Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2020 10:40:00 |
Składania : | 08-07-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-07-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Postępowanie dotyczy przeglądu stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacji i/lub naprawy sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie.
Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2020 r.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania i odbioru usługi opisane są we wzorze umowy.
W pliku "Wykaz asortymentowy" należy wycenić wszystkie pozycje.
(W "okienku" cena brutto należy wpisać sumę wartości brutto wszystkich pozycji znajdujących się w wykazie asortymentowym).
Załącznik "Wykaz asortymentowy" został zmieniony ze względu na nową matryce VAT.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-07-07 13:35 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie: Nowy Tomyśl: 06.07.2020 Skarb Państwa-4 Regionalna Baza Logistyczna ul. Pretficza 28 50-984 Wrocław Dot: Pytania i wnioski do postępowania na „Przegląd stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacja i/lub naprawa sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie” Znak sprawy: 171/2020/ZP Szanowni Państwo Firma Aesculap Chifa Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Tomyślu, zwraca się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie: 1. W celu zapewnienia równego traktowania stron umowy i umożliwienia Wykonawcy sprawdzenia zasadności reklamacji wnosimy o wprowadzenie w § 7 ust. 6 projektu umowy 5 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź: Wykonawca w ramach terminu reklamacji ma prawo zwrócić się do Zamawiającego , co do zasadności reklamacji w terminie określonym umową. |
2020-07-07 13:22 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie: Dot: Pytania i wnioski do postępowania na „Przegląd stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacja i/lub naprawa sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie” Znak sprawy: 171/2020/ZP Szanowni Państwo Dotyczy WYKAZ ASORTYMENTOWY Dotyczy poz. 10 1.Prosimy o wyszczególnienie wszystkich części składowych sprzętu medycznego ( prosimy o podanie nazwy, symbolu katalogowego oraz numeru seryjnego każdej części składowej). Zwracamy uwagę że Zamawiający mając na uwadze treść art. 29 ust.1 PZP, jest zobowiązany do opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący i z uwzględnianiem wszystkich wymagań i okoliczności, które mogą mieć wpływ na sporządzenie oferty. Dlatego też prosimy o wyszczególnienie wszystkich elementów wchodzących w skład w/w pozycji wraz z podaniem nazw, numerów katalogowych oraz numerów seryjnych części składowych ponieważ każdy z tych elementów wyceniany jest osobno. Bez podania tych istotnych informacji stworzenie oferty przetargowej nie będzie możliwe. Odpowiedź: Ze względu na kwotę zamówienia oferta nie podlega Ustawie PZP. Nie publikujemy SIWZ. Informacje zawarte w zapytaniu ofertowym i udzielanych odpowiedziach na wiadomości publiczne są wystarczające do przygotowania oferty. Zamawiający posiada wieloletnie doświadczenie w udzielaniu tego typu zamówień. |
2020-07-06 13:00 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie:
Zwracamy się z prośbą o podanie kalendarza przeglądów. Jest to potrzebne do kalkulacji kosztów przejazdów. Odpowiedź: Do ustalenia indywidualnie. Przegląd do wykonania we wrześniu. |
2020-07-06 12:56 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie: Dzień dobry, W imieniu firmy Medline Sp. z o. o. przesyłam Zamawiającemu pytanie do postępowania. 1. Czy Zamawiający może podać producenta, model, rok produkcji oraz numery seryjne (jeśli dotyczy) dla następujących pozycji? -pozycja 2 defibrylatory -pozycja 4 pulsoksymetry -pozycja 5 reduktory tlenowe - pozycja 6 ssaki Te dane mają duże znaczenie dla wykonawców, ponieważ na polskim rynku jest wiele urządzeń różnych producentów, a autoryzowanym serwisem jest zazwyczaj autoryzowany dystrybutor. Odpowiedź: - Modele defibrylatorów podane we wcześniejszej wiadomości - modele pulskoksymetrów m.in.: Nonin, 0550 - modele reduktorów tlenowych np. : z przepływomierzem 0-25 l/min, Medi Flow 15, Oxy Select, Acare Vst-420 - modele ssaków np.: OB-2012, Wam-M1, Oxy Select Jest to przegląd pogwarancyjny i nie musi być wykonany przez autoryzowanego dystrybutora. |
2020-07-06 11:46 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie:
ztm.medserwis@gmail.com
Data
wysłania
wiadomości:2020-07-02
14:55:05
Prosimy
o
informację
jakie
są
to
typy
defibrylatorów
w
zamówieniu
,
oraz
o
wyszczególnienie
jaki
sprzęt
znajduje
się
w
poszczególnych
jednostkach
Dziękujemy
Odpowiedź:
Typy
defibrylatorów:
AED
Heartsve
LifeLine
View
AED
Plus
AED
Zoll
Zoll
E-series
,
Mindray. Wyszczególnienie sprzętu w poszczególnych jednostkach znajduje się w załączniku nr 2 do umowy (załącznik do postępowania) |
2020-07-06 11:30 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie: ztm.medserwis@gmail.com Data wysłania wiadomości:2020-07-02 14:55:05 Prosimy o informację jakie są to typy defibrylatorów w zamówieniu , oraz o wyszczególnienie jaki sprzęt znajduje się w poszczególnych jednostkach Dziękujemy Odpowiedź: Typy defibrylatorów: AED Heartsve LifeLine View AED Plus AED Zoll Zoll E-series Wyszczególnienie sprzętu w poszczególnych jednostkach znajduje się w załączniku nr 2 do umowy (załącznik do postępowania) |
2020-07-03 13:47 | Paulina JASTRZĘBSKA |
Pytanie: medserwis.biuro.przetargi@gmail.com Data wysłania wiadomości:2020-07-03 11:03:19 Prosimy o podanie dokładnych adresów jednostek (miejsc realizacji zamówienia) dla Skład Radnica, Skład Jastrzębie, Skład Duninów, Skład Potok Odpowiedź: Skład Radnica miejscowość: Szklarka Radnicka, woj. lubuskie Skład Jastrzębie koło Namysłowa, woj. opolskie Skład Duninów koło Chocianowa , woj. dolnośląskie Skład Potok koło Przewozu, woj. lubuskie |
Komunikaty