Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-11-2020 09:13:00 |
Składania : | 09-11-2020 09:20:00 |
Otwarcia : | 09-11-2020 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Słupsk, dn.03.11.2020 r.
Zamawiający:
Miasto Słupsk, w którego imieniu działa zarządca nieruchomości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o
76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
e-mail: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
Telefon: centrala (059) 84 252 22,
Godziny urzędowania: od 7:00 do 15:00
NIP: 839-00-07-964
Nr sprawy 23/DTZ/K/U/2020
OGŁOSZENIE
KONKURS OFERT
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rozbiórki zabudowy gospodarczej przy;
- Szczecińska 95 działka 94/11 obr. 11 (obiekt 205/206)
- Pomorska 22 działka 72/7 obr. 12 (obiekt 1327)
- Długa 8, 8a działka 73, 69/3,74/2 obr. 13 (obiekt 1848, 971, 970, 973, 974, 975)
- Długa 9, 10, 11 działka 75, 76, 80, obr. 13 (obiekt 1269, 1980, 1981, 1982, 1298, 1297, 1881, 994, 992, 991, 1009,)
-Długa 13, 14, 15, działka 80, 76, 81,1 82, obr. 13 (obiekt 1304, 1008,1011, 1012, 1018, 1019)
-Długa 36 działka 111/2, 111/4, obr. 13 (obiekt 40,39)
-Armii Krajowej 20 działka 258/5 obr. 13 (obiekt 1171)
-Piłsudskiego 60 działka 762, 763, 761/3, 764, obr 9 (obiekt 2195, 2009)
- Westerplatte 98a- Kniaziewicza 22 działka 6/44, obr. 17 (obiekt 88, 89)
- Wieleńska 17 działka 1818 obr. 6 (obiekt 3058)
- Kaszubska 5-7 działka 1872 obr. 6 (obiekt 247, 248, 2722, 249, 3418)
Kod CPV:
71242000-6 – przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, szacowanie kosztów
Termin realizacji zamówienia: do dnia 18 grudnia 2020.
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego polega na :
1) opracowaniu dokumentacji budowlano-wykonawczej, wraz z przygotowaniem wniosku pozwolenia na budowę, opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi - w ilości 4 egzemplarzy w wersji papierowej;
2) wykonaniu
kosztorysów inwestorskich obejmujących zakresem roboty zgodne
z opracowaną dokumentacją projektową - w ilości 2 egzemplarzy w wersji
papierowej;
3) wykonaniu
przedmiarów robót obejmujących pełny zakres robót zgodnie
z kosztorysami inwestorskimi - w ilości 2 egzemplarzy w wersji
papierowej;
4) wykonaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
wszystkich robót -
w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej,
5) sprawowanie nadzoru autorskiego na wezwanie Zamawiającego w zakresie zgodnym z ustawą Prawo budowlane
4. Całość dokumentacji projektowej zostanie dostarczona także w wersji elektronicznej, pliki będą obsługiwane przez ogólnie dostępne programy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do jednokrotnej aktualizacji kosztorysów przez okres 2 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, którą należy wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia.
6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca realizując przedmiot umowy jest zobowiązany uwzględnić w szczególności:
a) przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333,
b) przepisy rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku
w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie ( Dz. U. z 2019 poz. 1065 z zm.),
c) przepisy ustawy z dnia z dnia 7
czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę
i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( Dz. U. z 2019 poz. 1437 ze zm )
d) przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.),
e) przepisy rozporządzenia Ministra
Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 ze zm.
f) przepisy rozporządzenia Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)
g) inne obowiązujące przepisy prawne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wraz z odbiorem opracowania projektowego Zamawiający
przejmuje autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty