Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2020 10:24:00 |
Składania : | 22-01-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-01-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszamy wszystkich solidnych Wykonawców do złożenia oferty na usługę regeneracji sygnałów świetlnych, sygnałów alarmowych (wzbudników), wyświetlaczy, sterowników elektronicznych w ambulansach należących do Pogotowia
Ratunkowego we Wrocławiu.
Pod pojęciem regeneracji Zamawiający rozumie działanie polegające
na przywróceniu właściwości użytkowych zużytym lub uszkodzonym częściom,
przywracające ich pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną, polegające na
naprawach zespołów i/lub części zgodnie z warunkami i zaleceniami technicznymi
oraz specyfikacjami ustalonymi przez producenta samochodu.
Zamawiający wymaga by punkt naprawy dokonujący regeneracji był
zlokalizowany w mieście Wrocław woj. dolnośląskie lub w odległości do 50 km
licząc od siedziby Zamawiającego - ul. Ziębicka 34-38 Wrocław
Obowiązki Wykonawcy:
1.
Wykonawca wykona regenerację, o której
mowa powyżej poprzez wymianę zużytych elementów, po uprzedniej ocenie stopnia
ich zużycia. Regeneracja musi doprowadzić do pełnego przywrócenia parametrów
części nowej. Po regeneracji, element musi być gotowy do montażu.
2. W przypadku braku możliwości lub zasadności ekonomicznej dla regeneracji lub naprawy przedmiotu zamówienia Wykonawca poinformuje, o tym fakcie pisemnie Zamawiającego oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy dostarczonego elementu.
3.
Cena zregenerowanej części nie może
przekraczać 50% wartości nowej części.
4.
Wszystkie części zamienne użyte do
wykonania regeneracji muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu
rynkowego.
Termin realizacji: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Terminy przejściowe:
1)
usługa zostanie wykonana w terminie
do 7 dni roboczych liczona od dnia następnego po przekazaniu zlecenia Wykonawcy;
2) przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w szczególności w przypadku skomplikowanej naprawy, przedłużającego się oczekiwania na części itp.).
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie
podpisana umowa.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71/77 31 442
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-02-26 09:13 | Marzena Paszulewicz |
Szanowni
Państwo, w związku z brakiem akceptacji ze strony Wykonawcy, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu na podpisanie umowy, postępowanie zostaje unieważnione. |
2020-01-20 08:24 | Marzena Paszulewicz |
Informacja
nr
2
dla
Wykonawców Szanowni Państwo, nawiązując do ogłoszonego postępowania 17/ Pu/ 2020 Regeneracja sygnałów świetlnych, sygnałów alarmowych (wzbudników), wyświetlaczy, sterowników elektronicznych w ambulansach należących do Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, mając na względzie chęć rzetelnego oszacowania wartości oferty, proszę o ustosunkowanie się do poniższego: Ze względu na to, iż Zamawiający nie wskazał - modeli posiadanego sprzętu, który będzie lub mógłby podlegać naprawie, - terminu, ani informacji dot. wizji lokalnej celem oględzin uszkodzonego sprzętu a ponadto w chwili ogłoszenia postępowania nie można przewidzieć jaki rodzaj usterki będzie podlegał usłudze, zwracam się z prośbą o zmianę treści ogłoszenia, w szczególności sposobu obliczania ceny, tj. odpowiednio: - NAZWA: maksymalna cena za 1 roboczogodzinę wykonywania przedmiotu zamówienia. - OPIS I ZAŁĄCZNIKI: należy określić cenę za każdą rozpoczętą roboczogodzinę wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględniając okres 12 miesięcy - ILOŚĆ/JM: 1 rbh dodatkowo, w odniesieniu do Obowiązków Wykonawcy: Ad. 1: Wykonawca wykona regenerację, o której mowa powyżej poprzez wymianę zużytych elementów, po uprzedniej ocenie stopnia ich zużycia. Regeneracja musi doprowadzić do pełnego przywrócenia parametrów. Po regeneracji, element musi być gotowy do montażu. Ad. 2: W przypadku braku możliwości