Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup usługi płatności on-line gotowej do integracji z platformą internetową eUDT

Iwona Szymczyk
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DC
Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2020 15:43:00
Składania : 24-09-2020 12:35:23
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamy Państwa do złożenia oferty na:


Zakup usługi płatności on-line do integracji z platformą internetową eUDT (eudt.gov.pl)


Opis przedmiotu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest usługa oferowana przez Dostawcę umożliwiająca dokonywanie płatności przez Płatnika (Klienta Urzędu Dozoru Technicznego)  w dowolnej walucie na rzecz Zamawiającego (Urząd Dozoru Technicznego) za pośrednictwem portalu eUDT dostępnego pod adresem eudt.gov.pl.

2.      Usługa umożliwi dokonywanie płatności na wskazane rachunki bankowe Urzędu Dozoru Technicznego (Zamawiającego):

a.      indywidulane numery rachunków bankowych Klientów Urzędu Dozoru Technicznego znajdujące się na portalu eUDT,

b.      główny numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego

c.       numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dla Kontrahentów zagranicznych do płatności w EUR/USD

d.      numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dotyczący przedpłat związanych z działalnością dobrowolną prowadzoną pod nazwą UDT-CERT

e.      numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego dotyczący przedpłat związanych z działalnością dobrowolną prowadzoną pod nazwą Akademii Szkoleń UDT

f.        numery rachunków bankowych Oddziałów/Biur Urzędu Dozoru Technicznego

3.      Usługa będzie obsługiwać płatności:

a.      przelewem.

b.      szybkim przelewem.

c.       kartą płatniczą.

d.      kartą kredytową.

e.      płatności BLIK dla wszystkich obsługiwanych przez BLIK banków.

4.      Powyższe formy płatności będą dostępne w ramach 1 umowy zawartej w wyniku poniższego postępowania.

5.      Usługa będzie umożliwiała realizację płatności z urządzeń z systemem operacyjnym w minimalnych wersjach Windows 7, MacOS X oraz z urządzeń mobilnych z systemami Android 5 i iOS 8.

6.      Usługa umożliwi obciążenie prowizją Płatnika. Informacja o wysokości prowizji obciążającej Płatnika jest podawana do jego wiadomości przed akceptacją przez niego płatności.

7.      Zamawiający nie ponosi żadnych opłat z tytułu uruchomienia płatności na stronie portalu eUDT oraz za korzystanie przez Klientów z płatności on-line.

8.      Każdy przelew wysyłany jest oddzielnie, w całości (bez pomniejszania o prowizję) na rachunki bankowe Urzędu Dozoru Technicznego wskazane w zleceniu.

9.      Dostawca usługi płatności on-line przekazuje dokonane płatności na rachunki bankowe Zamawiającego w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Płatnika.

10.  Dostawca zintegruje system płatności z portalem eUDT Zamawiającego dostępnego pod adresem eudt.gov.pl za pomocą aktualnego interfejsu. Wdrożenie systemu płatności nastąpi zgodnie ze schematem płatności on-line działającym obecnie u Zamawiającego.

11.  Dostawca zapewni ustalone SLA obejmujące:

a.      Dostępność usługi, umożliwiającą realizację płatności przez Płatnika = 99% w cyklu miesięcznym, nie wliczając planowanych przerw serwisowych.

b.      Przekazywanie środków dokonanych płatności na rachunki bankowe Zamawiającego  w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Płatnika.

c.       Analizę i naprawę błędów oprogramowania Dostawcy powodujących nieprawidłowe działanie usługi.

12.  Okres realizacji: 36 miesięcy od daty podpisania umowy lub do osiągnięcia prowizji w wysokości 132 543 zł (tj. 30 000 Euro - kurs euro na dzień podpisania umowy wg.NBP).

  

Wymagania:

1.      Liczba banków, z których Klient będzie mógł dokonać płatności - Co najmniej 10 banków, w tym PKO Bank Polski, Bank Pekao Polski, Santander BP, mBank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, Alior Bank, Bank BGŻ BNP Paribas, Getin Noble Bank, Citi Handlowy.

2.      Integracja za pomocą usługi sieciowej - web service REST API z użyciem SSL.

3.      Usługa będzie kierować płatności na rachunki wskazane przez Zamawiającego

4.      Możliwość wykonania płatności na kilka rachunków w ramach 1 transakcji do wartości 50 000zł.

5.      Dostępność usługi - Dostępność usługi w okresie miesiąca co najmniej 99%.

6.      Termin przekazywania środków - Dostawca usługi płatności on-line przekazuje dokonane płatności na rachunki bankowe Zamawiającego (Urzędu Dozoru Technicznego ) maksymalnie w najbliższej sesji rozliczeniowej Elixir od momentu dokonania płatności przez Płatnika.

7.      Usługa płatności musi być wywoływana z parametrami, co najmniej: ID płatnika, kwota, tytuł płatności, adres email Płatnika.

8.      Interfejs musi umożliwić wysyłanie płatności do systemu Zamawiającego z opisem: [ID_PŁATNOŚCI_Z_SYSTEMU_PLATNOSCI] :KL:[ID_PŁATNIKA] :TR:[ID_TRANSAKCJI_Z_EUDT]:L:[LICZBA_OPLACANYCH_DOKUMENTÓW] :D:[SYMBOLE_DOKUMENTOW_DO_110_ZNAKÓW]

9.      Dostawca usługi płatności on-line zagwarantuje, że płatności wpływające na rachunki bankowe Zamawiającego wymienione w pkt 2 Opisu przedmiotu Zamówienia prowadzone przez Bank Gospodarstwa Krajowego będę posiadały poniższy opis dla każdej płatności:

a.      Data operacji,

b.      Dane Płatnika,

c.       Rachunek bankowy Płatnika,

d.      Kwota zapłaty,

e.      Tytuł płatności,

f.        Numer rachunku bankowego Urzędu Dozoru Technicznego, na który dokonywana jest płatność.

10.  Specyfikacja płatności w formacie opisanym w pkt. 8 będą znajdować się na wyciągu bankowym Zamawiającego przekazywanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

11.  Termin udostepnienia środowiska testowego w stosunku od dnia podpisania umowy - 1 dzień od podpisania umowy.

12.  Oferta obejmuje wdrożenie systemu i integrację z interfejsem do obsługi płatności na portalu Zamawiającego dostępnego pod adresem eudt.gov.pl.

13.  Opłata za korzystanie z usługi – prowizja od płatności obciąża Płatnika. Zamawiający nie może ponosić żadnych opłat z tytułu uruchomienia płatności online na stronie portalu eUDT oraz za korzystanie z płatności on-line przez Klientów. Informacja o wysokości prowizji obciążającej Płatnika jest podawana do jego wiadomości przed akceptacją przez niego płatności.

14.  Liczba wykonanych płatności on-line oraz wartość pojedynczych płatności Płatnika nie ma wpływu na wysokość opłaty prowizyjnej, którą  Dostawca obciąża Płatnika.

15.  Płatnik otrzyma powiadomienie mailowe o statusie wykonanej transakcji.

16.  System dostawcy usługi wygeneruje potwierdzenie dokonania transakcji w formacie PDF i przekaże/udostępni przez API do systemu Zamawiającego.

17.  Dostawca udostępni dla wybranych osób Zamawiającego panel administracyjny umożliwiający monitorowanie płatności na stronie systemu.

18.  Dostawca będzie automatycznie raportował na wskazany adres email listę rozpoczętych płatności z danego dnia. Raport będzie zawierał dane ustalone z Zamawiającym, w tym:

a)      Data rozpoczęcia transakcji,

b)      Data zakończenia transakcji,

c)      Kwota,

d)      Tytuł przelewu,

e)      Identyfikator płatności wyświetlany u płatnika,

f)       Adres email płatnika,

g)      Identyfikator systemowy płatnika,

h)      Listę przedmiotów których dotyczy płatność,

i)        Bank płatnika,

j)        Metoda płatności,

k)      Status płatności,

l)        Dane Płatnika i jego numer rachunku bankowego.

    

Warunki realizacji:

1.      Zamówienie realizowane na podstawie umowy, po uzyskaniu zgody na zakup przez kierownictwo Urzędu Dozoru Technicznego.

2.      Jeśli są Państwo zainteresowani złożeniem oferty, to uprzejmie proszę o wypełnienie formularza ofertowego poniżej lub w pliku excel pobranym z poniższej strony. 

3.      Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie ofert złożonych w terminie przy uwzględnieniu kryteriów podanych w zapytaniu.

