Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 171/2020/ZP Przegląd stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacja i/lub naprawa sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie

Paulina JASTRZĘBSKA
4 Regionalna Baza Logistyczna
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2020 10:40:00
Składania : 08-07-2020 10:00:00
Otwarcia : 08-07-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Postępowanie dotyczy przeglądu stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacji i/lub naprawy sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie.

Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2020 r.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania i odbioru usługi opisane są we wzorze umowy.

W pliku "Wykaz asortymentowy" należy wycenić wszystkie pozycje.


(W "okienku" cena brutto należy wpisać sumę wartości brutto wszystkich pozycji znajdujących się w wykazie asortymentowym).


Załącznik "Wykaz asortymentowy" został zmieniony ze względu na nową matryce VAT.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.pdf pdf 10051.75 2020-07-02 10:40:00 Postępowanie
wykaz asortymentowy.xlsx xlsx 10.13 2020-07-03 13:57:24 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2020-07-07 13:35 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:

Nowy Tomyśl: 06.07.2020

Skarb Państwa-4 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Pretficza 28
50-984 Wrocław


Dot: Pytania i wnioski do postępowania na „Przegląd stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacja i/lub naprawa sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie”
Znak sprawy: 171/2020/ZP

Szanowni Państwo

Firma Aesculap Chifa Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Tomyślu, zwraca się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie:

1. W celu zapewnienia równego traktowania stron umowy i umożliwienia Wykonawcy sprawdzenia zasadności reklamacji wnosimy o wprowadzenie w § 7 ust. 6 projektu umowy 5 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji.

Odpowiedź:
Wykonawca w ramach terminu reklamacji ma prawo zwrócić się do Zamawiającego , co do zasadności reklamacji w terminie określonym umową.
2020-07-07 13:22 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
Dot: Pytania i wnioski do postępowania na „Przegląd stanu technicznego urządzeń
medycznych oraz konserwacja i/lub naprawa sprzętu medycznego po wykonanym
przeglądzie”
Znak sprawy: 171/2020/ZP
Szanowni Państwo
Dotyczy WYKAZ ASORTYMENTOWY
Dotyczy poz. 10
1.Prosimy o wyszczególnienie wszystkich części składowych sprzętu medycznego ( prosimy
o podanie nazwy, symbolu katalogowego oraz numeru seryjnego każdej części składowej).
Zwracamy uwagę że Zamawiający mając na uwadze treść art. 29 ust.1 PZP, jest
zobowiązany do opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i
wyczerpujący i z uwzględnianiem wszystkich wymagań i okoliczności, które mogą mieć
wpływ na sporządzenie oferty.
Dlatego też prosimy o wyszczególnienie wszystkich elementów wchodzących w skład w/w
pozycji wraz z podaniem nazw, numerów katalogowych oraz numerów seryjnych części
składowych ponieważ każdy z tych elementów wyceniany jest osobno. Bez podania tych
istotnych informacji stworzenie oferty przetargowej nie będzie możliwe.

Odpowiedź:
Ze względu na kwotę zamówienia oferta nie podlega Ustawie PZP. Nie publikujemy SIWZ. Informacje zawarte w zapytaniu ofertowym i udzielanych odpowiedziach na wiadomości publiczne są wystarczające do przygotowania oferty. Zamawiający posiada wieloletnie doświadczenie w udzielaniu tego typu zamówień.
2020-07-06 13:00 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
Zwracamy się z prośbą o podanie kalendarza przeglądów. Jest to potrzebne do kalkulacji kosztów przejazdów.

Odpowiedź:
Do ustalenia indywidualnie. Przegląd do wykonania we wrześniu.
2020-07-06 12:56 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
Dzień dobry,

W imieniu firmy Medline Sp. z o. o. przesyłam Zamawiającemu pytanie do postępowania.

1. Czy Zamawiający może podać producenta, model, rok produkcji oraz numery seryjne (jeśli dotyczy) dla następujących pozycji?
-pozycja 2 defibrylatory
-pozycja 4 pulsoksymetry
-pozycja 5 reduktory tlenowe
- pozycja 6 ssaki

Te dane mają duże znaczenie dla wykonawców, ponieważ na polskim rynku jest wiele urządzeń różnych producentów, a autoryzowanym serwisem jest zazwyczaj autoryzowany dystrybutor.

Odpowiedź:
- Modele defibrylatorów podane we wcześniejszej wiadomości
- modele pulskoksymetrów m.in.: Nonin, 0550
- modele reduktorów tlenowych np. : z przepływomierzem 0-25 l/min, Medi Flow 15, Oxy Select, Acare Vst-420
- modele ssaków np.: OB-2012, Wam-M1, Oxy Select

Jest to przegląd pogwarancyjny i nie musi być wykonany przez autoryzowanego dystrybutora.
2020-07-06 11:46 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie: ztm.medserwis@gmail.com Data wysłania wiadomości:2020-07-02 14:55:05 Prosimy o informację jakie są to typy defibrylatorów w zamówieniu , oraz o wyszczególnienie jaki sprzęt znajduje się w poszczególnych jednostkach Dziękujemy Odpowiedź: Typy defibrylatorów: AED Heartsve LifeLine View AED Plus AED Zoll Zoll E-series , Mindray.
Wyszczególnienie sprzętu w poszczególnych jednostkach znajduje się w załączniku nr 2 do umowy (załącznik do postępowania)
2020-07-06 11:30 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
ztm.medserwis@gmail.com
Data wysłania wiadomości:2020-07-02 14:55:05
Prosimy o informację jakie są to typy defibrylatorów w zamówieniu , oraz o wyszczególnienie jaki sprzęt znajduje się w poszczególnych jednostkach
Dziękujemy

Odpowiedź:
Typy defibrylatorów:

AED Heartsve
LifeLine View
AED Plus
AED Zoll
Zoll E-series

Wyszczególnienie sprzętu w poszczególnych jednostkach znajduje się w załączniku nr 2 do umowy (załącznik do postępowania)
2020-07-03 13:47 Paulina JASTRZĘBSKA Pytanie:
medserwis.biuro.przetargi@gmail.com
Data wysłania wiadomości:2020-07-03 11:03:19
Prosimy o podanie dokładnych adresów jednostek (miejsc realizacji zamówienia) dla Skład Radnica, Skład Jastrzębie, Skład Duninów, Skład Potok

Odpowiedź:
Skład Radnica miejscowość: Szklarka Radnicka, woj. lubuskie
Skład Jastrzębie koło Namysłowa, woj. opolskie
Skład Duninów koło Chocianowa , woj. dolnośląskie
Skład Potok koło Przewozu, woj. lubuskie

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykaz asortymentowy Asortyment do przeglądu stanu technicznego urządzeń medycznych oraz konserwacji i/lub naprawy sprzętu medycznego po wykonanym przeglądzie.

wykaz asortymentowy. [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 30.09.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2761