Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2020 12:46:00 |
Składania : | 04-08-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | 04-08-2020 13:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Rumi 600 sztuk osłon siodełka do roweru.
1. Zamawiający: Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu do Rumi 600 sztuk osłon siodełka do roweru.
Charakterystyka przedmiotu zapytania:
Cena musi obejmować transport do UM.
Należy załączyć
wizualizację produktu z propozycją nadruku.
3. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy przesłać elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
4. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 04.08.2020 r., do godz. 13.00
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-65-71 lub mailowo m.walczak@rumia.eu
5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego:
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w terminie do 04.09.2020 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez podania wcześniej przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
6. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty:
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia– 100%
7. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyniku postępowania Zamawiający zawiadomi oferentów elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie zapytania ofertowego
Magdalena Walczak- Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej,
pokój 113, tel. 58 679 65 71 m.walczak@rumia.eu
8. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego
Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia poprawnie wystawionej faktury na wskazane na fakturze przez Wykonawcę konto bankowe.
9. Informacje dodatkowe
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
10. Załącznik do zapytania ofertowego:
a) Załącznik nr 1 – Wzór oferty
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty