-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 386381
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DT.26.18.2020.ZC Wykonanie okresowej kontroli budynków ZDP
Wystawiający
-
UżytkownikZarząd Dróg
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-15 10:17:00
-
Składania2020-10-30 23:59:00
-
Otwarcie ofert2020-10-31 00:04:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
WYKONANIE OKRESOWEJ KONTROLI BUDYNKU SOCJALNO - BIUROWEGO, MAGAZYNOWEGO I WIATY
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego w/w budynków o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1) i 2) usytuowanych w miejscowości Samborzec nr 199,dz. nr ew. 409/79 w tym:
- przegląd kominiarski,
- przegląd instalacji gazowej (łącznie z przeglądem kotła gazowego c.o.),
- przegląd budowlany- badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
Przegląd należy wykonać w oparciu o Ustawę prawo budowlane (j.t.Dz.U.2018.1202 ze zm.).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 10.12.2020 r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-10-19
10:18:18
|
Zarząd Dróg |
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec, Samborzec 199 DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW DT.26.18.2020.ZC (nr ref. postępowania) ID 386381 Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: WYKONANIE OKRESOWEJ KONTROLI BUDYNKU SOCJALNO – BIUROWEGO, MAGAZYNOWEGO I WIATY W związku z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania cenowego, wyjaśniam, co następuje: Pytanie 1: Proszę o dostarczenie dokumentacji potrzebnej do wyceny tj. schemat instalacji elektrycznej, zdjęcia rozdzielni elektrycznych, schemat instalacji odgromowej, przybliżona ilość punktów elektrycznych. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że projekt budowlano – wykonawczy instalacji elektrycznej budynków, zamieszczone zostały na stronie http://www.platformazakupowa.pl/ w postępowaniu o nr. ID386381. Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie, stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. W związku z faktem, że udzielone odpowiedzi nie powodują modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?