Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-05-2020 14:10:00 |
Składania : | 10-06-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-06-2020 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GK.7021.7.2.2020.B Krosno, dnia 28.05.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (0-13) 47- 43 - 629,
fax. ( 0-13 ) 47 - 43 - 625; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989.
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
Modernizacja fontanny u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Lwowskiej - ułożenie mozaiki niecki fontanny
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 Roboty budowlane
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi ułożenie mozaiki niecki fontanny o powierzchni ok. 41,6 m2 - uszczegółowiony obmiar, należy wykonać indywidualnie.
Zakres podstawowych robót:
1) Skucie istniejących płytek – prace w tym zakresie zostały wykonane.
2) Przygotowanie powierzchni betonowych, pod ułożenie mozaiki niecki – wyrównanie dna oraz ścian wewnętrznych zbiornika fontanny
3) Oblicowanie niecki mozaiką z atestem do basenów zewnętrznych – kolor niebieski
4) Fugowanie mozaiki- fugą elastyczną epoksydową, mrozoodporną.
5) Montaż odpływów cyrkulacyjnych chromoniklowych dn 100 mm - szt. 3
6) Wykonanie rozetek z blachy chromoniklowej. Obróbka wokół dyszy sferycznej rury chromoniklowej dn 80 mm oraz 3 szt. odpływów średnicy dn 100 mm.
7) Obróbka wokół 8 szt. lamp podświetlających dyszę – wykonanie 16 otworów w mozaice średnicy Φ10 mm- montaż lamp i uszczelnienie otworów.
8) Wykonanie 8 szt. otworów pod kable zasilające elektryczne Φ10 mm - uszczelnienie otworów.
9) Obróbka wokół 4 szt. wylotów bocznych recyrkulacji chemicznej średnicy ok. Φ32/50 mm.
10) Obróbka wokół wylotu spustu wody i przelewu wody.
11) Wykonanie i montaż odpływów chromoniklowych w istniejących pkt. średnicy dn 100 mm - ilość 5 kpl.
12) Wywóz i uporządkowanie terenu.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
3. Dokumenty dotyczące zamówienia:
- formularz ofertowy,
4. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - po podpisaniu umowy w niżej wymienionych terminach do 22 lipiec 2020 r,
5. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
6. Termin płatności faktury do 20 dni
7. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę (wraz z w/w dokumentami) należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a w kancelarii ogólnej, pokój nr 01
Koperta powinna być oznaczona przez podanie tytułu zamówienia – Oferta na:
a) Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
b) Pierwsza koperta powinna być oznaczona w następujący sposób bez nazwy Oferenta.
c) Składanie ofert w formie pisemnej, na kopercie należy umieścić napis:
URZĄD MIASTA KROSNA
ul. Lwowska 28a
38-400 KROSNO
Modernizacja fontanny u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Lwowskiej - ułożenie mozaiki niecki fontanny
NIE OTWIERAĆ PRZED - 15 czerwca 2020 r. do godz. 14:00.
Druga koperta powinna być umieszczona w pierwszej i oznaczona analogicznie j.w. lecz z nazwą i adresem Oferenta.
8. Termin składania ofert upływa dnia 10 czerwca 2020 r. o godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 czerwca 2020 r. o godz. 14:00 w budynku Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2 w pokoju Nr 26.
9.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami
jest: Inspektor Krzysztof Zaborowski - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu
Miasta Krosna ul. Staszica 2 pok. 28
tel. (0-13) 47 43 632.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.13 47 43632 Krzysztof Zaborowski
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty