Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2020 12:58:00 |
Składania : | 21-10-2020 12:44:00 |
Otwarcia : | 21-10-2020 12:49:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapraszam do składania ofert na wykonanie usługi parkowania pojazdów (
i innych przedmiotów – części samochodowych ) zabezpieczonych do celów
procesowych przez Policję– KPP PRUDNIK. Umowa zawarta, będzie od dnia jej podpisania do dnia 31 grudnia 2021 r.
Szczegółowe wymagania, w
tym kryteria do spełnienia oraz opis czynności opisany jest w
dokumentacji w załączeniu. Oferty proszę składać do dnia 21 października 2020 r.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa i
spełnienie warunków zawartych w projekcie umowy oraz opisie przedmiotu
zamówienia, określonych przez Zamawiającego, proszę o
przesłanie do zamawiającego podpisane (przez osoby upoważnione)
zeskanowanych poniższych dokumentów na adres e-mail: marta.rybak@op.policja.gov.p, które , będą weryfikowane na etapie
oceny ofert tj.:
1. Miejsce świadczenia usługi - weryfikacja
spełnienia warunku odległości od KPP Prudnik (weryfikacje zostanie
przeprowadzona na podstawie określenie odległości trasy w google maps), Odległość od siedziby KPP Prudnik do lokalizacji parkingu nie może być większa niż 35 km.
2. Wypełniony załącznik zatrudnienia osób (wykaz osób zatrudnionych- załącznik nr 4 do umowy), wraz z popisanymi załącznikami nr 7 i 8 do umowy ( załącznik nr 7 - osoba reprezentująca podmiot gospodarczy - w przypadku spółki zgodnie z krs, załącznik nr 8 osoby wskazane w wykazie osób zatrudnionych)
3. Wypełniony załącznik nr 6 do umowy (oświadczenie wykonawcy)
4. podpisany opis przedmiotu zamówienia.
5. Podpisany (przez osoby upoważnione) i wypełniony druk ofertowy
Powyższe dokumenty proszę przesłać na adres e-mail transport@op.policja.gov.pl
W załączeniu dokumenty odnośnie niniejszego postępowania
Na platformie proszę wpisać cenę sumaryczną (łączną z druku ofertowego) UWAGA w druku ofertowym wpisuje się kwoty brutto
Oferty oceniane , będą zgodnie z przyjętym kryterium oceniania ofert (dokument załączony do postępowania):
1. cena 60 %
2. Odległość lokalizacji parkingu od siedziby KPP Prudnik - 40 %
Zamawiający zastrzega , iż może nie dokonać wyboru spośród nadesłanych ofert oraz iż czynności zostaną powtórzone
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty