Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GK.7231.18.2020.N Organizacja ruchu na dworcu w Krosnie - Modernizacja dworca autobusowego przy ul. Kolejowej i Naftowej w Krośnie

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2020 11:48:00
Składania : 20-07-2020 12:00:00
Otwarcia : 20-07-2020 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

GK.7231.18.2020.N                                                                                  Krosno, dnia 15.07.2020 r.

 

                                                                       OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. euro w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Organizacja ruchu na dworcu w Krośnie – Modernizacja dworca autobusowego przy ul. Kolejowej i Naftowej w Krośnie”

 

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Zakres zadania obejmuje wykonanie:

a.         projektu stałej organizacji ruchu na terenie miasta Krosna w zakresie organizacja ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych (będących własnością Gminy Miasto Krosno)  – zgodnie z załącznikiem nr 1 – zmiany organizacji ruchu polegać mają na: audycie istniejącego oznakowania i opracowaniu projektu stałej organizacji ruchu, przystosowaniu oznakowania do potrzeb komunikacji zbiorowej oraz ruchu kołowego i pieszego.

b.        Zamawiający wymaga przeprowadzenia inwentaryzacji istniejącego oznakowania podczas wizji lokalnej w terenie oraz wykazu znaków do demontażu i montażu.

c.         Specyfikacji Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

d.        Przedmiaru robót,

e.         Kosztorysu inwestorskiego,

f.         Całość dokumentacji należy złożyć na nośniku elektronicznym z zapisem na pendrive w formacie ogólnodostępnym edytowalnym (w formacie *.doc,*.xls, *dwg. oraz całość dokumentacji w formacie pdf) – 1 szt. oraz 4 egz. w formie papierowej.

g.        Projekty organizacji ruchu powinny zawierać oznakowanie pionowe i poziome oraz wszelkie wymagane uzgodnienia.

h.        Wykonawca  zobowiązany jest wykonać dokumentację kompleksowo, z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami.

 

2. Termin realizacji zamówienia:    od dnia podpisania umowy

                                                                       do dnia 14.08.2020 r.

3.  Okres gwarancji:

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych prac wynosi 12 miesięcy.

4. Warunki płatności:

Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

5. Zamawiający wymaga by oferent dysponował:

Personelem przewidzianym do realizacji zamówienia co najmniej jedną  osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, która w okresie 3 lat wykonała przynajmniej dwa projekty stałej organizacji ruchu, które posiadały wszystkie wydane opinie i zostały zatwierdzone przez zarządcę drogi.

 

6. Kryterium oceny ofert: cena - 100%.

7. Ofertę na zadanie pn.: „Organizacja ruchu na dworcu w Krośnie – Modernizacja dworca autobusowego przy ul. Kolejowej i Naftowej w Krośnie” należy złożyć poprzez Platformę Zakupową do dnia 20.07.2020 r. do godziny 12.00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr  26, w dniu 20.07.2020 r. o godz. 12.10.

8.  Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2,  pok. Nr 26 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665

2) Sposób porozumiewania się:

a)  pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Staszica 2,

b) faksem - nr: 13 47 43 624,

c) drogą mailową – nitka.dorota@um.krosno.pl

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

10.  Zmiana umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:

  1. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT;
  2. Warunki zmian:

a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,

b) uzasadnienie zmian - wystąpienie okoliczności niezależnych od wykonawcy, prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac, przyczyny formalne,

c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

11. Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.

 

12. Wykaz załączników:

  1. Załącznik nr 1 – zakres opracowania;
  2. Załącznik nr 2 – wykaz osób,
  3. Załącznik nr 3 – wzór umowy;

 

13. Uwagi:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1 - zakres opracowania.pdf pdf 1262.08 2020-07-15 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy.docx docx 41.67 2020-07-15 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wykaz osób.doc doc 30.5 2020-07-15 11:48:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie organizacji ruchu na dworcu w Krosnie wraz z wszelkimi uzgodnieniami Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego 1 szt. Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400, Krosno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 17 sierpnia 2020 r. wraz z wymaganymi uzgodnieniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wykaz i doswiadczenie personelu - Zamawiający wymaga aby oferent dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe w techniczne, która w okresie 3 lat wykonała przynajmniej dwa projekty stałej organizacji ruchu, które posiadały wszystkie wydane opinie i zostały zatwierdzone przez zarządcę drogi. Druk wykazu osób w załączeniu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - wyk [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 639