4.      Termin uruchomienia usługi: 5 dni od daty podpisania umowy.

5.      Ważność oferty: minimum 90 dni.

6.      W razie pytań prosimy o kontakt za pomocą formularza - przycisk "Pytania do specyfikacji".

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów na środowisku testowym dostawcy przed podpisaniem umowy. W przypadku negatywnego wyniku testu oferta zostanie odrzucona.

8.     1.      Kryteria wyboru ofert:

a.      Kryterium najniższej ceny - 60%. Najniższa wartość oferty otrzyma wartość 10 pkt, a pozostałe oferty proporcjonalnie wg wzoru:

Pkt. = Min / WO *10

Gdzie:

Min - Wartość minimalnej ceny netto pojedynczej operacji ze wszystkich ofert.

WO - Cena netto pojedynczej operacji w danej ofercie.

b.      Referencje – 10%.

Brak – 0pkt,

1 referencja – 3 pkt,

2 referencje – 6 pkt,

Min. 3 referencje – 10 pkt

c.       Prowadzenie działalności rozliczeniowej i rozrachunkowej – 10%

Nie – 0 pkt.

Tak, załączono potwierdzenie – 10 pkt.

d.      Decyzja Komisji Nadzoru Bankowego zezwalająca na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej - 10%

                                                              i.      Nie posiada – 0 pkt

                                                            ii.      Posiada - została załączona – 10 pkt

e.      Obsługa płatności Blik - na panelu wyboru metody płatności – 5%

1-5 banków  - 3 pkt

6-10 banków – 6  pkt

Powyżej 10 banków – 10 pkt

f.        Obsługa debetowych i kredytowych kart płatniczych na panelu wyboru metody płatności – 5%

0-1 operator – 0 pkt

2 operatorów-  5 pkt

    Powyżej 2 operatorów – 10 pkt 


Informacje o RODO:  

 Informacje wynikające z obowiązku informacyjnego w zakresie RODO zawiera Załącznik nr 1.  


W przypadku pytań:     

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji". 
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi na pytania zadane później niż 1 dzień roboczy przez terminem składania ofert. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kluczowe zapisy umowy płatności on-line_2020_09_07.docx docx 46.75 2020-09-07 15:43:00 Postępowanie
RODO.docx docx 16.88 2020-09-07 15:43:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_e-platnosci_2020_09_07.docx docx 32.91 2020-09-07 15:43:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-09-24 12:35 Iwona Szymczyk Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje anulowane. Parametry techniczne zapytania ofertowego zostaną zmodyfikowane i po zmianach zostanie ogłoszone nowe postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena netto pojedynczej operacji Proszę podać wysokość prowizji ponoszonej przez Płatnika, bez względu na wartość pojedynczej płatności. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9363 PLN, EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Referencje 10% Referencje dotyczące integracji usługi płatności on-line za okres ostatnich 3 lat od momentu opublikowania oferty. Wymagane załączenie referencji. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Prowadzenie działalności rozliczeniowej i rozrachunkowej 10% Dostawca jest upoważniony przez NBP do prowadzenie działalności rozliczeniowej i rozrachunkowej. Wymagany załącznik. (0)
4 Obsługa płatności Blik 5% Udostępnienie płatności Blik na stronie wyboru metody płatności. Proszę wpisać liczbę banków obsługiwanych w tym zakresie. Wymagane załączenie listy obsługiwanych banków. (0)
5 Obsługa debetowych i kredytowych kart płatniczych 5% Liczba obsługiwanych operatorów kart debetowych i kredytowych na stronie wyboru metody płatności (0)
6 Decyzja Komisji Nadzoru Bankowego zezwalająca na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej 10% Dostawca posiada ważną decyzję Komisji Nadzoru Bankowego zezwalającą na świadczenie usług płatniczych w charakterze krajowej instytucji płatniczej. Wymagany załącznik. (0)
7 Dostępność - Proszę wpisać % liczony w cyklu miesięcznym w godzinach 0:00-23.59 przez 7 dni w tygodniu (0)
8 Spełnienie wymagań - Proszę potwierdzić spełnienie wymienionych w opisie wymagań wpisując TAK/NIE (0)
9 Dostawca posiada rachunek firmowy VAT - Proszę wpisać TAK, jeżeli posiadają Państwo rachunek firmowy VAT. Proszę wpisać NIE, jeżeli posiadają Państwo rachunek ROR wykorzystywany do CELÓW firmowych (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 513