Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG/201/85/2020 Wykonanie usług konserwacyjno-serwisowych systemu sygnalizacji pożarowej (SSP)

Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2020 08:52:00
Składania : 17-08-2020 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Szczegóły zapytania ofertowego, istotne postanowienia umowy, zestawienie urządzeń oraz zakres czynności do wykonania (patrz załączniki do postępowania).


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 310 05 65.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe SSP.pdf pdf 713.42 2020-08-07 08:52:00 Postępowanie
Istotne postanowienia umowy SSP.pdf pdf 1802.23 2020-08-07 08:52:00 Postępowanie
Zestawienie urządzeń SSP.pdf pdf 412.02 2020-08-07 08:52:00 Postępowanie
Zakres czynności SSP.pdf pdf 834.64 2020-08-07 08:52:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie usług konserwacyjno-serwisowych systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług konserwacyjno-serwisowych dla instalacji: 1) systemu sygnalizacji pożarowej SSP wraz z systemem oddymiania i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na bazie urządzeń firmy Schrack-Seconet, zainstalowanych w obiekcie – Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ul. Zelwerowicza 7-11 wraz z budynkiem B, C, E i F. 2) systemu sygnalizacji pożarowej SSP wraz systemem oddymiania i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego na bazie urządzeń firmy Polon Alfa CSP 35A zainstalowanych w obiekcie – Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II nr - 2 w bud. A. zwanych dalej „systemami SSP” 2. Wykonywanie dodatkowych napraw urządzeń Systemów SSP po przedstawieniu kosztorysu ofertowego (zawierającego nazwy i parametry wszystkich materiałów, części, które należy wymienić ze względu na wadliwe działanie wraz z podaniem zakresu prac – ilość roboczogodzin oraz koszt materiałów) po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. 3. Prace konserwacyjne Systemów SSP wraz z systemem oddymiania i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wykonywane będą z częstotliwością wykonania jeden raz w roku w okresie od 01.09.2020 roku do 31.08.2023 roku. Wykonanie pierwszego przeglądu w lipcu 2021 roku. Zakres prac i czynności konserwacyjnych do wykonania określa załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. Oferta powinna zawierać: 1) Cenę za wykonanie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP wraz ze wszystkimi elementami wyjściowymi i wejściowymi central, w tym sterowanie urządzeniami zewnętrznymi, systemu oddymiania i oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - za jeden rok, 2) Stawkę 1 roboczogodziny, 3) Czas reakcji na awarię podany w godzinach nie dłuższy niż 24 godz. 1 szt. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Stawka 1 rbg 10% „Stawka 1 roboczogodziny” rozumiana jako koszt dojazdu oraz pobytu na miejscu 1 pracownika w przypadku zlecenia napraw (w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego może być 2 pracowników) "Akceptuję" (0)
3 Czas reakcji na awarię 10% Realny czas reakcji na awarię, który nie może być dłuższy niż 24 Czas reakcji - rozumiany jako czas przyjazdu do Zamawiającego i gotowość usunięcia awarii."Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Materiały eksploatacyjne takie jak: gaz testowy, papier do drukarki, taśmę barwiącą do drukarki itp., niezbędne do wykonania czynności serwisowych dostarczać będzie Wykonawca we własnym zakresie.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji - Umowę planuje się zawrzeć się na czas określony od 1.09.2020 do 31.08.2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 613