Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ROPS.X/2205/32/2020 Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę środków ochrony osobistej typu rękawica jednorazowego użytku.

Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2020 13:54:00
Składania : 14-08-2020 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu zaprasza do składania ofert poprzez poniższy formularz ofertowy.

Proszę w formularzu o wpisanie jednostkowej ceny netto.

Proszę również o dodanie niezbędnych załączników potwierdzających certyfikat jakości produktu i jego zdjęcia.

Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia oraz procedury znajdą Państwo w załączonym Zapytaniu ofertowym.

W przypadku pytań

Szczegółowych informacji na temat przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego udziela:

·         w kwestiach merytorycznych

     Kamila Wejman, e-mail: kamila.wejman@rops.poznan.pl

            Edyta Antkowiak email: edyta.antkowiak@rops.poznan.pl

·         w kwestiach procedury

Łukasz Strażyński email: zamowieniapubliczne@rops.poznan.pl

 

Pytania  związane z obsługą platformy - proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 ,tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2_Zapytanie ofertowe_listownik_ 2205_32 rękawiczki.pdf pdf 540.83 2020-08-07 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Zapytania.pdf pdf 696.51 2020-08-07 13:54:00 Postępowanie
Protokół z postępowania.pdf pdf 523.77 2020-08-27 10:26:51 Publiczna wiadomość
Protokół nr 2 z postępowania.pdf pdf 102.33 2020-09-23 11:35:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-23 11:35 Łukasz Strażyński Protokół nr 2.

Protokół nr 2 z post [...].pdf

2020-08-27 10:26 Łukasz Strażyński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Protokół z postępowa [...].pdf

2020-08-26 09:48 Łukasz Strażyński Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rękawiczki jednorazowego użytku (proszę wpisać cenę netto za jedną rękawiczkę i wybrać właściwą stawkę VAT) • rękawice jednorazowe nitrylowe (bezpudrowe bezlateksowe, niesterylne) • rozmiar M (400 000 szt.), L (400 000 szt.) • wytrzymałe i wygodne w użyciu, • odporne na rozrywanie, • pakowane wyłącznie po 100 sztuk w opakowaniu, • oznakowanie znakiem CE, 800000 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, spełnia wymagane normy:1. PN-EN 455-1:2009 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000); 2. PN-EN 455-2:2009+A1:2011[10],- Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych 3. PN-EN 455-3:2006 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej 4. PN-EN 455-4:2009 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości 5. EN ISO 374-5:2016 rękawice chroniące przed mikroorganizmami 6. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 89/686/EEC o środkach ochrony osobistej 93/42/EWG dla wyrobów medycznych, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745. - Proszę wpisać TAK i załączyć skany dokumentów potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - nie dłuższy niż 21 dni od dnia podpisania umowy - maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Proszę podać termin realizacji - ilość dni od podpisania umowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zdjęcie oferowanego produktu - Proszę o załączenie zdjęcia oferowanego produktu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 881