Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2020 16:27:00 |
Składania : | 06-04-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-04-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 -
100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia
zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na
wykonanie dokumentacji projektowej w związku z planowaną realizacją zadania pn.
„Przebudowa boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących
w Strzegomiu przy ul. T. Kościuszki 31, 58 – 150
Strzegom".
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres inwestycji dotyczy wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej:
- Wykonania odwodnienia i kanalizacji terenu.
- Wykonanie ogrodzenia boiska wraz z piłkochwytami.
- Wykonania dojazdu do płyty boiska, przeznaczonego na dojazd dla służb ratunkowych i technicznych.
- Uzgodnionego z Zamawiającym wyposażenia boiska w sprzęt sportowy, taki jak bramki, konstrukcje i tablice do gry w koszykówkę, słupki z siatką itp.
- Ukształtowanie i ewentualne wzmocnienie skarpy.
Przy projektowaniu boiska należy zwrócić uwagę na takie elementy jak wysoka trwałość boiska, jego odporność na czynniki atmosferyczne, niskie koszty eksploatacji i tzw. „wandaloodporność”.
2. W skład dokumentacji projektowo – kosztowej wchodzą:
- Projekt budowlany zgodny z obowiązującymi przepisami do uzyskania pozwolenia na budowę – 4 egzemplarze,
- Projekt wykonawczy – 2 egzemplarze,
- Kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze.
- Całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD – 1 szt.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia do dnia 15 września 2020 r. zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać :
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: starostwo@powiat.swidnica.pl
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka - Dyrektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia. Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: starostwo@powiat.swidnica.pl
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć :
- - za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
- - przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica, lub
- - przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl
Termin składania ofert ustala się do dnia 6 kwietnia 2020 r. do godziny 9.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji projektowej objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa
Załącznik nr 2 - Projekt umowy
Załącznik nr 3 - Mapa posesji szkoły
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty