Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2020 13:23:00 |
Składania : | 27-02-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | 28-02-2020 07:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Przedmiot
zamówienia:
Dostawa
2 szt. foteli pracowniczych obrotowych z zagłówkiem, model: DAC MOBEL DAC-D do
Biura Urzędu Dozoru Technicznego (dalej jako UDT) w Olsztynie przy ulicy Al.
Wojska Polskiego 48.
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na ww. przedmiot zamówienia, którego zakres obejmuje:
dostawę (sprzedaż wraz z dostarczeniem): foteli pracowniczych zgodnie z asortymentem wymienionym w Formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
dostawę
ww. asortymentu w terminie do: 14 dni
od daty podpisania zlecenia do Biura UDT
przy ulicy Al. Wojska Polskiego 48
w Olsztynie (10-229)
udzielenie pisemnej gwarancji jakości na dostarczony towar na okres: min. 36 miesięcy, przy czym udzielona gwarancja nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja producenta towaru podlegającego ofercie;
Zamawiający wymaga, aby oferowany w ramach zamówienia towar odpowiadał wymaganiom i parametrom określonym przez Zamawiającego w Formularzu oferty – załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Istotne warunki realizacji zamówienia:
termin ważności oferty: minimum 30 dni od upływu terminu składania ofert;
zamówienie realizowane będzie w formie pisemnego zlecenia (istotne postanowienia umowne zawiera załącznik nr 2 do zapytania);
Zamawiający wymaga wypełnienia i załączenia do złożonej oferty Formularza oferty – załącznik nr 1 (w pliku Excel), który powinien zawierać:
termin ważności oferty (jeśli jest inny niż wymagany termin min. 30 dni, wymieniony w formularzu Oferty)
4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w dniach pracy UDT, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00;
5. odbiór towaru zostanie dokonany na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego przez Wykonawcę i podpisanego przez obie Strony;
6. cena całkowita zamówienia obejmuje należności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu do miejsca dostawy - Biura UDT w Olsztynie
7. fakturowanie – jedną fakturą za cały towar dostarczony do ww. Biura UDT, po protokolarnym odbiorze;
8. termin i forma płatności: przelew na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej faktury, wraz z podpisanym przez obie Strony kopią protokołu odbioru towaru.
UWAGA! DO OCENY OFERT STOSOWANE BĘDZIE KRYTERIUM OCENY:
CENA - o wadze 100 %.
Kontakt: Prosimy o wpisanie w pole „Mój
komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest
to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Informacja o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 22 57 22 418
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-02-25 12:23 | Jolanta Deptuła | Zamawiający oczekuje dostarczenia zmontowanego fotela gotowego do użytkowania. |
Komunikaty