Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GPIR.271.2.50.2020 Dostawa rur dwuściennych typu Pragma przeznaczonych do remontu dróg gminnych w Gminie Skołyszyn

Awatar Pracownika
Waldemar Jarek
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2020 11:09:00
Składania : 17-08-2020 09:00:00
Otwarcia : 17-08-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

                        Skołyszyn, dn. 11.08.2020

GPIR.271.2.50.2020

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

            Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Dostawa rur dwuściennych typu Pragma przeznaczonych do remontu dróg gminnych w Gminie Skołyszyn”

 

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rur dwuściennych typu Pragma przeznaczonych do remontu dróg gminnych w Gminie Skołyszyn (wykonanie, remont przepustów, odwodnienie dróg itp.).

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  1. Materiał: polipropylen kopolimerowy blokowy PP-B.
  2. Konstrukcja: rura strukturalna o korugowanej ściance zewnętrznej o profilu trapezowym i wewnętrznej ściance gładkiej, tzw. typ B, wg aktualnej PN-EN 13476, odporność na wysokie temperatury i niskie temperatury, odporność chemiczna, wysoka odporność na abrazję.
  3. Sztywność obwodowa SN>= 8kN/m2.
  4. Sposób łączenia: kielichowy, kielich fabrycznie zgrzany z rurą (dotyczy zamawianych rur z kielichem) z uszczelkami EPDM o wysokiej odporności chemicznej.
  5. Ilości i średnice zamawianych rur (średnica DN dotyczy średnicy wewnętrznej):

1)      DN 500 mm z kielichem, długość 6 m – 25 sztuk;

2)      DN 600 mm z kielichem, długość 6 m – 6 sztuk;

 

Termin wykonania zamówienia: 

Zamówienie należy wykonać w terminie: do 14 dni od podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce (do bazy magazynowej zlokalizowanej w miejscowości Skołyszyn woj. Podkarpackie – lub bezpośrednio na plac budowy wskazany przez Zamawiającego).

 

Sposób sporządzenia i złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  17 sierpnia 2020 r.  do godz. 9:00.

Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

 

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.

Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej
w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert
oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja
jest całkowicie darmowa.

Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.

W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona..

 

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.

W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty  poprzez platformę zakupową.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku
do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku
do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

 

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.)
na podstawie zwolnienia z art. 4 pkt 8 ustawy.

                                                                          

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 58.5 2020-08-12 11:09:00 Postępowanie
Zał.Nr 2 - Projekt umowy.doc doc 97.5 2020-08-12 11:09:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 74 2020-08-12 11:09:00 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 61 2020-08-12 11:09:00 Kryterium
Zał.Nr 2 - Projekt umowy.doc doc 97.5 2020-08-12 11:09:00 Kryterium
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 58.5 2020-08-12 11:09:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa rur - 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Zamawiający wymaga akceptacji i załączenia projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - Projekt u [...].doc

(0)
6 formularz ofertowy - Zamawiający wymaga akceptacji i załączenia formularza ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 550