Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-02-2020 13:10:00 |
Składania : | 24-02-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-02-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 626, fax. 13-43 62 865, e-mail: os@um.krosno.pl,
ogłasza
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Usługa założenia pola słonecznikowego wraz z jego pielęgnacją do końca sezonu wegetacyjnego przy drodze krajowej DK28”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77311000-3 Usługi utrzymania ogrodów
77312100-1 Usługi odchwaszczania
77315000-1 Usługi w zakresie siewu
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Usługa założenia pola słonecznikowego wraz z jego pielęgnacją do końca sezonu wegetacyjnego przy drodze krajowej DK28”
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni o pow. 3500 m2 przy drodze krajowej DK28, przy ul. Bieszczadzkiej w Krośnie, według załączonego zakresu rzeczowego tj. opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z projektem, wymaganiami w zakresie pielęgnacji roślinności oraz zgodnie z załączonym wzorem umowy.
Tereny do zagospodarowania zlokalizowane są na działkach o nr ew. gruntów 1899/3, 265/2, 266/1 obręb ewidencyjny Suchodół, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Krosna.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 30.11.2020 r., przy czym:
- etap I – usunięcie zanieczyszczeń, przygotowanie terenu, nawożenie, wapnowanie, dostawa wraz z sianiem materiału roślinnego - do dnia 30.04.2020 r.,
- etap II – pielęgnacja materiału roślinnego od posadzenia, oczyszczenie terenu i utylizacja materiału roślinnego - do dnia 30.11.2020 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych robót dot. zagospodarowania terenów zieleni o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie,
3.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 24.02.2020 r. o godz. 10.00 .Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój nr 15, w dniu 24.02.2020 r. o godz. 11.00.
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania.
9. Pracownikiem
uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Bernadetta Józefczyk -
Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (pokój Nr 15),
w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. Od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30,
tel. (13) 47 43 626, e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl
10. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty,
2. Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
3. Załącznik nr 3 – Szczegółowa opis zamówienia,
4. Załącznik nr 4 – Wzór umowy,
11. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem tel. 13 47 43 626 (osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Bernadetta Józefczyk - Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, pok. Nr 15 w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. Od 7:30 do 15:30,
pt. od 7:30 do 14:30),
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty