Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2020 08:41:00 |
Składania : | 07-08-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-08-2020 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie testów specjalistycznych aparatów rtg.
Testom podlegać będą następujące aparaty:
1. Przenośny aparat RTG analogowy - PX40HF,
2. Zestaw RTG kostno płucny do radiologii cyfrowej DR ( w zestawie 3 monitory medyczne - 2 diagnostyczne i 1 opisowy). - Synthesis
3. Zestaw śródoperacyjny RTG z łukiem C analogowy z kamerą cyfrową (użytkowany na bloku operacyjnym) typ MCplus S9
4. Mammograf - SopHie Classic
5. Analogowy aparat RTG typ CMP 200
Aparatura z poz. 1-4 jest zlokalizowana w Szpitalu Powiatowym w Czarnkowie,ul Kościuszki 94, natomiast aparat wymieniony w poz. 5 usytuowany jest w przychodni we Wronkach , ul. Partyzantów14
Cena całkowita za wykonanie zamówienia powinna obejmować wykonanie badań wszystkich aparatów w terminie do 31.08.2020r. wraz z kosztami dojazdu oraz kosztami ewentualnej powtórki testu w przypadku negatywnego wyniku pierwszego badania - badanie drugie po ewentualnej naprawie aparatu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- przestawienia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających posiadane (wymagane przepisami prawa) uprawnienia do wykonywania testów specjalistycznych
- warunki płatności: - rozłożenie płatności na 4 miesięczne raty. Termin płatności 1 raty min. 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 31.08.2020roku.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" oraz pod nr telefonu 608 239 451
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty