Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSUiZP 252/JK/18/2020 INFORMATYZACJĘ ZOZ W KOŃSKICH w ramach projektu: „INFORMATYZACJA PLACÓWEK MEDYCZNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO”

Jacek Kruk
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich Oddział: Dział Sprzedaży Usług i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2020 09:35:00
Składania : 27-08-2020 10:45:00
Otwarcia : 27-08-2020 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie przed publikacją 01.07.2020.pdf pdf 180.26 2020-07-06 09:35:00 Postępowanie
ogłosznie po publikacji 06.07.2020 2020-OJS128-312812-pl.pdf pdf 186.15 2020-07-06 09:35:00 Postępowanie
dokumentacja do informatyzacji 2020.zip zip 3933.42 2020-07-06 09:35:00 Postępowanie
zmiana terminu składania i otwarcia ofert-sig.pdf pdf 544.33 2020-08-05 11:18:23 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 2 18_2020_doprecyzowanie i nowe-sig.pdf pdf 1183.76 2020-08-05 11:18:38 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK-sig.pdf pdf 973.54 2020-08-05 11:18:38 Postępowanie
ogłosznie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 72.29 2020-08-05 11:22:48 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 3-sig.pdf pdf 630.32 2020-08-18 11:26:10 Postępowanie
ogłosznie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 72.33 2020-08-18 11:26:10 Postępowanie
zmiana terminu składania i otwarcia ofert 2-sig.pdf pdf 545.47 2020-08-18 11:26:10 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 4-sig.pdf pdf 678.72 2020-08-18 11:35:46 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 5-sig.pdf pdf 558.44 2020-08-20 12:23:33 Postępowanie
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK-sig.pdf pdf 973.54 2020-07-29 12:37:30 Publiczna wiadomość
zmiana terminu składania i otwarcia ofert-sig.pdf pdf 544.33 2020-08-05 11:16:06 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK-sig.pdf pdf 973.54 2020-08-05 11:17:17 Publiczna wiadomość
ogłosznie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 72.29 2020-08-05 11:24:13 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 3-sig.pdf pdf 630.32 2020-08-13 12:51:18 Publiczna wiadomość
zmiana terminu składania i otwarcia ofert 2-sig.pdf pdf 545.47 2020-08-18 11:28:03 Publiczna wiadomość
ogłosznie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 72.33 2020-08-18 11:28:03 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 4-sig.pdf pdf 678.72 2020-08-18 11:29:05 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 18_2020 JK 5-sig.pdf pdf 558.44 2020-08-20 12:22:44 Publiczna wiadomość
informacja z sesji otwarcia ofert__jk_18 2020-sig.pdf pdf 854.84 2020-08-27 12:45:13 Publiczna wiadomość
informacja z sesji otwarcia ofert__jk_18 2020 sprostowanie-sig.pdf pdf 854.87 2020-08-27 13:52:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty strona-sig.pdf pdf 616.03 2020-10-15 12:32:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-15 12:32 Jacek Kruk
Znak sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 15.10.2020 r.
Informacja o wyborze oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w postępowaniu pn. INFORMATYZACJA ZOZ W KOŃSKICH w ramach projektu: „INFORMATYZACJA PLACÓWEK MEDYCZNYCH WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO” do realizacji zamówienia wybrano następujących Wykonawców:
1. Część I zamówienia pn. Dostawa i wdrożenie systemu/systemów informatycznych służących do realizacji Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM):

COMARCH HEALTHCARE S.A., z siedzibą: Al. Jana Pawła II 39A 31-864 Kraków.
Oferta otrzymała:
w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja dla Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) – 10 pkt., w kryterium 3 – Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania (Etap III) – 10 pkt, w kryterium 4 – Dodatkowe funkcjonalności systemu – 20 pkt co daje razem 100 pkt.
Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Część II zamówienia pn. Dostawa i instalacja urządzeń sieciowych:

KOMA NORD Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia.
Oferta otrzymała:
w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja– 40 pkt., co daje razem 100 pkt.
Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3. Część III zamówienia pn. Rozbudowa systemu medycznego RIS/PACS:
AGFA Sp. z o.o., z siedzibą: ul. Jutrzenki 137A, ,02-231 Warszawa

Oferta otrzymała:
w kryterium 1- cena oferty 60 pkt., w kryterium 2 – Gwarancja– 0 pkt., co daje razem 60 pkt.
Oferta spełnia wymagania postawione w SIWZ, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
W postępowaniu nie złożono innych ofert.
Z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.
W postępowaniu nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.
Jednocześnie prosimy Wykonawców o wysłanie na adres e-mail katarzyna.tomala@stowarzyszenieswi.pl następujących informacji do uzupełnienia danych umowie:
• Osoby reprezentujące Wykonawcę,
• Formy w jakich Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy (przypominam 5% wartości oferty)

