Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego i budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Będziemyslu

Awatar Pracownika
Grzegorz Wrona
Gmina Sędziszów Małopolski Oddział: IiD
Termin:
Zamieszczenia : 10-08-2020 14:42:00
Składania : 14-08-2020 13:25:00
Otwarcia : 14-08-2020 13:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Zamawiającego, Gminy Sędziszów Małopolski, zapraszam Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót pn. : Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego i budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Będziemyslu.

Zakres zadania :

Przygotowanie podbudowy pod miejsca postojowe przy budynku Domu Ludowego i Ochotniczej Straży Pożarnej po stronie północnej. Wykonanie chodnika przy budynku OSP po stronie wschodniej, zachodniej i południowej. Wykonanie kanalizacji deszczowej w zakresie zgodnym z załączonym rysunkiem zawierającej kanały deszczowe, studnie i koryta.   

 

Oferent powinien przeprowadzić wizje lokalną stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania zadania oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.

 

Wymagany termin zakończenia przedmiotowych robót : 30.11.2020 roku

Gwarancja 24 miesiące

W przypadku pytań proszę o kontakt pod nr tel. 17 745 36 31. Pan Janusz Stefanik. 



Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie występował z roszczeniami.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyny. Zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZAMÓWIENIACH PONIŻEJ 30 TYS. EURO

 

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Gmina Sędziszów Małopolski z siedzibą przy ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, w której imieniu obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz.

Inspektorem ochrony danych jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować za pomocą adresu e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl  lub tel. 692616480. 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia poniżej 30 tys. euro zgodnie z ustawą z dnia z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. w sposób celowy i oszczędny.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim.

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień poniżej 30 tys. euro, obowiązującego u administratora. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału w postępowaniu.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 

- prawo dostępu do danych osobowych,

- prawo do usunięcia danych osobowych,

- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, 

- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zagospodarowanie przestrzeni publicznejprzy Domu Ludowym i OSP w Będziemyślu 2021.pdf pdf 307.41 2020-08-10 14:42:00 Postępowanie
PZT-4.pdf pdf 682.25 2020-08-10 14:42:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego i budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Będziemyslu - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 337