Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2020 08:26:00 |
Składania : | 08-07-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
1. Warunki płatności przelew 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury.
2. Usługa potwierdzona będzie obustronnie podpisanym protokołem odbioru, stanowiącym podstawę do wystawienia faktury.
3. Termin realizacji: do 14 dni kalendarzowych od podpisania zamówienia.
4. Wymiana oferowanych części obejmować musi wszelkie koszty związane z realizacją zadania, a w szczególności cenę za dostarczony sprzęt, całkowity koszt transportu/dostawy, oraz wszelkie inne opłaty niewymienione, które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy na przedmiot umowy - wykonaną usługę/zamontowane części.
6. Usługa powinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia/przeszkolenie.
7. Wykonawca sporządzi i załączy do oferty wykaz oferowanych części niezbędnych do modernizacji bramy.
8. Termin ważności oferty: minimum 60 dni od upływu terminu składania ofert.
9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w UDT w Dziale Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388, po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny spotkania (osoba do kontaktu: Tomasz Lipiński, tel. 500 034 885).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty