Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2020 15:17:00 |
Składania : | 17-08-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-08-2020 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GPIR.271.2.47.2020 Skołyszyn, dn. 05.07.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u. w budynku Domu Ludowego i Remizy OSP w Siepietnicy w systemie zaprojektuj wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. wykonania instalacji gazowej, c.o. i c.w.u. wraz z kotłownią. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu instalacji gazowej c.o. i c.w.u. i uzyskaniu pozwolenia na budowę należy wykonać roboty budowlane polegające na budowie zaprojektowanych instalacji wraz z kotłownią. Zapytanie ofertowe dotyczy budynku Domu Ludowego i Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Siepietnicy, Siepietnica 84, 38-340 Biecz, zlokalizowanego na działce nr ewid. 327, 123/6, 123/8 w Siepietnicy gm. Skołyszyn.
Wytyczne dla wykonawców:
1. Budynek Domu
Ludowego wraz z remizą OSP posiada instalację gazową zasilającą dwa piecyki
gazowe oraz dwie kuchnie gazowe czteropalnikowe.
2. Należy
zaprojektować nową instalację gazową od skrzynki znajdującej się na ścianie
budynku zasilającą kocioł C.O. + C.W.U. o mocy odpowiedniej dla kubatury
budynku (275m3) z wyprowadzeniem komina ponad dach oraz dwie kuchnie gazowe czteropalnikowe.
3. Instalację
C.O. zaprojektować z rur miedzianych prowadzonych podtynkowo. Grzejniki
aluminiowe (żeberkowe).
4. Instalację
C.W.U. zaprojektować z rur PE zgrzewanych prowadzonych podtynkowo.
5. Przed przystąpieniem do sporządzania dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji propozycji rozwiązań technicznych.
6. Konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania projektu rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty realizacji i eksploatacji projektowanych urządzeń.
7. Zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
8. Koszty wszelkich uzgodnień pokrywa Wykonawca -
działając w oparciu o upoważnienie Wójta Gminy Skołyszyn do reprezentowania
Zamawiającego.
9. Po akceptacji dokumentacji projektowej i uzyskaniu
pozwolenia na budowę należy przystąpić do wykonywania robót budowlanych dotyczących
projektowanych rozwiązań.
10. Oferta powinna obejmować koszty rozbiórki drewnianej boazerii i
szpachlowanie oraz malowanie ścian w miejscu rozbiórki (ok. 150m2) do wysokości
2,0m (aby poprowadzić podtynkowo rurociągi c.o. i c.w.u. należy rozebrać
boazerie).
Dokumentacja projektowa niezbędna do zrealizowania w/w zadania
powinna obejmować:
1. Wykonanie wszelkich pomiarów, ekspertyz niezbędnych dla prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej.
2. Określenie zapotrzebowania i przedłożenie warunków technicznych na:
a) gaz
– należy uzyskać warunki techniczne na rozbudowę/przebudowę instalacji
gazowej (PGNIG);
3. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie instalacji wewnętrznych:
gazowej, c.o. i c.w.u., złożenie odpowiednich wniosków oraz uzyskanie, w
imieniu Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych, warunków, uzgodnień
niezbędnych do realizacji robót budowlanych, opracowanie informacji dotyczącej
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile jej opracowanie jest wymagane.
4. Przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz ze złożeniem
wniosku i uzyskaniem pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót budowlanych)
oraz w razie konieczności dokonywanie wszelkich zmian, uzupełnień,
wyjaśnień itp. dokumentacji projektowej w trakcie postępowania
administracyjnego związanego z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.
5. Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072
z późn. zm.).
6.
Wykonawcy zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca
realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego otoczenia w celu określenia, na
własną odpowiedzialność, oceny możliwości występowania wszelkiego ryzyka mającego
wpływ na koszty realizacji zamówienia, a niezbędnych do przygotowania
oferty. Kontakt w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej: Pan Maciej Jastrząb –
podinspektor ds. budownictwa UG Skołyszyn tel. 13 4491751. Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca winien przedstawić
Zamawiającemu do zaakceptowania projektowane rozwiązania techniczne wraz z szacunkową
wyceną realizacji zadania.
7.
Ilość wymaganych egzemplarzy wykonanego opracowania:
· dokumentacja budowlana - 5 egz. (kompletne opracowanie Wykonawca będzie również zobowiązany dostarczyć
w wersji elektronicznej, na płycie CD w 1 egz).
Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem
wszystkich decyzji i uzgodnień, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie
robót budowlanych: do 30 listopada 2020 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową
Gminy Skołyszyn, do dnia: 17 sierpnia
2020 r. do godziny 9:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty.
Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą
cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza
na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako
załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz
projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki
do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
Paweł Gutkowski
Zastępca Wójta Gminy Skołyszyn
2020-09-14 11:56 | Maciej Jastrząb | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty