Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-09-2020 15:43:00 |
Składania : | 24-09-2020 12:35:23 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na:
Zakup usługi płatności on-line do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl)
Opis
przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa oferowana
przez Dostawcę umożliwiająca dokonywanie płatności przez Płatnika (Klienta Urzędu
Dozoru Technicznego) w dowolnej walucie
na rzecz Zamawiającego (Urząd Dozoru Technicznego) za pośrednictwem portalu
eUDT dostępnego pod adresem eudt.gov.pl.
2.
Usługa umożliwi dokonywanie płatności
na wskazane rachunki bankowe Urzędu Dozoru Technicznego (Zamawiającego):
a.
indywidulane numery rachunków bankowych Klientów Urzędu Dozoru
Technicznego znajdujące się na portalu eUDT,
b.
główny numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego
c.
numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dla Kontrahentów
zagranicznych do płatności w EUR/USD
d.
numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dotyczący przedpłat
związanych z działalnością dobrowolną prowadzoną pod nazwą UDT-CERT
e.
numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dotyczący przedpłat
związanych z działalnością dobrowolną prowadzoną pod nazwą Akademii Szkoleń UDT
f.
numery rachunków bankowych Oddziałów/Biur Urzędu Dozoru Technicznego
3.
Usługa będzie obsługiwać płatności:
a. przelewem.
b. szybkim przelewem.
c. kartą płatniczą.
d. kartą kredytową.
e. płatności BLIK dla wszystkich obsługiwanych przez BLIK banków.
4.
Powyższe
formy płatności będą dostępne w ramach 1 umowy zawartej w wyniku poniższego
postępowania.
5.
Usługa
będzie umożliwiała realizację płatności z urządzeń z systemem operacyjnym w
minimalnych wersjach Windows 7, MacOS X oraz z urządzeń mobilnych z systemami
Android 5 i iOS 8.
6.
Usługa umożliwi obciążenie prowizją Płatnika.
Informacja o wysokości prowizji obciążającej Płatnika jest podawana do jego
wiadomości przed akceptacją przez niego płatności.
7.
Zamawiający nie ponosi żadnych opłat z
tytułu uruchomienia płatności na stronie portalu eUDT oraz za korzystanie przez
Klientów z płatności on-line.
8.
Każdy przelew wysyłany jest oddzielnie, w całości (bez pomniejszania o prowizję)
na rachunki bankowe Urzędu Dozoru
Technicznego wskazane w zleceniu.
9.
Dostawca usługi płatności on-line przekazuje
dokonane płatności na rachunki bankowe Zamawiającego
w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Płatnika.
10.
Dostawca zintegruje system płatności z
portalem eUDT Zamawiającego dostępnego pod adresem eudt.gov.pl za pomocą
aktualnego interfejsu. Wdrożenie systemu płatności nastąpi zgodnie ze schematem
płatności on-line działającym obecnie u Zamawiającego.
11.
Dostawca zapewni ustalone SLA obejmujące:
a. Dostępność usługi, umożliwiającą realizację płatności przez Płatnika
= 99% w cyklu miesięcznym, nie wliczając planowanych przerw serwisowych.
b. Przekazywanie środków dokonanych płatności na
rachunki bankowe Zamawiającego w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności
przez Płatnika.
c. Analizę i naprawę błędów oprogramowania Dostawcy powodujących
nieprawidłowe działanie usługi.
12.
Okres realizacji: 36 miesięcy od daty
podpisania umowy lub do osiągnięcia prowizji w wysokości 132 543 zł (tj.
30 000 Euro - kurs euro na dzień podpisania umowy wg.NBP).
Wymagania:
1.
Liczba banków, z których Klient będzie
mógł dokonać płatności - Co najmniej 10 banków, w tym PKO Bank Polski, Bank
Pekao Polski, Santander BP, mBank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Alior
Bank, Bank BGŻ BNP Paribas, Getin Noble Bank, Citi Handlowy.
2.
Integracja za pomocą usługi sieciowej -
web service REST API z użyciem SSL.
3.
Usługa będzie kierować płatności na
rachunki wskazane przez Zamawiającego
4.
Możliwość wykonania płatności na kilka
rachunków w ramach 1 transakcji do wartości 50 000zł.
5.
Dostępność usługi - Dostępność usługi
w okresie miesiąca co najmniej 99%.
6.
Termin przekazywania środków - Dostawca usługi płatności on-line przekazuje
dokonane płatności na rachunki bankowe
Zamawiającego (Urzędu
Dozoru Technicznego ) maksymalnie
w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Płatnika.
7.
Usługa płatności musi być wywoływana z
parametrami, co najmniej: ID płatnika, kwota, tytuł płatności, adres email
Płatnika.
8.
Interfejs musi umożliwić wysyłanie
płatności do systemu Zamawiającego z opisem: [ID_PŁATNOŚCI_Z_SYSTEMU_PLATNOSCI]
:KL:[ID_PŁATNIKA] :TR:[ID_TRANSAKCJI_Z_EUDT]:L:[LICZBA_OPLACANYCH_DOKUMENTÓW] :D:[SYMBOLE_DOKUMENTOW_DO_110_ZNAKÓW]
9.
Dostawca usługi płatności on-line zagwarantuje, że płatności wpływające
na rachunki bankowe Zamawiającego wymienione w pkt 2 Opisu przedmiotu
Zamówienia prowadzone przez Bank Gospodarstwa Krajowego będę posiadały poniższy
opis dla każdej płatności:
a. Data operacji,
b. Dane Płatnika,
c. Rachunek bankowy Płatnika,
d. Kwota zapłaty,
e. Tytuł płatności,
f.
Numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru
Technicznego, na który dokonywana jest płatność.
10.
Specyfikacja płatności w formacie
opisanym w pkt. 8 będą znajdować się na wyciągu bankowym Zamawiającego
przekazywanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
11.
Termin udostepnienia środowiska
testowego w stosunku od dnia podpisania umowy - 1 dzień od podpisania umowy.
12.
Oferta obejmuje wdrożenie systemu i
integrację z interfejsem do obsługi płatności na portalu Zamawiającego
dostępnego pod adresem eudt.gov.pl.
13.
Opłata za korzystanie z usługi – prowizja
od płatności obciąża Płatnika. Zamawiający nie może ponosić żadnych opłat z
tytułu uruchomienia płatności online na stronie portalu eUDT oraz za
korzystanie z płatności on-line przez Klientów. Informacja o wysokości prowizji
obciążającej Płatnika jest podawana do jego wiadomości przed akceptacją przez
niego płatności.
14.
Liczba wykonanych płatności on-line
oraz wartość pojedynczych płatności Płatnika nie ma wpływu na wysokość opłaty
prowizyjnej, którą Dostawca obciąża Płatnika.
15.
Płatnik otrzyma powiadomienie mailowe
o statusie wykonanej transakcji.
16.
System dostawcy usługi wygeneruje
potwierdzenie dokonania transakcji w formacie PDF i przekaże/udostępni przez
API do systemu Zamawiającego.
17.
Dostawca udostępni dla wybranych osób
Zamawiającego panel administracyjny umożliwiający monitorowanie płatności na
stronie systemu.
18.
Dostawca będzie automatycznie
raportował na wskazany adres email listę rozpoczętych płatności z danego dnia.
Raport będzie zawierał dane ustalone z Zamawiającym, w tym:
a) Data rozpoczęcia transakcji,
b) Data zakończenia transakcji,
c) Kwota,
d) Tytuł przelewu,
e) Identyfikator płatności wyświetlany u płatnika,
f) Adres email płatnika,
g) Identyfikator systemowy płatnika,
h) Listę przedmiotów których dotyczy płatność,
i)
Bank płatnika,
j)
Metoda płatności,
k)
Status płatności,
l)
Dane Płatnika i jego numer rachunku
bankowego.
Warunki realizacji:
1.
Zamówienie realizowane na podstawie umowy, po
uzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo Urzędu Dozoru Technicznego.
2.
Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem
oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w
pliku excel pobranym z poniższej strony.
3.
Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na
podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w
zapytaniu.
4.
Termin uruchomienia usługi: 5 dni od daty
podpisania umowy.
5.
Ważność oferty: minimum 90 dni.
6.
W razie pytań prosimy o kontakt za pomocą
formularza - przycisk "Pytania do specyfikacji".
7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
przeprowadzenia testów na środowisku testowym dostawcy przed podpisaniem umowy.
W przypadku negatywnego wyniku testu oferta zostanie odrzucona.
8. 1. Kryteria wyboru ofert:
a. Kryterium najniższej ceny - 60%. Najniższa wartość oferty otrzyma
wartość 10 pkt,
a pozostałe oferty proporcjonalnie wg wzoru:
Pkt.
= Min / WO *10
Gdzie:
Min -
Wartość minimalnej ceny netto pojedynczej operacji ze wszystkich ofert.
WO -
Cena netto pojedynczej operacji w danej ofercie.
b. Referencje – 10%.
Brak
– 0pkt,
1
referencja – 3 pkt,
2
referencje – 6 pkt,
Min.
3 referencje – 10 pkt
c. Prowadzenie działalności rozliczeniowej i rozrachunkowej – 10%
Nie – 0 pkt.
Tak, załączono potwierdzenie – 10 pkt.
d. Decyzja Komisji Nadzoru Bankowego zezwalająca na świadczenie usług
płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej - 10%
i.
Nie posiada – 0 pkt
ii.
Posiada - została załączona – 10 pkt
e. Obsługa płatności Blik - na panelu wyboru metody płatności – 5%
1-5
banków - 3 pkt
6-10
banków – 6 pkt
Powyżej 10 banków – 10 pkt
f.
Obsługa debetowych i kredytowych kart
płatniczych na panelu wyboru metody płatności – 5%
0-1
operator – 0 pkt
2
operatorów- 5 pkt
Powyżej 2 operatorów –
10 pkt
Informacje o RODO:
Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego w zakresie RODO zawiera Załącznik nr 1.
W przypadku pytań:
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-09-24 12:35 | Iwona Szymczyk | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje anulowane. Parametry techniczne zapytania ofertowego zostaną zmodyfikowane i po zmianach zostanie ogłoszone nowe postępowanie. |
Komunikaty