Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-03-2020 10:26:00 |
Składania : | 08-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-05-06 11:41 | Adam Woźniak |
Unieważnienie
postępowania Zgodnie z punktem 6 Opis przedmiotu zamówienia platforma - narzędzie informatyczne do ankietyzacji monitoringu losów absolwentów oraz aktualizacja komponentów wymaganych do poprawnego funkcjonowania strony wraz z serwisem technicznym systemu ankietowego na okres 36 miesięcy, Zamawiający unieważnia postępowanie z dnia 08.04.2020 r. ID 330407 w związku z brakiem ofert w pełni spełniających kryteria postępowania lub mieszczących się w zakładanym budżecie. |
2020-04-02 11:26 | Adam Woźniak |
Pytania
do
postępowania: 1.Czy platforma może być wykonana w technologi usług internetowych: css, php, js, mySQL, dostępna poprzez internet 24/7, lub sieć wewnętrzną Zamawiającego? Odp. Tak platforma powinna być wykonana w technologii usług internetowych dostępna przez Internet 24/7. Platforma nie ma być osadzona na serwerach wewnętrznych Zamawiającego. 2. W zapytaniu pojawia się ilość osób korzystających z platformy - jest to ilość użytkowników obsługujący system, sprawdzający raporty, itd. innymi słowy osoby zarządzające systemem, czy uczestnicy którzy będą poddawani badaniu ? czy na przykład ilość osób korzystających z systemu? Odp. 300 osób/ licencji dotyczy uczestników, którzy wykonają test do badania talentów. Ponadto platforma powinna funkcjonować do momentu wykorzystania wszystkich licencji przez użytkowników. 3. punkt 3 litera k Specyfikacji - helpdesk rozumiany jako narzędzie porozumiewania się osoby badanej z osobami zarządzającymi platformą z strony Zamawiającego, czy wsparcie techniczne (gwarancja) dla Zamawiającego z strony Wykonawcy? Odp. Helpdesk rozumiany jest jako wsparcie techniczne dla zamawiającego ze strony wykonawcy. 4. Kwestia samych badań - Czy jest to rodzaj testu zawierającego pytania zamknięte(abc) oraz otwarte, które badany musi uzupełnić, dane z badań następnie są zbierane w celu wygenerowania raportu ? Proszę o opisanie jakiej funkcjonalności Państwo potrzebują, oraz w jakim celu ma ona służyć? Odp. Zapytanie ofertowe dotyczy gotowego produktu jakie oferuje Wykonawca. Narzędzia takie są miedzy innymi wykorzystywane przez doradców zawodowych uczelniach w celu sprecyzowania predyspozycji poszczególnych użytkowników(studentów). Chodzi o dedykowaną platformę on – line, które bada talenty zawodowe opierający się o system pytań zazwyczaj zamkniętych(abc). Jeśli chodzi o raporty ma być to zarówno, zindywidualizowany raport dla każdego z użytkowników(studentów), opisujący jego talenty. Informacje zawarte w raporcie powinny pomóc użytkownikowi w budowaniu ścieżki kariery zawodowej oraz w jakich obszarach zawodowych warto się rozwijać. Ponadto zbiorczy raport z wykonanych badań dla administratora. 5. Proszę również o rozwinięcie litery g Specyfikacji (pkt 3.), chyba ze zostanie opisana w odpowiedzi na poprzednie pytanie. Odp. Uzupełnianie danych dotyczy, wprowadzania poszczególnych użytkowników do platformy, którzy mają wykonać badanie. 6. Czy poprzez Referencje, protokołu odbioru, oświadczenia itd. dotyczące należytego wykonania usług należy rozumieć aplikacje internetowe dostosowane do specyficznych potrzeb Zamawiającego? Odp. Referencje protokołu odbioru, oświadczenia itd. dotyczące należytego wykonania usług należy rozumieć jako gotową aplikację internetową/ platformę internetową, która bada talenty zawodowe uczestników. Ponadto narzędzie ma być dostosowane do polskiej klasyfikacji zawodów i specjalności. |
Komunikaty