Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-02-2020 19:57:00 |
Składania : | 27-02-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE 1.C14 DOSTAWA BEZPOŚREDNIO NA SKLEPY
Temat zapytania: KSEROKOPIARKI A3 MONOCHROMATYCZNE - INTERMARCHE / BRICOMARCHE
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : dostawy na wywołanie sklepów w całej Polsce.
21.02.2020
Kupiec: Łukasz Sobolewski
I. Wstęp
Grupa
Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów
spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300
niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami
spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród”
Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów
Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w
dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest
aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu
sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4
krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
4. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego
zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki
niezostanie podpisana umowa o współpracy.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu kserokopiarek A3 monochromatycznych dla sieci sklepów Intermarche oraz Bricomarche w formie zamówień i dostaw bezpośrednio realizowanych ze sklepami.
Załączam listę sklepów Intermarche oraz Bricomarche : "lista sklepów Intermarche Bricomarche".
OPIS / Specyfikacja:
1. Monochromatyczna kopiarka A3 z funkcją drukowania i skanowania
urządzenie zestaw powinien zawierać:
- pokrywa oryginałów,
- boczny podajnik dokumentów,
- komplet materiałów eksploatacyjnych (m.in. tonery, developer),
- dowóz,
- instalacja,
- jednorazowe szkolenie z obsługi urządzenia,
- gwarancja 36 miesięcy
- Dostawa, uruchomianie i szkolenia na sklepie Intermarche lub Bricomarche w dowolnym miejscu w Polsce w cenie zestawu
-
Dostawa i uruchomienie gratis,
Dostawy w stałej współpracy na wywołanie w terminie realizacji do ustalenia.
Koszt dostawy dodatkowych materiałów eksploatacyjnych po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu, od określonej wartości do ustalenia).
Pierwsza dostawa do zadekalarowania / ustalenia.
Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU.
Miejsce dostawy sklepy Intermarche oraz Bricomarche - GRUPY MUSZKIETERÓW na terenie całej Polski.
Płatnik: sklepy Intermarche oraz Bricomarche
Forma regulacji warunków: umowa współpracy z ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 160 000 000,00 zł
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny do 31 12 2020 po podpisaniu umowy współpracy.
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną lub telefonicznie,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 27.02.2020 do godz. 15.00,
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 31.03.2020r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 04 2020r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz kserokopiarki A3",
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 160 000 000,00 zł
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty