Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2020 11:48:00 |
Składania : | 20-07-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2020 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
GK.7231.18.2020.N Krosno, dnia 15.07.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Organizacja ruchu na dworcu w Krośnie – Modernizacja dworca autobusowego przy ul. Kolejowej i Naftowej w Krośnie”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zadania obejmuje wykonanie:
a. projektu stałej organizacji ruchu na terenie miasta Krosna w zakresie organizacja ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych (będących własnością Gminy Miasto Krosno) – zgodnie z załącznikiem nr 1 – zmiany organizacji ruchu polegać mają na: audycie istniejącego oznakowania i opracowaniu projektu stałej organizacji ruchu, przystosowaniu oznakowania do potrzeb komunikacji zbiorowej oraz ruchu kołowego i pieszego.
b. Zamawiający wymaga przeprowadzenia inwentaryzacji istniejącego oznakowania podczas wizji lokalnej w terenie oraz wykazu znaków do demontażu i montażu.
c. Specyfikacji Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
d. Przedmiaru robót,
e. Kosztorysu inwestorskiego,
f. Całość dokumentacji należy złożyć na nośniku elektronicznym z zapisem na pendrive w formacie ogólnodostępnym edytowalnym (w formacie *.doc,*.xls, *dwg. oraz całość dokumentacji w formacie pdf) – 1 szt. oraz 4 egz. w formie papierowej.
g. Projekty organizacji ruchu powinny zawierać oznakowanie pionowe i poziome oraz wszelkie wymagane uzgodnienia.
h. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację kompleksowo, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy
do dnia 14.08.2020 r.
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych prac wynosi 12 miesięcy.
4. Warunki płatności:
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Zamawiający wymaga by oferent dysponował:
Personelem przewidzianym do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, która w okresie 3 lat wykonała przynajmniej dwa projekty stałej organizacji ruchu, które posiadały wszystkie wydane opinie i zostały zatwierdzone przez zarządcę drogi.
6. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.
7. Ofertę na zadanie pn.: „Organizacja ruchu na dworcu w Krośnie – Modernizacja dworca autobusowego przy ul. Kolejowej i Naftowej w Krośnie” należy złożyć poprzez Platformę Zakupową do dnia 20.07.2020 r. do godziny 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 26, w dniu 20.07.2020 r. o godz. 12.10.
8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, pok. Nr 26 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665
2) Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Staszica 2,
b) faksem - nr: 13 47 43 624,
c) drogą mailową – nitka.dorota@um.krosno.pl
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian - wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, przyczyny formalne,
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
11. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
12. Wykaz załączników:
13. Uwagi:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty