Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-03-2020 13:12:00 |
Składania : | 26-03-2020 08:54:46 |
Otwarcia : | 26-03-2020 13:06:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Kamińsk dnia 25.03.2020
1.Postępowanie: D/Kw.2233.2.....2020
2. Jednorazowa dostawa do magazynu żywnościowego Zamawiającego jednorazowych opakowań i sztućców .
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Pojemnik styropianowy jednorazowy – kubek o pojemności użytkowej 550 – 570 ml w ilości 10 000 sztuk wraz z kompatybilną pokrywką. Kubek z wysokiej jakości styropianu, jednorazowy, do napojów zimnych i gorących, zapewniający utrzymanie odpowiedniej temperatury, szczelny wraz z pokrywką.
3.2. Pojemnik obiadowy styropianowy jednorazowy do drugich dań, jedno lub dwudzielny w ilości 5 000 sztuk. Wykonany z wysokiej jakości styropianu, jednorazowy, zapewniający utrzymanie odpowiedniej temperatury, szczelny po zamknięciu.
3.3. Pojemnik prostkątny jednorazowy o pojemności użytkowej 200 ml w ilości 8000 sztuk wraz z kompatybilną pokrywką. Pojemnik wraz z pokrywką szczelny, wykonany z materiału typu PP (polipropylen).
3.4. Łyżka jednorazowa w ilości 15 000 sztuk, przeznaczona do napojów oraz potraw zimnych i gorących.
3.5. Widelec jednorazowy w ilości 15 000 sztuk, przeznaczony do potraw zimnych i gorących.
4. Jednorazowa dostawa do magazynu żywnościowego Zamawiającego. Opakowanie zbiorcze – kartony. Dostawa realizowana transportem na koszt Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 13:00.
5. Realizacja dostawy nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego określającego termin dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w ciągu czterech dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia.
6. Przy dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarcza:
a) prawidłowo wystawioną fakturę VAT z terminem płatności 30 dni
b) atest, deklaracje zgodności Państwowego Zakładu Higieny na przedmiot zamówienia dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności zgodnie z obowiązujących przepisach prawa żywnościowego.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-03-26 08:54 | Robert Winiarczyk | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Wadliwy opis przedmiotu zamówienia |
Komunikaty