regeneracji lub naprawy przedmiotu zamówienia Wykonawca poinformuje, o tym fakcie mailowo Zamawiającego oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy. Ad. 3: Każdorazowo po dostarczeniu przedmiotu zamówienia wraz z opisem objawów usterki, przez Zamawiającego do zakładu Wykonawcy, wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu mailowo kosztorys regeneracji/naprawy, uwzględniający ilość roboczogodzin oraz cenę niezbędnych części zamiennych. W przypadku konieczności wykonania tzw. naprawy rozszerzonej czyli usług, których Wykonawca nie mógł określić na etapie wyceny, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę kosztorys oraz zasadność ekonomiczną podejmie decyzję o regeneracji. Ad. 4 Wszystkie części zamienne użyte do wykonania regeneracji muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu rynkowego. Terminów przejściowych: Ad. 1 usługa zostanie wykonana w terminie do 7 dni roboczych liczona od dnia następnego po przekazaniu akceptacji kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego; Ad. 2 przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w szczególności w przypadku skomplikowanej naprawy, przedłużającego się oczekiwania na części itp.). Dodatkowo proszę o informację: W jakim trybie i na czyj koszt będzie następowało dostarczenie przedmiotu Zamówienia do siedziby Zamawiającego? Odpowiedzi: Zamawiający dysponuje następującymi modelami samochodów: MERCEDES SPRINTER 316; MERCEDES SPRINTER 319. Zamawiający dokonał zmiany treści ogłoszenia odpowiednio: - NAZWA: maksymalna cena za 1 roboczogodzinę wykonywania przedmiotu zamówienia. - OPIS I ZAŁĄCZNIKI: należy określić cenę za każdą rozpoczętą roboczogodzinę wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględniając okres 12 miesięcy - ILOŚĆ/JM: 1 rbh Zamawiający wyraża zgodę na zmiany w obowiązkach Wykonawcy w związku z powyższym obowiązki Wykonawcy przedstawiają się następująco: 1. Wykonawca wykona regenerację, o której mowa powyżej poprzez wymianę zużytych elementów, po uprzedniej ocenie stopnia ich zużycia. Regeneracja musi doprowadzić do pełnego przywrócenia parametrów. Po regeneracji, element musi być gotowy do montażu. 2. W przypadku braku możliwości regeneracji lub naprawy przedmiotu zamówienia Wykonawca poinformuje, o tym fakcie mailowo Zamawiającego oraz nie pobierze opłat z tytułu diagnozy. 3. Każdorazowo po dostarczeniu przedmiotu zamówienia wraz z opisem objawów usterki, przez Zamawiającego do zakładu Wykonawcy, wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu mailowo kosztorys regeneracji/naprawy, uwzględniający ilość roboczogodzin oraz cenę niezbędnych części zamiennych. W przypadku konieczności wykonania tzw. naprawy rozszerzonej czyli usług, których Wykonawca nie mógł określić na etapie wyceny, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę kosztorys oraz zasadność ekonomiczną podejmie decyzję o regeneracji. 4. Wszystkie części zamienne użyte do wykonania regeneracji muszą być fabrycznie nowe i dopuszczone do obrotu rynkowego. Terminy przejściowe: 1. usługa zostanie wykonana w terminie do 7 dni roboczych liczona od dnia następnego po przekazaniu akceptacji kosztorysu Wykonawcy przez Zamawiającego; 2. przedłużenie terminu może nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego (w szczególności w przypadku skomplikowanej naprawy, przedłużającego się oczekiwania na części itp.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że ze względu na zmiany w ogłoszeniu przesuwa termin składania ofert na dzień 22.01.2020 godz. 09:00 |
2020-01-16 12:33 | Marzena Paszulewicz |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców Zamawiający informuje, że szacunkowe nakłady wykonywanych usług zostały przyjęte na poziomie 15 usług w stosunku do liczby 80 ambulansów i mają one charakter szacunkowy i zostały przyjęte przez Zamawiającego, w celu porównania ofert. Faktyczna wielkość nakładów wskazanych powyżej w będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. |
Komunikaty