Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2020 14:46:00 |
Składania : | 15-06-2020 15:28:09 |
Otwarcia : | 19-06-2020 14:50:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Jaja kurze klasy M o wadze 53 g- 63 g w ilości 36 000 sztuk. Termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia to min. 24 dni, licząc od dnia dostawy do Zamawiającego.
2. Jednorazowa dostawa do magazynu żywnościowego Zamawiającego wynosi 6 000 sztuk co dwa tygodnie. Opakowanie zbiorcze co najmniej -30 szt. Dostawy realizowane transportem własnym na koszt Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 13:00.
3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zawartymi w obowiązujących przepisach prawa żywnościowego.
4. Realizacja dostawy nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego określającego termin dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar w ciągu dwóch dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia.
5. Przy każdorazowej dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarcza:
a) prawidłowo wystawioną fakturę VAT z terminem płatności 30 dni
b) Handlowy Dokument Identyfikacyjny
c) wyniki badań laboratoryjnych.
6. Wykonawca posiada decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na obrót i transport środków spożywczych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-06-15 15:28 | Robert Winiarczyk | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało zdublowane i prawidłowe postępowanie występuje pod nr 356299 |
Komunikaty