Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-05-2020 10:09:00 |
Składania : | 06-07-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 06-07-2020 11:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rożnych niesterylnych wyrobów medycznych oraz pomocy medycznych szczegółowo opisanych w Załączniku 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym). Przedmiot zamówienia został pogrupowany jak niżej
NR PAKIETU (Części) |
Nazwa Pakietu |
Pakiet 1 |
JEDNORAZOWA SERWETA DO OKRYCIA PACJENTA |
Pakiet 2 |
JEDNORAZOWY KOC DO OKRYCIA PACJENTA |
Pakiet 3 |
JEDNORAZOWY KOMPLET POŚCIELI |
Pakiet 4 |
KOŁDRY GRZEWCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BAIR HUGGER STANOWIĄCYM WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO |
Pakiet 5 |
PROBÓWKI NIESTERYLNE |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu: 5. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na poszczególne Części Załącznika nr 2A od nr 1 do 5.
3. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności.
4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.
5. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp:
1) Prawo opcji polegać będzie na możliwości dokonywania zamówień asortymentu w maksymalnej ilości określonej w kolumnie „E” Załącznika 2A do siwz,
2) Minimalną ilością przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający będzie ilość produktów określona w kolumnie „D” Załącznika 2A do siwz,
3) Zamawiający będzie miał prawo do zamówień w ramach prawa opcji w okresie trwania umowy (maksymalnie w okresie 30 miesięcy - w przypadku przedłużenia przez Strony okresu obowiązywania umowy na warunkach opisanych w jej projekcie) - w miarę zaistnienia potrzeb.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-07-17 13:43 | Monika Krzak | INFORMACJA O WYBORZE OFERT NAJKORZYSTNIEJSZYCH |
2020-07-06 14:19 | Monika Krzak |
ZBIORCZE
ZESTAWIENIE
OFERT WZÓR OŚWIADCZENIA DOT. GRUPY KAPITAŁOWEJ |
2020-07-06 11:01 | Monika Krzak | KWOTY PRZEZNACZONE NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA |
2020-06-25 11:22 | Monika Krzak |
ZMIANA
OGŁOSZENIA
NR
1 ZMIANA OGŁOSZENIA NR 2 ZMIANA SIWZ ODPOWIEDZI NR 2 ZMIANA OGŁOSZENIA nr [...].pdf ZMIANA OGŁOSZENIA nr [...].pdf |
2020-06-22 13:47 | Monika Krzak | UWAGA! ZALĄCZNIK NR 2A PO MODYFIKACJI |
2020-06-22 13:42 | Monika Krzak | WŁAŚCIWY ZAŁĄCZNIK NR 2A PO MODYFIKACJI |
2020-06-22 13:35 | Monika Krzak |
MODYFIKACJA
SIWZ MODYFIKACJA ZAŁĄCZNIK NR 2A ODPOWIEDZI NA PYTANIA |
2020-06-07 21:17 | Komunikat techniczny | Informujemy, że nastąpiła zmiana położenia przycisku "Wyślij wiadomości do zamawiającego". Znajduje się on w sekcji "Komunikaty" na stronie danego postępowania. |
Komunikaty