Informacja o wyborze [...].pdf

2020-08-27 13:52 Jacek Kruk


Numer sprawy DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 2020-08-27 Załącznik nr do protokołu
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.:. „Informatyzacja ZOZ w Końskich”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (InPlaMed WŚ)

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje,
co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto
Całość: 2 811 482,16 zł
W terminie do dnia 2020-08-27 do godz. 10;45 złożono następujące oferty:
Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr części Termin płatności Termin wykonania zamówienia Gwarancja Cena brutto zł
1 KOMA NORD Sp. z o.o.
ul. Łużycka 2
81-537 Gdynia 2 60 dni
do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części II udzielamy gwarancji na okres: 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 736 770,00
2 AGFA Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 137A,
02-231 Warszawa 3 60 dni
do 180 dni od dnia zawarcia umowy, Części III udzielamy gwarancji na okres: 12 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 348 741,53
3 COMARCH HEALTHCARE S.A.
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków 1 60 dni
do 160 dni od dnia zawarcia umowy, a) Gwarancja dla produktów Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) -
60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego
b) Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania
(Etap III) – 24 m-ce od podpisania protokołu odbioru końcowego. 1 686 231,60

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej" - Dodatek nr 3 do SIWZ - oświadczenie grupa kapitałowa_wzór. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji.
Końskie 2020-08-27
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Końskich

mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń

informacja z sesji o [...].pdf

2020-08-27 12:45 Jacek Kruk


Numer sprawy DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie, 2020-08-27 Załącznik nr do protokołu
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.:. „Informatyzacja ZOZ w Końskich”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (InPlaMed WŚ)

Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Gimnazjalna 41 B 26-200 Końskie informuje,
co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: brutto
Całość: 2 811 482,16 zł
W terminie do dnia 2020-08-27 do godz. 10;45 złożono następujące oferty:
Lp. Nazwa wykonawcy i adres Wykonawcy Nr części Termin płatności Termin wykonania zamówienia Gwarancja Cena brutto zł
1 KOMA NORD Sp. z o.o.
ul. Łużycka 2
81-537 Gdynia 2 60 dni
do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części II udzielamy gwarancji na okres: 60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 736 770,00
2 AGFA Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 137A,
02-231 Warszawa 3 60 dni
do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Części III udzielamy gwarancji na okres: 12 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego. 348 741,53
3 COMARCH HEALTHCARE S.A.
Al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków 1 60 dni
do 160 dni od dnia zawarcia umowy, a) Gwarancja dla produktów Etapu II (Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej) -
60 m-cy od podpisania protokołu odbioru końcowego
b) Usługi gwarancyjne, opieki autorskiej i serwisowej dla wdrożonego oprogramowania
(Etap III) – 24 m-ce od podpisania protokołu odbioru końcowego. 1 686 231,60

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej" - Dodatek nr 3 do SIWZ - oświadczenie grupa kapitałowa_wzór. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wykorzystać wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, będący załącznikiem do niniejszej Informacji.
Końskie 2020-08-27
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Końskich

mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http://zoz-konskie.bip.org.pl/; https://platformazakupowa.pl/transakcja/358061 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń

informacja z sesji o [...].pdf

2020-08-20 12:22 Jacek Kruk numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-20
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie
Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa
W punkcie Kontrolery Zamawiający pisze: Zainstalowane dwa kontrolery. Każdy kontroler musi być wyposażony w 4 porty 10Gb Base-T, 4 porty FC 16Gb oraz 1 port zarządzający 1GbE Base-T.
Zgodnie z dokumentacją producenta DELL jest to zapis charakterystyczny dla macierzy SC5020 https://i.dell.com/sites/doccontent/shared-content/data-sheets/en/Documents/SC5020-spec-sheet-DellEMC.pdf
Network i Expansion I/O:
• Max 16Gb FC ports 8 per array (SFP+)
• Max 10Gb/1Gb iSCSI ports Up to 8 SFP+ lub BaseT ports per array
• Management ports 2 per array (1Gb BASE-T)
Czy aby zaproponować macierze konkurencyjne (główna i zapasowa) Zamawiający wyrazi zgodę na zaproponowanie rozwiązania które ma: Zainstalowane dwa kontrolery. Każdy kontroler musi być wyposażony w 2 porty 10Gb Base-T, 4 porty FC 16Gb oraz 1 port zarządzający 1GbE Base-T. Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie dla Przełącznika SAN:
- możliwość pracy z przepustowością portów do 32 Gb/s
- Rodzaj obsługiwanych portów: D_Port (ClearLink Diagnostic Port), E_Port, F_Port.
- Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw.
„trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach.
- Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns.
- Przełącznik FC musi posiadać min. 4 zintegrowane wentylatory.

Odpowiedź.
Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie.
Końskie 2020-08-20
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich


mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
st. Ins. ds. Zamówień Publicznych
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2020-08-18 11:29 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-18
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie
Dotyczy 3.14. Przełącznik SAN Opisany w postępowaniu przetargowym Przełącznik SAN to urządzenie,które zostało aktualnie wycofane z produkcji. W związku z tym prosimy o dopuszczenie przełącznika SAN (FC) umożliwiającego pracę z przepustowością portów do 32Gb/s i posiadającego poniże cechy: - Bez obsługi M_Port - Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw. „trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach. - Z opóźnieniem przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większym niż 900ns. - Z czterema zintegrowanymi wentylatorami.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza następujące rozwiązanie dla Przełącznika SAN:
- możliwość pracy z przepustowością portów do 32 Gb/s
- Rodzaj obsługiwanych portów: D_Port (ClearLink Diagnostic Port), E_Port, F_Port.
- Bez obsługi posiadania mechanizm balansowania ruchu między grupami połączeń tzw.
„trunk” oraz obsługi grupy połączeń „trunk” o różnych długościach.
- Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns.
- Przełącznik FC musi posiadać min. 4 zintegrowane wentylatory.

Pytanie
Pytanie Dotyczy: 3.9. Oprogramowanie do wirtualizacji W punkcie Oprogramowanie do wirtualizacji Zamawiający pisze: 2. Licencja powinna być dostarczona wraz z 3-letnim wsparciem, świadczonym przez producenta będącego licencjodawcą oprogramowania na pierwszym, drugim i trzecim poziomie, które powinno umożliwiać zgłaszanie problemów 5 dni w tygodniu przez 8h na dobę. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie min. 3 letniego wsparcia świadczonego przez licencjodawcę nie będącego producentem oprogramowania na poziomie pierwszym, które umożliwia zgłaszanie problemów przez 5 dni w tygodniu (robocze) przez 9 godz. na dobę i czasem na odpowiedź do 4h. Poziom drugi i trzeci świadczony będzie przez producenta oprogramowania.

Odpowiedź.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie min. 3 letniego wsparcia świadczonego przez licencjodawcę nie będącego producentem oprogramowania na poziomie pierwszym które umożliwia zgłaszanie problemów przez 5dni w tygodniu (robocze) przez 9 godz. na dobę i czasem na odpowiedź do 4h. Poziom drugi i trzeci świadczony będzie przez producenta oprogramowania.
Pytanie
Dotyczy: 3.14. Przełącznik SAN
W punkcie Funkcjonalność Zamawiający pisze:
- Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 700ns.
- Urządzenie musi wspierać mechanizm balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID.

Parametry powyższe dotyczą starszych wersji przełączników firmy Brocade. Celem zaproponowania Zamawiającemu najnowszej linii produktowej firmy Brocade prosimy o dopuszczenie przełącznika FC który musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns.
oraz prosimy o usunięcie zapisu:
- Urządzenie musi wspierać mechanizm balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID.
Proszę o pozytywne ustosunkowanie się do naszej prośby
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie
- Przełącznik FC musi zapewniać opóźnienie przy przesyłaniu ramek FC między dowolnymi portami nie większe niż 900ns.
- Bez obsługi mechanizmu balansowania ruchem w połączeniach wewnątrz wielodomenowych sieci fabric w oparciu OXID.


Pytanie
Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.1. Serwer do wirtualizacji, 3.2. Serwer bazodanowy 3.3. Serwer backupowy
Zamawiający wymaga dostarczenia serwerów które w punktach mają posiadać:
• Bezpieczeństwo: Wbudowany czujnik otwarcia obudowy.
• Bezpieczeństwo: Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą (3.3. Serwer backupowy)
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie serwera nie posiadającego ww wbudowanego czujnika otwarcia obudowy? Serwery będą umieszczone w zamykanej szafie RACK i dodatkowo w zamykanym pomieszczeniu serwerowni. Prosimy o pozytywne ustosunkowanie się to tego pytania.
Odp.
Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa:
• Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie:
• Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID:
 możliwość zastosowania RAID10
 możliwość zastosowania RAID5,
 możliwość zastosowania RAID6
• Dostępność: Możliwość obsługi wirtualnych portów (NPIV) w taki sposób, aby awaria fizycznego portu nie powodowała konieczności przełączania ścieżek poprzez oprogramowanie do multipathing – parametr zostaje usunięty
• Funkcjonalność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Macierz musi mieć możliwość migracji wolumenów logicznych LUN na zasadzie utworzenia wolumenu docelowego na innej grupie RAID i zmigrowaniu zawartości wolumenu żródłowego na wolumen docelowy(zlokalizowany w innej grupie RAID)
• Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Możliwość tworzenia i utrzymywania jednocześnie kopii danych wewnątrz macierzy dla każdego urządzenia LUN przez administratora
• Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kopie migawkowe muszą być wykonywane metodą tzw. bez prealokacji przestrzeni dyskowej (ang. allocate-on-write, a.k.a redirect-on-write) lub mogą być wykonywane metodą COW (ang. Copy On Write).
• Redukcja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kompresja powinna odbywać się po fakcie zapisu na urządzenia dyskowe wewnątrz macierzy (dane spoczynkowe) lub dane powinny być kompresowane online, przed zapisaniem na dysk
• Zdalna replikacja danych: Zamawiający zmienia na: Macierz musi posiadać funkcjonalność zdalnej replikacji danych do macierzy zapasowej w trybie synchronicznym oraz asynchronicznym. Należy dołączyć licencję jeśli jest wymagana.
• Zamawiający dopuszcza zastosowanie dysków o prędkości 10k RPM o większej pojemności tj. 1.8TB w ilości 16 szt



W uzupełnieniu do odpowiedzi na pytanie nr 31 z dnia 2020-08-05
Zamawiający dopuszcza serwery bez wbudowanego czujnika otwarcia obudowy
Zamawiający pozostałe elementy pozostawia bez zmian – zgodnie z SIWZ.


Pytanie
Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa
W punkcie Zarządzanie Zamawiający pisze: Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów takich jak: przepustowość oraz liczba operacji I/O dla interfejsów zewnętrznych, wolumenów logicznych LUN, oraz kontrolerów.
wnosimy o dopuszczenie macierzy z parametrem jak poniżej:
Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów takich jak: przepustowość oraz liczba operacji I/O dla interfejsów zewnętrznych, wolumenów logicznych LUN, oraz kontrolerów wyrażoną np. w %.
Odpowiedź.
Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa:
• Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie:
• Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID:
 możliwość zastosowania RAID10
 możliwość zastosowania RAID5,
 możliwość zastosowania RAID6
• Dostępność: Możliwość obsługi wirtualnych portów (NPIV) w taki sposób, aby awaria fizycznego portu nie powodowała konieczności przełączania ścieżek poprzez oprogramowanie do multipathing – parametr zostaje usunięty
• Funkcjonalność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Macierz musi mieć możliwość migracji wolumenów logicznych LUN na zasadzie utworzenia wolumenu docelowego na innej grupie RAID i zmigrowaniu zawartości wolumenu żródłowego na wolumen docelowy(zlokalizowany w innej grupie RAID)
• Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Możliwość tworzenia i utrzymywania jednocześnie kopii danych wewnątrz macierzy dla każdego urządzenia LUN przez administratora
• Lokalna replikacja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kopie migawkowe muszą być wykonywane metodą tzw. bez prealokacji przestrzeni dyskowej (ang. allocate-on-write, a.k.a redirect-on-write) lub mogą być wykonywane metodą COW (ang. Copy On Write).
• Redukcja danych: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie: Kompresja powinna odbywać się po fakcie zapisu na urządzenia dyskowe wewnątrz macierzy (dane spoczynkowe) lub dane powinny być kompresowane online, przed zapisaniem na dysk
• Zdalna replikacja danych: Zamawiający zmienia na: Macierz musi posiadać funkcjonalność zdalnej replikacji danych do macierzy zapasowej w trybie synchronicznym oraz asynchronicznym. Należy dołączyć licencję jeśli jest wymagana.
• Zamawiający dopuszcza zastosowanie dysków o prędkości 10k RPM o większej pojemności tj. 1.8TB w ilości 16 szt

W uzupełnieniu do odpowiedzi na pytanie nr 32 z dnia 2020-08-05
Zamawiający dopuszcza proponowane rozwiązanie dotyczące Monitorowanie wydajności macierzy według parametrów.

Zamawiający pozostałe elementy pozostawia bez zmian – zgodnie z SIWZ.


Pytanie
Dotyczy załącznika nr 1a do SIWZ: 3.4 Macierz główna, 3.5 macierz zapasowa
W punkcie Zarządzanie Zamawiający pisze: Możliwość konfigurowania wolumenów logicznych LUN o pojemności użytkowej 500TB
W związku z tym iż przedmiotem zamówienia nie sa macierze o tak dużej przestrzeni wolumenów logicznych wnosimy o dopuszczenie macierzy z parametrem jak poniżej:
Możliwość konfigurowania wolumenów logicznych LUN o pojemności użytkowej min. 128TB

Odpowiedź.
Zamawiający zmienia parametry dla pkt. 3.4 Macierz główna oraz pkt. 3.5 macierz zapasowa:
• Dostępność: Zamawiający dopuszcza rozwiązanie:
• Możliwość łączenia lub tworzenia w macierzy różnych poziomów RAID:
 możliwość zastosowania RAID10
 możliwość zastosowania RAI

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2020-08-18 11:28 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-18
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich informuję że przedłuża termin składnia ofert do dnia 27.08.2020 godzina 10:45 oraz termin otwarcia ofert do dnia 27.08.2020 godzina 11:00. Podstawa prawna art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1843),




Końskie 2020-08-18
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich



mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
st. Ins. ds. Zamówień Publicznych
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370

zmiana terminu skład [...].pdf

ogłosznie o zmianie [...].pdf

2020-08-13 12:51 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-13
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :
Pytanie 1
Dotyczy: Załącznik 1c do SIWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Cześć 3 : Rozbudowa systemu
medycznego PACS
Treść: Pkt IV Rozbudowa systemu archiwizacji PACS o nowe funkcjonalności integracji
Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że w ramach rozbudowy systemu PACS wymagana jest integracja z
systemem HIS i Wykonawca pokrywa koszty integracji po stronie swojego systemu

Odpowiedź:
Zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Załączniku 1c:
„Rozbudowa systemu archiwizacji PACS o nowe funkcjonalności integracji
Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami w standardzie HL7. Stopień integracji na poziomach min.:
- Identyfikatora Pacjenta (Patient ID)
- identyfikatora badania (Study ID)”
Oraz wymaganiami przedstawionymi w Załączniku 1a:
„Integracja oprogramowania aplikacyjnego HIS z systemem RIS/PACS firmy AGFA ., funkcjonującym u Zamawiającego w oparciu o standard HL7.”
Potwierdzamy że w ramach rozbudowy systemu PACS wymagana jest integracja
z systemem HIS. System HIS należy traktować jako system zewnętrzny o którym mowa w wymaganiu z Załącznika 1c. Jako część przedmiotu zamówienia integracja i związane z nią koszty należy uwzględnić w cenie oferty.

Końskie 2020-08-13
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich


mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
st. Ins. ds. Zamówień Publicznych
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2020-08-05 11:24 Jacek Kruk Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłosznie o zmianie [...].pdf

2020-08-05 11:17 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-05
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie 1
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający uzna za spełnione wymagania dotyczące instruktaży prowadzonych w formie e-learningu w postaci portalu spełniającego wymagania z punktu 7.21. Portal szkoleniowy.
Odp.
Tak, Zamawiający wymaga, aby instruktaże prowadzone w formie e-learningu wykorzystywały funkcjonalności Portalu szkoleniowego z punktu 7.21.
Pytanie 2
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone:
• automatyczne nadawanie numerków

Pytanie: Czy Zamawiający ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie (ID pacjenta) ?
Odp.
Tak, Zamawiający potwierdza, że ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie.
Pytanie 3
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone:
• zatrudnieniu
Pytanie: Czy Zamawiający uzna wymaganie za spełnione w przypadku możliwości wprowadzenia informacji o zatrudnieniu w formie dedykowanego dokumentu przypisanego do pacjenta?
Odp.
Tak, Zamawiający potwierdza, że uzna taką realizację za spełniającą wymagania.
Pytanie 4
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Możliwość konfiguracji modułu tak aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach jak i samodzielnie (z możliwością ewidencji podstawowych danych medycznych oraz rozliczeniowych)
Pytanie: Czy Zamawiający uzna jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach.
Odp.
Tak, Zamawiający dopuszcza jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach.
Pytanie 5
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia przegląd oraz obróbkę wizualną wyników obrazowych pacjenta z pracowni diagnostycznych w formacie DICOM zapewniając:
• wynik opisowy badania (możliwość używania szablonów i wzorców)
• możliwość załączenia zdjęć
• możliwość wprowadzenia wyniku liczbowego

Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako równoważną możliwość przeglądu oraz obróbki wyników obrazowych w dedykowanym narzędziu RIS/PACS otwieranym bezpośrednio z linku przekazywanego do oprogramowania HIS?
Odp.
Tak, Zamawiający dopuszcza
Pytanie 6
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją)
Pytanie: Czy pod pojęciem załączników Zamawiający rozumie dokumenty powiązane między sobą?
Odp.
Zamawiający potwierdza, że prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy
z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją) ma dotyczyć dokumentów powiązanych z dokumentem wyświetlanym z listy.
Pytanie 7
Dotyczy: Dodatek nr 10 do SIWZ
Treść: Próbkę Systemy należy dostarczyć na nośniku danych (preferowany nośnik: zewnętrzny dysk SSD), na którym znajdować się będzie obraz dysku/dysków komputera. Dla każdego dysku, obraz musi być pojedynczym plikiem. Obraz dysku musi być wykonany w taki sposób, aby Wykonawca mógł samodzielnie dokonać odtworzenia „obrazu” komputera i przeprowadzić prezentację Systemu. Dla każdego pliku obrazu dysku/dysków komputera, musi zostać wytworzona suma kontrolna MD5. Wartość sumy kontrolnej - „cyfrowego odcisku” pliku musi być dołączona do oferty w pliku tekstowym.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia próbki systemu na odpowiednio skonfigurowanym laptopie?
Odp.
Zamawiający nie dopuszcza.

Pytanie 8
Dotyczy: SIWZ
Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że gwarancja i serwis dotyczą wyłącznie nowo dostarczanych modułów.
Odp.
Gwarancja i serwis dotyczy modułów objętych wdrożeniem.

Pytanie 9
Dotyczy: § 3 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
Pytanie: Zwracamy się z zapytanie do Zamawiającego o możliwość zmiany zapisu na następujący:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę.

Odp.
Zamawiający zmienia zapis na:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę

Pytanie 10
Dotyczy: § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy 2. Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach:
1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy
3) Etap 3- 150 dni od daty zawarcia Umowy

Pytanie: Z uwagi na rozbieżność terminów z ust. 1 i 2 zwracamy się z zapytanie o możliwość zmiany zapisu na:
• Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy.
• Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach:
1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy
3) Etap 3- 160 dni od daty zawarcia Umowy

Odp.
Zamawiający wskazuje, że zapisy są prawidłowe. Zgodnie z § 7 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu
w formie pisemnej gotowość do odbioru końcowego nie później niż 10 dni roboczych przed terminem zakończenia realizacji Umowy, co oznacza, że etap trzeci należy zakończyć w terminie 150 od daty zawarcia umowy.


Pytanie 11
Dotyczy: § 5 ust. 3 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1.
Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego automatyczne przesuniecie terminów realizacji Etapu 2 i 3 przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Z uwagi na to, że rozpoczęcie Etapu 2 i 3 możliwe jest po odbiorze Etapu 1, gdy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy termin ten ulegnie przesunięciu zasadne jest przesunięcie terminu realizacji etapów kolejnych, tak aby Wykonawca miał gwarantowany umową czas na realizację zadań. Wnosimy o dodanie zapisu:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3.
Odp.
Zamawiający dodaje zapis:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3, oraz termin realizacji przedmiot umowy.

Pytanie 12
Dotyczy: § 7 ust. 15 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, będzie stanowić podstawę do sporządzenia Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (Systemu) bez uwag.
Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego: uznanie odbioru końcowego za dokonane, pomimo braku podpisania protokołu, w sytuacji gdy Zamawiający rozpoczął korzystanie z Systemu, co uprawnia do żądania zapłaty za realizację przedmiotu umowy.
Odp.
Zgodnie z SIWZ
Pytanie 13
Dotyczy: § 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Licencja na korzystanie z Systemu uprawnia do nieograniczonego co do terytorium korzystania z oprogramowania, na następujących polach eksploatacji:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;
2) rozpowszechniania i korzystania przez limitowaną/nielimitowaną/ liczbę użytkowników jednocześnie oraz dysponowania utworami powstałymi w wyniku wykonywania niniejszej umowy, w tym ich użyczania lub kopiowania w ramach organizacji (zorganizowanych zespołów składników materialnych i niematerialnych) Zamawiającego na potrzeby prowadzonej przez niego działalności;
3) prawa do zmian w konfiguracji Systemu.
Licencja na korzystanie dodatkowo uprawnia do dokonywania zmian tego oprogramowania, w tym tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2020-08-05 11:16 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-08-04
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich informuję że przedłuża termin składnia ofert do dnia 21.08.2020 godzina 10:45 oraz termin otwarcia ofert do dnia 21.08.2020 godzina 11:00. Podstawa prawna art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1843),




Końskie 2020-08-05
Z-ca Dyrektora
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich



mgr inż. Jerzy Grodzki
Sporządził:
st. Ins. ds. Zamówień Publicznych
Jacek Kruk
Pismo zostaje w dniu dzisjejszym zamieszczone na stronach http: /zoz-konskie.bip.org.pl/ https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370

zmiana terminu skład [...].pdf

2020-07-29 12:37 Jacek Kruk
numer sprawy: DSUiZP 252/JK/18/2020 Końskie 2020-07-29
Firmy biorące udział w postępowaniu ogłoszonym w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej Dz.U. : 2020/S 128-312812; data publikacji: 06/07/2020 i na stronie internetowej www.zoz.konskie.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/361370 oraz w siedzibie zamawiającego - tablica ogłoszeń


dot.:. INFORMATYZACJI ZOZ W KOŃSKICH

Dyrekcja Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich w odpowiedzi na złożone następujące pytania i wnioski dotyczące treści zapisów SIWZ informuje :

Pytanie 1
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający uzna za spełnione wymagania dotyczące instruktaży prowadzonych w formie e-learningu w postaci portalu spełniającego wymagania z punktu 7.21. Portal szkoleniowy.
Odp.
Tak, Zamawiający wymaga, aby instruktaże prowadzone w formie e-learningu wykorzystywały funkcjonalności Portalu szkoleniowego z punktu 7.21.
Pytanie 2
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone:
• automatyczne nadawanie numerków
Pytanie: Czy Zamawiający ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie (ID pacjenta) ?
Odp.
Tak, Zamawiający potwierdza, że ma na myśli automatyczne nadawanie identyfikatorów w systemie.
Pytanie 3
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia modyfikację następujących parametrów pracy poradni na zasadzie dostępne dla konkretnej poradni lub niedozwolone:
• zatrudnieniu
Pytanie: Czy Zamawiający uzna wymaganie za spełnione w przypadku możliwości wprowadzenia informacji o zatrudnieniu w formie dedykowanego dokumentu przypisanego do pacjenta?
Odp.
Tak, Zamawiający potwierdza, że uzna taką realizację za spełniającą wymagania.
Pytanie 4
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Możliwość konfiguracji modułu tak aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach jak i samodzielnie (z możliwością ewidencji podstawowych danych medycznych oraz rozliczeniowych)
Pytanie: Czy Zamawiający uzna jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach.
Odp.
Tak, Zamawiający dopuszcza jako równoważną możliwość konfiguracji modułu gabinet, aby współpracował z modułem Przychodnia – Gabinet, w przypadku skomputeryzowanych stanowisk w poradniach.
Pytanie 5
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Moduł umożliwia przegląd oraz obróbkę wizualną wyników obrazowych pacjenta z pracowni diagnostycznych w formacie DICOM zapewniając:
• wynik opisowy badania (możliwość używania szablonów i wzorców)
• możliwość załączenia zdjęć
• możliwość wprowadzenia wyniku liczbowego
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako równoważną możliwość przeglądu oraz obróbki wyników obrazowych w dedykowanym narzędziu RIS/PACS otwieranym bezpośrednio z linku przekazywanego do oprogramowania HIS?
Odp.
Tak, Zamawiający dopuszcza
Pytanie 6
Dotyczy: Załącznik 1a do SIWZ
Treść: Prezentacja dokumentów w formie chronologicznej listy z możliwością podglądu każdego dokumentu, wraz z załącznikami (o ile takie istnieją)
Pytanie: Czy pod pojęciem załączników Zamawiający rozumie dokumenty powiązane między sobą?
Odp.
Zgodnie z SIWZ
Pytanie 7
Dotyczy: Dodatek nr 10 do SIWZ
Treść: Próbkę Systemy należy dostarczyć na nośniku danych (preferowany nośnik: zewnętrzny dysk SSD), na którym znajdować się będzie obraz dysku/dysków komputera. Dla każdego dysku, obraz musi być pojedynczym plikiem. Obraz dysku musi być wykonany w taki sposób, aby Wykonawca mógł samodzielnie dokonać odtworzenia „obrazu” komputera i przeprowadzić prezentację Systemu. Dla każdego pliku obrazu dysku/dysków komputera, musi zostać wytworzona suma kontrolna MD5. Wartość sumy kontrolnej - „cyfrowego odcisku” pliku musi być dołączona do oferty w pliku tekstowym.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia próbki systemu na odpowiednio skonfigurowanym laptopie?
Odp.
Zgodnie z SIWZ
Pytanie 8
Dotyczy: SIWZ
Pytanie: Prosimy o potwierdzenie, że gwarancja i serwis dotyczą wyłącznie nowo dostarczanych modułów.
Odp.
Gwarancja i serwis dotyczy modułów objętych wdrożeniem.

