Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa drukarek komputerowych

Patryk Szyperski
Urząd Miasta Inowrocławia Oddział: Wydział Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 11-08-2020 12:06:00
Składania : 17-08-2020 10:00:00
Otwarcia : 17-08-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wymagania Wystawiającego

 

1.      Osoba wyznaczona do kontaktu z Oferentem: Patryk Szyperski (pszyperski@inowroclaw.pl, tel. 52-35-55-425)

 

2.      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od zakończenia postępowania.

 

3.      Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

4.      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw i robót zaoferowany asortyment lub wykorzystane materiały są fabrycznie nowe i spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

 

5.      Jeżeli dostarczony produkt jest niezgodny ze specyfikacją Zamawiającego towar odesłany zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

 

6.      W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia (zgłoszenie w formie podpisanego protokołu zawierającego szczegółowy opis wad).

 

7.      Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

 

8.      Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy, łącznie z  kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto wyrażone w złotych (PLN).

 

9.      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Oferenta oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

10.  Oferty należy składać wyłącznie poprzez platformę Open Nexus.

 

11.  Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 

12.  Dane niezbędne do wystawienia faktury VAT:

 

Miasto Inowrocław

Aleja Ratuszowa 36

88-100 Inowrocław

NIP Miasta Inowrocławia: 5562638408

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.rtf rtf 169.82 2020-08-11 12:06:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa drukarek komputerowych -

Opis przedmiotu zamó [...].rtf

1 dostawa Urząd Miasta Inowrocławia, Ratuszowa 36
aleja Ratuszowa 36
88-100, Inowrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 28.08.2020 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 536