszkodzenie lub zniszczenie obiektów technologicznych Odbiorcy, Wykonawca indywidualnie uzgodni z Odbiorcą (Zamawiającym), okres po upływie, którego możliwe będzie wstrzymanie lub ograniczenie dostaw Paliwa gazowego do Odbiorcy w uzgodnieniu z OSD.”
Odpowiedź 11
TAK
Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację powyższego zapisu
Pytanie 12
Dotyczy § 8 ust. 4 Załącznika nr 6 Istotne postanowienia warunków umowy: Zgodnie z § 17 rozporządzenia Ministra Gosp0odarki z dnia 2 lipca 2010 r. „w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego” Przedsiębiorstwo energety

odpowiedzi na pytani [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1260