Pytanie 9
Dotyczy: § 3 ust. 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
Pytanie: Zwracamy się z zapytanie do Zamawiającego o możliwość zmiany zapisu na następujący:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę.
Odp.
Zamawiający zmienia zapis na:
Zmiana w składzie zespołu Wykonawcy – będzie uznana za skuteczną po pisemnym poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni przed planowaną datą dokonania zmiany i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający odstępuje od wymogu dochowania wskazanego terminu w sytuacji, gdy przyczyna zmian wynika ze zdarzenia nagłego, nie planowanego i nie przewidzianego przez wykonawcę.


Pytanie 10
Dotyczy: § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy.
2. Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach:
1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy
3) Etap 3- 150 dni od daty zawarcia Umowy

Pytanie: Z uwagi na rozbieżność terminów z ust. 1 i 2 zwracamy się z zapytanie o możliwość zmiany zapisu na:
• Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 160 dni od podpisania umowy.
• Wykonawca będzie wykonywał prace przewidziane do realizacji Umowy w następujących terminach:
1) Etap 1- 30 dni od daty zawarcia Umowy,
2) Etap 2 - 60 dni od daty zawarcia Umowy
3) Etap 3- 160 dni od daty zawarcia Umowy

Odp.
Zgodnie z SIWZ

Pytanie 11
Dotyczy: § 5 ust. 3 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1.
Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego automatyczne przesuniecie terminów realizacji Etapu 2 i 3 przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Z uwagi na to, że rozpoczęcie Etapu 2 i 3 możliwe jest po odbiorze Etapu 1, gdy w sytuacji niezależnej od Wykonawcy termin ten ulegnie przesunięciu zasadne jest przesunięcie terminu realizacji etapów kolejnych, tak aby Wykonawca miał gwarantowany umową czas na realizację zadań. Wnosimy o dodanie zapisu:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3.
Odp.
Zamawiający dodaje zapis:
Rozpoczęcie prac Etapu 2 i 3 może nastąpić po odbiorze Etapu 1. W sytuacji, gdy zakończenie Etapu 1 nastąpiło z przesunięciem terminu ustalonego w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, odpowiednio przedłużone zostaną terminy na realizację Etapu 2 i 3.

Pytanie 12
Dotyczy: § 7 ust. 15 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia przez Wykonawcę wad, będzie stanowić podstawę do sporządzenia Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (Systemu) bez uwag.
Pytanie: Zwracamy się z zapytaniem do Zamawiającego o możliwość dodania zapisu, przewidującego: uznanie odbioru końcowego za dokonane, pomimo braku podpisania protokołu, w sytuacji gdy Zamawiający rozpoczął korzystanie z Systemu, co uprawnia do żądania zapłaty za realizację przedmiotu umowy.
Odp.
Zgodnie z SIWZ

Pytanie 13
Dotyczy: § 10 wzoru umowy – Dodatek nr 8a do SIWZ
Treść: Zamawiający wskazał:
Licencja na korzystanie z Systemu uprawnia do nieograniczonego co do terytorium korzystania
z oprogramowania, na następujących polach eksploatacji:
1) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia w całości lub w części jakimikolwiek środkami
i w jakiejkolwiek formie;
2) rozpowszechniania i korzystania przez limitowaną/nielimitowaną/ liczbę użytkowników jednocześnie oraz dysponowania utworami powstałymi w wyniku wykonywania niniejszej umowy, w tym ich użyczania lub kopiowania w ramach organizacji (zorganizowanych zespołów składników materialnych i niematerialnych) Zamawiającego na potrzeby prowadzonej przez niego działalności;
3) prawa do zmian w konfiguracji Systemu.
Licencja na korzystanie dodatkowo uprawnia do dokonywania zmian tego oprogramowania, w tym tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian oraz do wykonywania praw zależnych w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Pytanie: Uprawnienia wskazane w zapisach stanowią element autorskich praw majątkowych, określonych w art. 74 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Istnieją w doktrynie i orzecznictwie niejednolite poglądy i stanowiska dotyczące kwestii, czy pozyskanie przez licencjobiorcę praw do modyfikacji, rozwoju programu komputerowego w zakresie określonym w art. 74 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych rodzi obowiązek udostępnienia nabywcy kodu źródłowego programu komputerowego.
Wskazuje się, że dla realizacji uprawnienia polegaj

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2285