Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-01-2020 08:41:31 |
Składania : | 20-01-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 20-01-2020 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta 200 sztuk ładowarek indukcyjnych do telefonów typu iPhone, Samsung, Huawei, Sony. Ładowarka kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami z funkcją ładowania bezprzewodowego lub wyposażonymi w adapter/odbiornik Qi.
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu do Rumi 200 sztuk ładowarek indukcyjnych do telefonów typu iPhone, Samsung, Huawei, Sony wg poniższej specyfikacji:
Dane techniczne :
Zestaw zawiera:
· ładowarkę indukcyjną
· kabel microUSB
· opakowanie jednostkowe w kartonik
Uwagi:
· preferowany kolor ładowarki– czarny, granatowy, srebrny, biały
· nadruk na ładowarce - Logo Rumi – jeden kolor
Cena musi obejmować transport do UM.
Należy załączyć wizualizację produktu z propozycją nadruku.
Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
Oferty należy złożyć do 20.01.2020r. do godz. 11.00 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo: m.walczak@um.rumia.pl
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego do 20.02.2020 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia – 100%
Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
Magdalena Walczak – Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, pokój 113, tel. 58 679 65 71, e-mail: m.walczak@um.rumia.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
a) Załącznik nr 1 – Wzór oferty
Komunikaty