Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-05-2020 12:17:00 |
Składania : | 21-05-2020 13:45:45 |
Otwarcia : | 21-05-2020 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Prace zostaną przeprowadzone zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją, decyzją pozwolenia na budowę, wymaganiami Dyrektora ŚPN oraz warunkami określonymi w decyzji Ministra Środowiska.
Zakładana wysokość projektowanego kopca wynosząca 3,5m, dostosowana jest proporcjonalnie do gabarytów rzutu podstawy, której średnica wynosi 8,0m. Ponad szczytem kopca będzie posadowiony krzyż żeliwny o wysokości 1,6m.
Wokół kopca zaprojektowana jest opaska szerokości 60cm z nieregularnych kostek łamanego rodzimego kamienia, poszerzona od strony zachodniej.
Kopiec „usypany" będzie z kamienia miejscowego, który pozostał po rozebraniu i zniszczeniu pierwszego kopca przez Rosjan po upadku Powstania Styczniowego z ewentualną możliwością dowozu kamienia z zewnątrz. Konstrukcja celem jej ustabilizowania będzie zagłębiona na ok. 30cm poniżej poziomu otaczającego terenu. Warstwy kamienia spajane będą zaprawą cementowo piaskową. W warstwach co ok. 60cm na wysokość i w odległości od siebie ok. 2,0m, zamontowane będą kotwy ze stali nierdzewnej. Krzyż osadzony będzie w betonowym fundamencie o wymiarach ok. 25 x 25cm i zagłębionym w kamiennej konstrukcji kopca ok.1,5m.
W odległości ok. 0,5 m od kopca od strony zachodniej, przy szlaku pielgrzymkowym i turystycznym, zostanie umieszczona tablica informacyjna na kamieniu wysokości ok. 80cm, na której znajda się najważniejsze informacje o historii kopca.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
a) Szczegółowy zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Zapytania.
b) Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania zadania przez Wykonawcę powinna być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych Wykonawca okaże i przekaże Zamawiającemu na każde jego żądanie.
c) W przypadku gdy Wykonawca będzie stosował rozwiązania równoważne lub równoważne materiały, wyroby i inne urządzenia w stosunku do tych określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej poinformuje o tym Zamawiającego i projektanta na piśmie. Wykonawca poniesie wszelkie koszty, które będą skutkiem stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń, w tym koszty ewentualnych przeprojektowań. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzonych rozwiązań równoważnych po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru Zamawiający będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutki stosowania rozwiązań równoważnych lub równoważnych materiałów, wyrobów i innych urządzeń nie mogą powodować zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
d) Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie powiadomi tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta i inspektora nadzoru będzie uprawniony do podjęcia decyzji w zakresie modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy w taki sposób, aby przedmiot umowy był zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania zamówienia.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia: 08.09.2020 r.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030 lub Janusz Wieczorek tel. 41 3178766.
4. Warunki udziału w postępowaniu :
4.1 Posiadanie odpowiednich uprawnień, wiedzy i doświadczenia – Zamawiający
wymaga udokumentowania wykonania minimum jednego zadania związanego z
pracami kamieniarskimi ( budowa , rozbudowa, remont) o wartości minimum
60 000 zł brutto.
4.2 Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej
na realizację zamówienia.
4.3 Dysponowania osobą pełniącą funkcję kierownika budowy przy realizacji
niniejszego zadania i posiadającą uprawnienia konstrukcyjno – budowlane.
4.4 Wykonawca składając ofertę załącza do niej następujące dokumenty ( skan):
1. Podpisany formularz ofertowy, zawierający również oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w punkcie 4 niniejszego Zapytania.
2. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4.1. - skan dokumentów potwierdzających wykonanie zadania zgodnie z opisanym warunkiem (np. referencje lub inne dokumenty).
3. Podpisaną klauzulę informacyjną do przetwarzania danych osobowych.
Formę papierową w/w dokumentów należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium / kryteriami:
- Najniższa cena
6. Dodatkowe informacje:
6.1 Zamawiający
zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami
w sytuacji gdy we wszystkich złożonych
ofertach proponowana cena za wykonanie
usługi przewyższa kwotę założoną przez Zamawiającego .
6.2 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6.3 Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania w toku badania i oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Ofertę należy złożyć w terminie; do dnia: 21.05.2020 do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawcy składający ofertę są związani jej treścią przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
Uwaga:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2020-05-21 13:45 | Marek Partyka | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Złożone poszczególne oferty przekraczają kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na wykonanie zamówienia. Dziękujemy za udział. |
Komunikaty